Η εκ νέου χρήση ενός εξαρτήματος της πίσω ανάρτησης το οποίο είχε χρησιμοποιηθεί και στο GP του Silverstone, ήταν η αιτία του ατυχήματος του Τ. Glock στο Hockenheim, σύμφωνα με τους ειδικούς της αγωνιστικής αμάδας της Toyota.



Κατά την διάρκεια του γερμανικού GP και για την ακρίβεια στο 36ο γύρο, η ανάρτηση του μονοθεσίου της Toyota κατέρρευσε, κάνοντας τον T. Glock να χάσει τον έλεγχο και να προσκρούσει στο προστατευτικό διάζωμα.



Οι έρευνες των ειδικών της Toyota επικεντρώθηκαν στην ανάλυση των δεδομένων της κούρσας στο Hockenheim προκειμένου να βρεθεί η ακριβής αιτία του ατυχήματος και κατά πόσο συνέβη κάτι συγκεκριμένο στην διάρκεια του αγώνα, το οποίο προκάλεσε την καταστροφή της πίσω δεξιάς ανάρτησης.



Οι ενδελεχείς έλεγχοι και η ανάλυση των δεδομένων οδήγησαν στο συμπέρασμα ότι το εν λόγω εξάρτημα είχε καταπονηθεί υπέρ το δέον στο Silverstone και κατ΄επέκταση, παρόλο που είχε περάσει από εξονυχιστικό έλεγχο πριν επαναχρησιμοποιηθεί, καταστράφηκε καθ΄οδόν.



Η αγωνιστική ομάδα της Toyota ανακοίνωσε, με αφορμή το γεγονός, ότι θα ενισχύσει περαιτέρω την διαδικασία ελέγχου των εξαρτημάτων που χρησιμοποιούνται στα μονοθέσια περισσότερες από μία φορές , ώστε να διασφαλιστεί ότι δεν θα επαναληφθεί κάτι ανάλογο.