Αυτήν τη φορά δεν έχουμε να κάνουμε με κατασκοπευτικές ή ψηφιακά επεξεργασμένες φωτογραφίες. Το εντυπωσιακό σε όψη και χαρακτηριστικά Focus αποτελεί ουσιαστικά την τελική μορφή του RS Concept που πρόκειται να παρουσιαστεί επίσημα στο τέλος Ιουλίου στο Λονδίνο.



Ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου επιβεβαιώνει το γεγονός ότι έχουμε να κάνουμε με τη ισχυρότερη έκδοση παραγωγής του δημοφιλούς μικρομεσαίου, που αναμένεται στην ευρωπαϊκή αγορά μέσα στο 2009.



Κάτω από το καπό του Focus RS κρύβεται ο γνωστός -από την έκδοση ST- υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 2,5 λίτρων, που στη συγκεκριμένη περίπτωση θα αποδίδει τουλάχιστον 300 ίππους και περισσότερα από 410 Nm ροπής.



Το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης της Quaife και ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο θα απαρτίζουν το σύστημα μετάδοσης του νέου Focus RS, που ακολουθεί το παράδειγμα του θρυλικού προγόνου του διατηρώντας την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς.


Αναβαθμισμένο, αντίστοιχα, είναι και το σύστημα πέδησης του νέου Focus RS, καθώς αποτελείται από τους αεριζόμενους δίσκους 336 χιλιοστών των μπροστινών τροχών και τους συμπαγείς δίσκους των 300 χιλιοστών του πίσω άξονα.


Αναβαθμισμένο, αντίστοιχα, είναι και το σύστημα πέδησης του νέου Focus RS, καθώς αποτελείται από αεριζόμενους δίσκους 336 χιλιοστών στους μπροστινούς τροχούς και συμπαγείς δίσκους 300 χιλιοστών στους πίσω



Επιπλέον, τα αυξημένα μετατρόχια και οι νέες ρυθμίσεις των αναρτήσεων φροντίζουν για τη συμπεριφορά του Focus RS στην άσφαλτο, ενώ και το σύστημα δυναμικής ευστάθειας (ESP) έχει τροποποιηθεί ώστε η λειτουργία του να συμβαδίζει με τις σπορτίφ καταβολές του αυτοκινήτου.




Στο εσωτερικό, τα καθίσματα της Recaro είναι αυτά που ξεχωρίζουν, όντας μάλιστα βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος. Στα καλλωπιστικά στοιχεία του νέου RS θα πρέπει να προσθέσουμε το πλήθος των αεροδυναμικών βοηθημάτων και φυσικά τις ζάντες ελαφρού κράματος των 19 ιντσών.

Περισσότερες πληροφορίες για το Focus RS Concept αναμένεται να ανακοινωθούν μετά την επίσημη παρουσίασή του που θα πραγματοποιηθεί σε 19 ημέρες από σήμερα.