Οι αγοραστές φαίνεται ότι αγνόησαν την ταμπέλα πάνω στο μοντέλο της Chrysler η οποία είδε τις πωλήσεις της στις ΗΠΑ τον Οκτώβριο να μειώνονται κατά 35% σε σχέση με το ίδιο διάστημα πέρυσι.



Το ποσοστό μείωσης των πωλήσεων της Chrysler για το συγκεκριμένο διάστημα είναι το δεύτερο χειρότερο μετά την θλιβερή πρωτιά της GM η οποία σημείωσε αρνητικό ρεκόρ 25 ετών στις ΗΠΑ-σε μηνιαίο επίπεδο- ενώ κανένα μοντέλο της Chrysler δεν φαίνεται να εξαιρείται από τον κανόνα της πτώσης των πωλήσεων.



Διόλου πρωτότυπο και ως ένα σημείο αναμενόμενο αν αναλογιστεί κανείς ότι η φίρμα διαπραγματεύεται πλέον ανοιχτά την συγχώνευσή της με την GM, η οποία κάνει μερικές κακές γλώσσες της Wall Street να αναρωτιούνται κατά πόσο -δεδομένων των αρνητικών ρεκόρ των δύο εταιρειών- θα μπορούσε να προκύψει ένας ευτυχής γάμος.