Μιχάλης Κατωπόδης






































Κινητήρας
Κυβισμός 1.798 κ.εκ.
Κύλινδροι 4 σε σειρά
Ισχύς (ίπποι) 126/6.500 σ.α.λ.
Ροπή (Νm) 167/4.500 σ.α.λ.
Θέση Εμπρός/διαμήκης
Μπλοκ/κεφαλή Αλουμίνιο/αλουμίνιο
Τροφοδοσία Ψεκασμός πολλαπλών σημείων
Διάμετρος x διαδρομή 83,0×83,1
Βαλβίδες ανά κύλινδρο 4
Εκκεντροφόροι 2 ΕΕΚ
Ειδική ισχύς (ίπποι/λίτρο) 70,0





































Μετάδοση
Κίνηση Πίσω
Κιβώτιο Μηχανικό πέντε σχέσεων
Σχέσεις κιβωτίου/Ταχύτητα ανά 1.000σ.α.λ. (χλμ./ώρα) 3,140:1
1,890:1
1,330:1
1,000:1
0,815:1
Τελική σχέση διαφορικού 4,100











Ανάρτηση
Εμπρός Διπλά ψαλίδια, αντιστρεπτική ράβδος
Πίσω Πολλαπλοί σύνδεσμοι














Φρένα
Εμπρός Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω Δίσκοι
ABS Ναι




















Τροχοί
Διαστάσεις 6,5J X16
Υλικό Αλουμίνιο
Τύπος ελαστικών Yokohama Advan A11A
Ελαστικά 205/50 R16
Ρεζέρβα Ασφαλείας

















Σύστημα διεύθυνσης
Τύπος Κρεμαγιέρα
Υποβοήθηση Υδραυλική
Στροφές τιμονιού 2,7
Διάμετρος στροφής 10,0 μέτρα





























Διαστάσεις
Μήκος 3,995 μέτρα
Πλάτος 1,720 μέτρα
Ύψος 1,250 μέτρα
Μεταξόνιο 2,330 μέτρα
Μετατρόχιο (Ε/Π σε χιλιοστά) 1.490/1.495
Χώρος αποσκευών 150 λίτρα
Βάρος 1.115 κιλά
Αναλογία κιλών/ίππο 8,92




















Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.)
Πόλη 9,9
Εκτός 5,8
Μέση 7,3
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 50
Αυτονομία 685 χλμ. (θεωρητική μέση)











Επιδόσεις
Τελική ταχύτητα 196 χλμ./ώρα
0-100χλμ./ώρα 9,4 δευτερόλεπτα
Το MX-5 ανήκει σε μία πολύ ιδιαίτερη κατηγορία που, ουσιαστικά, παίζει μόνο του, με βάση τα χαρακτηριστικά που διαθέτει. Αν θα έπρεπε να συγκριθεί λαμβάνοντας υπόψη το κόστος, το αυστηρά διθέσιο αμάξωμα και την πίσω κίνηση, οι μοναδικοί του αντίπαλοι θα ήταν τα MG-TF και Toyota MR-2, μοντέλα όμως που έχουν σταματήσει να παράγονται. Πέραν αυτών υπάρχουν ορισμένες ακόμα εναλλακτικές, θα πρέπει όμως να βάλει κανείς βαθιά το χέρι στην τσέπη για να εισέλθει στη σφαίρα των BMW Z4 και Mercedes-Benz SLK…


auto.in.gr