Ράλι Κορσικής 2005: Γαλλική υπόθεση…
Σταθερά πρώτη η Citroen με πρωταγωνιστή τον S. Loeb, περιμένει τον επόμενο αγώνα για να πανηγυρίσει -άνευ απροόπτου- έναν ακόμη τίτλο!
Μιχάλης Κατωπόδης
Διανύοντας, αναμφίβολα, την καλύτερη αγωνιστική χρονιά της, η Citroen πέτυχε άλλο ένα ασύλληπτο ρεκόρ. Πρωταγωνιστής σε αυτό ο συνήθης ύποπτος -και νυν παγκόσμιος πρωταθλητής- Sebastien Loeb, ο οποίος κατόρθωσε να κερδίσει όλες τις ειδικές διαδρομές του ράλι Κορσικής, μην αφήνοντας σε κανένα το περιθώριο να τον αμφισβητήσει.
Εχοντας ήδη εξασφαλίσει το δεύτερο παγκόσμιο τίτλο του από τον προηγούμενο αγώνα -στην Ιαπωνία- και με δεδομένο ότι η Citroen βρίσκεται αρκετά μπροστά από την άσπονδη ομόσταυλή της, Peugeot, ο S. Loeb επικεντρώθηκε χωρίς άγχος στον αγώνα της πατρίδας του. Το αποτέλεσμα ήταν να πάρει μία εύκολη νίκη, την πρώτη στην καριέρα του επί γαλλικού εδάφους.
Η επιτυχία αυτή, ωστόσο, δεν γιορτάστηκε αναλόγως από την ομάδα του, λόγω της κακής εμφάνισης του δεύτερου οδηγού της, Francois Duval. Ο συγκεκριμένος, μετά από ένα παρατεταμένο πρόβλημα στο σύστημα πέδησης εγκατέλειψε, προβληματίζοντας για μία ακόμα φορά τον Guy Friquelin.
Ο επικεφαλής της Citroen Sport, αναμφίβολα, θα ήθελε να εξασφαλίσει τον τίτλο των Κατασκευαστών στον αγώνα της πατρίδας του, αυτό όμως φαίνεται να παίρνει παράταση για τον επόμενο γύρο, το ράλι Καταλονίας. Η Citroen βρίσκεται μία ανάσα πριν από την κατάκτηση του τίτλου των κατασκευαστών, έχοντας διαφορά 30 βαθμών από τη δεύτερη Peugeot, δύο μόλις αγώνες πριν το τέλος της φετινής σεζόν.
Σχετικά με την Peugeot, η Κορσική αποδείχτηκε γι αυτή… Βατερλό, αφού δεν κατόρθωσε να κάνει τίποτα το αξιόλογο, πέρα από τον ένα βαθμό της όγδοης θέσης του Nicolas Bernardi. Αυτό οφείλεται στη χρήση ενός νέου κιβωτίου με διπλό συμπλέκτη που, υποθετικά, θα βελτίωνε τους χρόνους του 307 WRC κατά τουλάχιστον 15-20 δευτερόλεπτα, συνολικά, στον αγώνα.
Στην πράξη το κιβώτιο αυτό αποδείχτηκε αναξιόπιστο, οδηγώντας τον Marcus Gronholm σε εγκατάλειψη, από την τέταρτη κιόλας ειδική. Παράλληλα ταλαιπώρησε και τον N. Bernardi, στερώντας του πολύτιμο χρόνο. Ο τελευταίος όντας άπειρος, φανερά στρεσαρισμένος από την όλη κατάσταση και με ένα όχι ιδανικά στημένο αυτοκίνητο, δεν μπόρεσε να πετύχει τίποτα καλύτερο από την όγδοη θέση.
Στον αντίποδα, αυτός που έχει κάθε λόγο να γιορτάζει είναι ο Τoni Gardemeister, που κατάκτησε τη δεύτερη θέση για λoγαριασμό της Ford. Το Focus RS WRC, στον 100ό επίσημο αγώνα του φάνηκε ιδιαίτερα ανταγωνιστικό στην άσφαλτο, πράγμα που δίνει ελπίδες διάκρισης και στο ράλι Καταλονίας.
Οι οκτώ βαθμοί του Τ. Gardemeister, σε συνδυασμό με τους άλλους τέσσερις της πέμπτης θέσης του Roman Kresta διατηρούν την Ford τρίτη, με διαφορά μόλις τριών βαθμών από τη Subaru. Αυτή, βεβαίως, δεν πρόκειται να εγκαταλείψει τα όπλα, οπότε αναμένεται μία ξεχωριστή μάχη σε Ισπανία και Αυστραλία.
Στη Γαλλία οι Peter Solberg και S. Sarrazin εξασφάλισαν από νωρίς την τρίτη και τέταρτη θέση αντίστοιχα, δείχνοντας ικανοποιημένοι από την απόδοση των Impreza WRC. Ακόμα πιο χαρούμενος ήταν ο Alexander Benque, ο οποίος κατετάγη έκτος, στο δεύτερο μόλις αγώνα του με το Skoda Fabia WRC. Η επιτυχία αυτή αντιμετωπίστηκε θετικά και από την τσέχικη ομάδα, που δεν είναι συνηθισμένη φέτος σε ιδιαίτερα καλά αποτελέσματα.
Όλα τα βλέμματα πλέον είναι στραμμένα στην Καταλονία, όπου θα διεξαχθεί, από τις 28 έως τις 30 Οκτωβρίου, ο επόμενος και προτελευταίος αγώνας της φετινής περιόδου. Εκεί, φυσιολογικά, θα ξεκαθαρίσει το πρωτάθλημα των Κατασκευαστών, υπέρ της Citroen, πιθανότατα όμως θα δούμε και αρκετές ανατροπές.
Στην Ισπανία η FIA θα εφαρμόσει πιλοτικά τους κανονισμούς που ετοιμάζει για το 2007. Αυτό σημαίνει ότι όλες οι ομάδες θα τρέξουν με τα ίδια αυτοκίνητα και τους κινητήρες που χρησιμοποίησαν στην Κορσική! Η λύση αυτή αναμένεται να περιορίσει το κόστος, καμία όμως εκ των ομάδων δεν δείχνει απόλυτα ικανοποιημένη, αφού ο κύριος αντίπαλός τους δεν θα είναι πλέον ο χρόνος αλλά η αξιοπιστία
auto.in.gr
- Παναγιώτα Διαμαντή: Ελληνίδα δασκάλα ανάμεσα στους 50 κορυφαίους εκπαιδευτικούς του κόσμου
- Ακραίες καταστάσεις στην Τουρκία: 29 ακόμη συλλήψεις στο πλαίσιο έρευνας για παράνομα στοιχήματα
- Υπερτουρισμός: Νέοι κανόνες στην Ευρώπη – Τι αλλάζει στα ταξίδια το 2026 και τι ισχύει στην Ελλάδα
- Φόροι: Ποιες φορολογικές εκκρεμότητες λήγουν το 2025 [πίνακας]
- Ύπνος στον αέρα; 4 απίστευτες μέθοδοι που χρησιμοποιούν τα ζώα για να κοιμηθούν ακίνδυνα
- Η αποθεραπεία του Λεσόρ, η διαχείριση του Αταμάν και η «συμφόρηση» στο «5» με την επιστροφή του

