Renault F1 2005: H ώρα της αλήθειας!
Ο πρόεδρος της Renault, Patrick Faure, έδωσε το σύνθημα για επίθεση στην Ferrari και απαίτησε περισσότερες νίκες και επιτυχίες για τη νέα χρονιά. Μένει να δούμε εάν το νέο μονοθέσιο και οι οδηγοί φανούν αντάξιοι στις προεδρικές επιθυμίες.
Χρήστος Παπαχριστόπουλος
Η Renault επέστρεψε, την περασμένη εβδομάδα, στον τόπο όπου σημείωσε την μοναδική της νίκη στο περσινό πρωτάθλημα, το φαντασμαγορικό Monte Carlo και πραγματοποίησε εκεί την παρουσίαση της R25 και των οδηγών της για το 2005.
Πριν την επίσημη παρουσίαση του, το νέο μονοθέσιο της γαλλικής ομάδας είχε πραγματοποιήσει ήδη τις πρώτες του δοκιμές στην Βαλένθια και τα πρώτα δείγματα των δυνατοτήτων του ήταν αρκετά ενθαρρυντικά. Οι χρόνοι που σημείωσαν οι Fernando Alonso και Giancarlo Fisichella στην ισπανική πίστα, έδειξαν ότι έχει σημειωθεί πρόοδος σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Η R25 σχεδιάστηκε από τον Tim Densham, σε συνεργασία με τον τεχνικό διευθυντή της γαλλικής ομάδας, Bob Bell -τον αντικαταστάτη του Mike Gascoyne, ο οποίος μεταγράφηκε στην Toyota το 2004. Οι Axel Plasse και Rob White ήταν υπεύθυνοι για την εξέλιξη του γαλλικού V10 κινητήρα, ο οποίος διατηρεί την περιεχόμενη γωνία των 72 μοιρών.
Το σασί αποτελεί εξέλιξη της R24, του περσινού μονοθεσίου της Renault που επέδειξε αρκετά θετικά στοιχεία στις πίστες του πρωταθλήματος 2004. Η σημαντικότερη αλλαγή της R25, εντοπίζεται στην σχεδίαση των εμπρός συνδέσμων της ανάρτησης, οι οποίοι λειτουργούν ως έξτρα αεροδυναμικές πτέρυγες και σύμφωνα με τους ιθύνοντες της ομάδας, θα κάνουν την διαφορά στο φετινό κυνήγι των δευτερολέπτων.
Οι νέοι κανονισμοί στην αεροδυναμική ανάγκασε τους σχεδιαστές των μονοθεσίων να σηκώσουν ψηλότερα την εμπρός πτέρυγα, αλλά ο Bob Bell αναφέρει ότι με τη λύση που υιοθέτησαν στην μπροστινή ανάρτηση, οι απώλειες σε κάθετη παραγόμενη δύναμη θα είναι μικρότερες σε σύγκριση με το περσινό μονοθέσιο.
Είναι ένα καλό κατασκευαστικό και αεροδυναμικό πλεονέκτημα για μας. Είναι αρκετά καλή ως λύση και διαφοροποιεί το μονοθέσιο μας από τα υπόλοιπα φετινά δήλωσε ο Β.Bell. Όσον αφορά στο σασί, θα υπάρχουν αλλαγές σχεδόν σε κάθε αγώνα. Θα επικεντρωθούμε στην περαιτέρω βελτίωση της αεροδυναμικής του απόδοσης, καθώς και στη μείωση του βάρους του.
Ο πρόεδρος της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, Patrick Faure, ανέφερε στις δηλώσεις του ότι θέλει η ομάδα του να βάλει τέλος στην μονοκρατορία της Ferrari και να τη δει να διεκδικεί το φετινό πρωτάθλημα μέχρι τέλους.
Την φετινή αγωνιστική περίοδο θα πρέπει να πετύχουμε περισσότερες νίκες. Θα είμαστε ευχαριστημένοι μόνο αν έχουμε συνεχή παρουσία στο podium τόνισε ο P.Faure. Από όταν επιστρέψαμε στην F1 το 2002, θέτουμε συνεχώς φιλόδοξους στόχους και κάθε φορά τους πετυχαίνουμε. Πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε και φέτος.
Στο ξεκίνημα κάθε νέας χρονιάς, πρωταρχικός σου στόχος είναι να βελτιώσεις τα περσινά σου αποτελέσματα δήλωσε ο Fernando Alonso, ο οποίος τερμάτισε τέταρτος στο πρωτάθλημα του 2004. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να τερματίσω μέσα στην πρώτη τριάδα των οδηγών και η ομάδα, τουλάχιστον, στην δεύτερη θέση. Πιστεύω ότι μπορούμε να το πετύχουμε.
Ο Giancarlo Fisichella κέρδισε την θέση του δεύτερου μονοθεσίου της Renault μετά από μια εντυπωσιακή περσινή χρονιά, με την ομάδα της Sauber. Στα 31 του χρόνια, πλέον, ο Ιταλός οδηγός γνωρίζει ότι αυτή είναι η τελευταία ευκαιρία που του δίνεται για να πρωταγωνιστήσει στο υψηλό επίπεδο της Formula 1.
O Fernando έχει λίγη μεγαλύτερη εμπειρία με την ομάδα, αλλά έχω συνεργαστεί στο παρελθόν μαζί τους και η ατμόσφαιρα μεταξύ μας ήταν αρκετά καλή από την πρώτη στιγμή. Είναι σημαντικό για μένα να είμαι γρήγορος από τον πρώτο κιόλας αγώνα. Ψυχολογικά, νοιώθω αρκετά δυνατός γιατί ξέρω ότι έχω στη διάθεση μου ένα καλό μονοθέσιο και μια μοναδική ευκαιρία για μένα δήλωσε ο Ιταλός οδηγός.
auto.in.gr
- Ρωσία: Νεκρός 10χρονος από επίθεση 15χρονου με μαχαίρι σε σχολείο
- Αποκάλυψη Reuters – Πώς η Meta ανέχεται τις διαφημιστικές απάτες για να προστατεύσει την κερδοφορία της
- Γερουλάνος: Ο Μητσοτάκης υπηρετεί τις παθογένειες
- Λεμπρόν vs Μπρουκς: Τα… γαλλικά που αντάλλαξαν στην τελευταία «κοκορομαχία» τους (vid)
- «Στο Παρά Πέντε – 20 Χρόνια Μετά»: Νέες σκηνές από το επετειακό reunion
- Μελίνα Ασλανίδου: «Ξέρω Έναν Δρόμο», το τρυφερό τραγούδι για τα παιδιά του συλλόγου «Η Φλόγα»
