Μετά το νέο Passat που αναμένεται να εμφανισθεί στην έκθεση του Παρισιού το Σεπτέμβριο, θα κάνει την εμφάνισή του και το νέο Bora, το οποίο θα είναι αρκετά αναβαθμισμένο.

Μπορεί να μην φτάνει σε διαστάσεις τη Mercedes-Benz C-Class ή τη σειρά 3 της BMW, αλλά η VW ελπίζει ότι το νέο μοντέλο θα προσελκύσει μία γενιά αγοραστών που επιθυμεί κάτι μικρότερο σε μήκος από τα μεγαλύτερα οικογενειακά αυτοκίνητα «κύρους».



Η εμφάνιση του νέου μοντέλου θα αποστασιοποιείται ξεκάθαρα από το Golf, στο οποίο άλλωστε βασίζεται, ενώ αναμένεται να κυκλοφορήσει στους δρόμους το 2005. Η νέα γενιά του Bora θα διακρίνεται από το ιδιαίτερο εμπρός τμήμα της, ενώ το πίσω μέρος θα είναι παρόμοιο με εκείνο του πρωτότυπου Concept C που αποκαλύφθηκε στη φετινή έκθεση της Γενεύης.

Στο εσωτερικό, η ποιότητα κατασκευής αναμένεται να είναι ακόμα καλύτερη, αφού και οι βασικές εκδόσεις θα διαθέτουν πινελιές αλουμινίου και αρκετά πλούσιο εξοπλισμό. Η σειρά των κινητήρων θα αποτελείται από τέσσερις βενζίνης και τρεις diesel. Στη βασική έκδοση θα τοποθετηθεί ο αειθαλής οκταβάλβιδος των 1.600κ.εκ., με απόδοση 102 ίππους, ακολουθούμενος από τον FSI των 1.600κ.εκ. με απόδοση 115 ίππους.

Οι κινητήρες βενζίνης συμπληρώνονται από δύο δίλιτρα σύνολα άμεσου ψεκασμού, 150 ίππων στην ατμοσφαιρική τους εκδοχή και 200 ίππων στην υπερτροφοδοτούμενη. Όσον αφορά στους diesel, ο μικρότερος σε χωρητικότητα θα είναι 1.900κ.εκ. με ισχύ 105 ίππους, ενώ οι δύο ισχυρότεροι είναι 2.000κ.εκ., 140 και 160 ίππων αντίστοιχα. Αργότερα, το 2006, θα τοποθετηθεί στο μικρομεσαίο sedan και το V6 σύνολο των 3.200κ.εκ.

Ωστόσο, λόγω της καλύτερης ποιότητας του νέου Bora θα υπάρξει και σχετική αύξηση στις τιμές πώλησής του οι οποίες θα ξεκινούν, στην ευρωπαϊκή αγορά, από τα 22.000 ευρώ για τη βασική έκδοση.

Auto Express