Σε συνέντευξη τύπου που δόθηκε στις σχετικές εγκαταστάσεις του ΟΑΚΑ ανακοινώθηκε και επίσημα η ανακήρυξη του ράλι Ακρόπολις σε Ράλι της χρονιάς 2005. Από το πάνελ των επισήμων απουσίαζε ο πρόεδρος της ΕΛΠΑ κ. Δεσποτόπουλος, λόγω προβλημάτων με την υγεία του, παρευρέθησαν όμως ο γ. Γραμματέας αθλητισμού, κ. Κώστας Κουκοδήμος, ο επικεφαλής του μηχανοκίνητου αθλητισμού, κ. Μανιατόπουλος και η αλυτάρχης του αγώνα, κ. Αννίτα Πασαλή.



Σύμφωνα με δήλωση της αλυτάρχη, Η χάραξη του αγώνα, η ποιότητα των ειδικών διαδρομών, η εικόνα του σέρβις παρκ, η κατάρτιση των κριτών, καθώς και η αποτελεσματικότητα των ανθρώπων της οργάνωσης, κρύβονται πίσω από την επιτυχία. Βέβαια, η άψογη διοργάνωση και οι πολλοί θεατές στην υπερειδική, στο Ολυμπιακό στάδιο, έκαναν τη διαφορά και ανέβασαν τον πήχη για όλους τους αγώνες του WRC.



Αντίστοιχα και ο κ. Μανιατόπουλος, αφού εκθείασε τον επαγγελματισμό όσων πήραν μέρος στην οργάνωση του αγώνα, έδωσε βάρος στη μορφή που θα έχει το ράλι Ακρόπολις το 2006. Με τη διεξαγωγή δύο υπερειδικών διαδρομών στην εκκίνηση και στον τερματισμό, αλλά και με ειδικές διαδρομές πολύ κοντά στην Αττική, θα δείξει το δρόμο στους υπόλοιπους αγώνες για το πώς πρέπει να είναι ένα ράλι σύμφωνα με τους κανονισμούς που θα εφαρμόσει η FIA από το 2007, είπε μεταξύ άλλων.


Για την ιστορία, το ράλι Ακρόπολις κυριάρχησε στη σχετική ψηφοφορία με 90 βαθμούς, αφήνοντας πίσω του το ράλι Φιλανδίας με 78 και το ράλι Αυστραλίας με 62 βαθμούς. Τις επόμενες θέσεις κατέλαβαν τα ράλι Ισπανίας και Μεξικό που ισοψήφησαν με 52 βαθμούς, ενώ την εξάδα συμπλήρωσε το ράλι Γερμανίας με 33 βαθμούς.

auto.in.gr