Ράλι Φιλανδίας: Πρώτη νίκη για το Peugeot 307 WRC.
Μετά από οκτώ ράλι, η Peugeot επιστρέφει στις παλιές τις δόξες χάρη στη πρώτη νίκη του M.Gronholm στο φετινό πρωτάθλημα και τη παρθενική του 307 WRC.
Περιμέναμε πολύ καιρό για αυτή τη νίκη)! δήλωσε, προφανώς ανακουφισμένος, ο M.Gronholm μετά την πρώτη του φετινή νίκη στο πρωτάθλημα, συγκεκριμένα στο ράλι Φιλανδίας. Μετά από μια δύσκολη αρχή λόγω τεχνικών προβλημάτων, και το Peugeot 307 WRC κατάφερε να ξεπεράσει τη γκίνια και να στεφθεί για πρώτη φορά νικητής σε αγώνα ράλι.
Ο Φιλανδός, δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής και τέσσερις φορές κατακτητής στο ράλι της πατρίδας του, οδήγησε πραγματικά πολύ γρήγορα. Από την 6η ειδική διαδρομή ήταν μπροστάρης για το υπόλοιπο του ράλι -συνολικά 22 ειδικές διαδρομές- ενώ ήταν ταχύτερος από όλους τους οδηγούς σε 15 ειδικές διαδρομές.
Ωστόσο, την δεύτερη μέρα του αγώνα, ο M.Gronholm ταλαιπωρήθηκε λόγω μηχανικού προβλήματος στο κιβώτιο ταχυτήτων του Peugeot 307 WRC και έτσι έπρεπε να συνεχίσει για τρεις ειδικές χωρίς να έχει στη διάθεση του την τέταρτη σχέση. Επίσης, η ομάδα της Peugeot καρδιοχτύπησε όταν στην τελευταία ειδική ο M.Gronholm παρολίγο να βγει από την ειδική. Τελικά, όλα κύλισαν αισίως για την γαλλική ομάδα.
Αυτή η νίκη θα καταγραφει στην ιστορία καθώς είναι η πρώτη μας στην φετινή περίοδο και η πρώτη για το 307 WRC δήλωσε εμφανώς ευχαριστημένος ο C.Provera, τεχνικός διευθυντής της ομάδας.
Δεν είχα καμία αμφιβολία για την ικανότητες της Peugeot. Είχαμε προβλήματα που έπρεπε να λυθούν και αυτό αποδείξαμε σε αυτό το ράλι. Ο Marcus έκανε υπέροχη δουλειά και σημείωσε μια από τις πιο εντυπωσιακές νίκες που έχω δει. Πρέπει να ευχαριστήσων και να δώσω συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα. Η Peugeot έχει επιστρέψει είπε χαρακτηριστικά συνεχίζοντας ο Ιταλός, χωρίς να μπορεί να συγκρατήσει την αισιοδοξία του.
Στην δεύτερη θέση, βρέθηκε το Ford Focus WRC του M.Martin ο οποίος φαίνεται να μην πτοήθηκε καθόλου από το τρομακτικό ατύχημα που είχε στο προηγούμενο ράλι, στην Αργεντινή. Τους έξι βαθμούς της τρίτης θέσης κατάφερε να αποσπάσει με Citroen Xsara WRC ο C.Sainz που δείχνει να ξαναζεί τα νιάτα του.
Ο S.Loeb τερμάτισε πίσω από τον Ισπανό και, αφού ευνοήθηκε από την εγκατάλειψη του P.Solberg, συνεχίζει να ηγείται στην βαθμολογία του πρωταθλήματος των οδηγών με 66 βαθμούς. Την υπόλοιπη βαθμολογούμενη εξάδα συμπλήρωσαν οι J.Tuohino και F.Duval με Ford Focus WRC καθώς και οι J.Paasonen και Τ.Gardemeister με Skoda Fabia WRC.
Στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών δεν υπήρξε καμία αλλαγή σε ότι αφορά την σειρά της καταταξης και η Citroen συνεχίζει πρώτη με 109 βαθμούς.
Το επόμενο ράλι είναι ασφάλτινο και θα πραγματοποιηθεί σε περίπου δύο εβδομάδες στην Γερμανία. Αν και ακόμα είναι αρκετά νωρίς για προβλέψεις, στην περίπτωση που αναδειχθεί νικητής ο S.Loeb -ειδήμων στην άσφαλτο- τότε η υπόθεση της κατάκτησης του φετινού τίτλου, για τον παγκόσμιο πρωταθλητή, θα αρχίσει να ξεκαθαρίζει. Για να δούμε…
- Οριστικό: Την Τρίτη (30/12) θα γίνει το Μαρούσι – Παναθηναϊκός
- Με 4 τρόπους ο Λανουά μεταφέρει την πίεση στους διαιτητές
- Μαλαισία: Δεκαπέντε χρόνια κάθειρξης για τον πρώην πρωθυπουργό Νατζίμπ Ραζάκ
- Τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία της τέχνης: Η χαμένη τοιχογραφία του Τσιμαμπούε στην Ασίζη μπορεί να επιστρέψει
- Αχαΐα: 16 ετών το θύμα του θανατηφόρου τροχαίου στην Πατρών-Πύργου – Πώς έγινε το δυστύχημα
- Συναγερμός στην Κυψέλη – Ύποπτο αντικείμενο στην οδό Αμοργού
