Αποσύρεται από την Formula 1 η Jaguar
Το κόστος συμμετοχής στη Formula 1 έχει γίνει δυσβάσταχτο για τις μικρές ομάδες, οι οποίες πλέον δεν αποκομίζουν σημαντικά οφέλη από αυτή. Η αποχώρηση ενός κολοσσού, όπως η Ford Motor Company, κρούει τον κώδωνα του κίνδυνου για τους υπευθύνους.
Tα τρία εναπομείναντα Grand Prix της φετινής αγωνιστικής περιόδου είναι τα τελευταία στα οποία θα συμμετάσχουν τα μονοθέσια της Jaguar. Με μια ανακοίνωση έκπληξη, η ομάδα ανακοίνωσε ότι θα αποσυρθεί από τη Formula 1 μετά το τέλος του πρωταθλήματος.
Η απόφαση εντάσσεται στη γενικότερη αναδιοργάνωση που επιχειρεί ο όμιλος Ford Motor Company -στον οποίο ανήκει η Jaguar και η ομάδα F1 της εταιρείας- και στην οποία, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνεται μείωση της παραγωγής των αυτοκινήτων της βρετανικής φίρμας, αλλά και το κλείσιμο του εργοστασίου της στο Coventry της Βρετανίας.
Οι παραπάνω ενέργειες, στις οποίες περιλαμβάνονται επίσης και οι εκ νέου περικοπές της Ford στο πρόγραμμα της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, αποσκοπούν στην μείωση των εξόδων της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η Ford αποφάσισε ότι δεν αποτελεί κέδρος για καμία από τις εταιρείες η συμμετοχή στην Formula 1. Καταλήγοντας σε αυτή την απόφαση, κύριο μέλημα μας, πλέον, είναι να διασφαλίσουμε το μέλλον της ομάδας και των υπαλλήλων της δήλωσε ο πρόεδρος της Jaguar, Joe Greenwell, ο οποίος εμμέσως ανακοίνωσε την πρόθεση της Ford να πουλήσει τόσο την Jaguar Racing, όσο και την Cosworth.
Ο αντιπρόεδρος της Ford Motor Company, Richard Parry-Jones, ανέφερε σε δηλώσεις του ότι η αποχώρηση της Jaguar μπορεί να θεωρηθεί και ως προειδοποίηση προς τους ιθύνοντες του σπορ ότι θα πρέπει να γίνουν κατάλληλες ενέργειες ώστε να βοηθηθούν οι μικρότερες ομάδες να πρωταγωνιστήσουν στο πρωτάθλημα.
Η εταιρεία GPWC Holdings, που έχουν συστήσει οι αυτοκινητοβιομηχανίες που εμπλέκονται στη Formula 1, διεκδικεί τα τελευταία δύο χρόνια ένα μεγαλύτερο μερίδιο από τα έσοδα της Formula 1. Ωστόσο, παρόλο τις υποσχέσεις και τις διαπραγματεύσεις, τα εμπορικά δικαιώματα και τα έσοδα εξακολουθούν να ελέγχονται από την εταιρεία Slec, η οποία ανήκει στον Bernie Ecclestone και σε τρεις μεγάλους τραπεζικούς οργανισμούς.
Η GPWC σημειώνει πολύ αργή πρόοδο δήλωσε ο R.Parry-Jones. Η τωρινή μορφή της F1 δεν ενθαρρύνει τις επενδύσεις. Πιστεύω ότι η αποχώρηση της Jaguar θα ενισχύσει την ανάγκη για αλλαγές.
Η Jaguar εισήλθε στη Formula 1 το 2000 μετά την εξαγορά της Stewart από τη Ford. Στα τέσσερα χρόνια της συμμετοχής της, η ομάδα αντιμετώπισε αρκετά προβλήματα και δεν κατάφερε να πρωταγωνιστήσει στη Formula 1. Δεν έχει κερδίσει Grand Prix και τη φετινή περίοδο βρίσκεται μόλις στην έβδομη θέση με 10 βαθμούς.
- Σπείρα παραβίαζε μπαλκονόπορτες και έμπαινε σε σπίτια στη Δράμα – Μέλος της συνελήφθη στην Θεσσαλονίκη
- Οριστικό: Την Τρίτη (30/12) θα γίνει το Μαρούσι – Παναθηναϊκός
- Με 4 τρόπους ο Λανουά μεταφέρει την πίεση στους διαιτητές
- Μαλαισία: Δεκαπέντε χρόνια κάθειρξης για τον πρώην πρωθυπουργό Νατζίμπ Ραζάκ
- Τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία της τέχνης: Η χαμένη τοιχογραφία του Τσιμαμπούε στην Ασίζη μπορεί να επιστρέψει
- Αχαΐα: 16 ετών το θύμα του θανατηφόρου τροχαίου στην Πατρών-Πύργου – Πώς έγινε το δυστύχημα
