Hyundai Tucson 2.0: Διεκδικώντας ένα μετάλλιο
Η κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία εισβάλλει για δεύτερη φορά στην κατηγορία των δημοφιλών SUV, με στόχο, αυτή την φορά, την κορυφή...
Νίκος Μαρινόπουλος
«Τάκσον» ή «Τούκσον»; Αν σκοπεύατε να στοιχηματίσετε σε μία από τις δυο περιπτώσεις, μην το κάνετε, διότι ο σωστός τρόπος για να προφέρει κάποιος την ονομασία του νέου SUV της Hyundai είναι «Τουσόν».
| Ταυτότητα |
| Κινητήρας: |
| 1.975κ.εκ. |
| Ισχύς: |
| 142 ίπποι/6.000σ.α.λ. |
| Ροπή: |
| 184Nm/4.500σ.α.λ. |
| Επιτάχυνση: |
| 0-100χλμ./ώρα σε 11,3δλ |
| Τελ. ταχύτητα: |
| 174χλμ./ώρα |
| Tιμή βασικής έκδοσης: |
| 27.000 ευρώ |
| Τιμή αυτοκινήτου δοκιμής: |
| 29.000 ευρώ |
Η ιδέα των διακριτικών που κοσμούν το πίσω, δεξί, τμήμα του αυτοκινήτου δεν ήρθε στους Κορεάτες ξαφνικά. Ακολουθώντας την ίδια τακτική με το Santa Fe δεν χρειάστηκε να χάσουν πολύτιμο, για αυτούς, χρόνο αναζητώντας ένα όνομα για να δηλώσουν το μικρότερο, τετρακίνητο, μοντέλο τους στο… ληξιαρχείο! Απλά δεν είχαν παρά να ανοίξουν διάπλατα το χάρτη των ΗΠΑ και να βρουν κάτι εύηχο, κατά κύριο λόγο. Έτσι και έγινε, αφού η πόλη που χάρισε το όνομα της στο πιο πρόσφατο μέλος της οικογένειας Hyundai βρίσκεται στην πολιτεία της Αριζόνα.
Τα πράγματα όμως ανάμεσα στο Santa Fe και στο Tucson είναι εντελώς διαφορετικά και ας δείχνουν, φαινομενικά, ίδια. Το πρώτο είναι ένα μεγάλο SUV που όταν εμφανίστηκε διεκδικούσε με αξιώσεις μερίδιο από την αμερικανική αγορά, εκεί όπου διατίθεται η μισή, σχεδόν, παραγωγή της Hyundai. Το σουλούπι του εσκεμμένα έπρεπε να δείχνει επιβλητικό και ογκώδες ώστε να μην υστερεί απέναντι στα θηρία που κυκλοφορούν στην άλλη άκρη του Ατλαντικού.
| Υπέρ | |
| Εμφάνιση, σχεδιασμός | |
| Οδική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης | |
| Χώροι για επιβάτες | |
| Τιμή πώλησης, εξοπλισμός | |
| Κατά | |
| Θόρυβος κινητήρα | |
| Κατανάλωση | |
| Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ | |
Γενικά, η αισθητική του Tucson παραπέμπει στo πρότυπo της κορεατικής εταιρίας αλλά με πιο έντονη την ευρωπαϊκή προσέγγιση. Το Tucson είναι ένα SUV που μπορεί να μην σε συναρπάσει με την αισθητική του αλλά, από την άλλη, ο συμπαγής όγκος του δεν περνά σε καμία περίπτωση απαρατήρητος.
Ευτυχώς, το σχεδιαστικό τμήμα αποστασιοποιήθηκε από τα μυώδη χαρακτηριστικά του Santa Fe με αποτέλεσμα το Tucson να μην δείχνει πομπώδες. Από την θέση του οδηγού, διαπιστώνεις πως οι νευρώσεις στο καπό έχουν αμβλυνθεί χωρίς να δημιουργούν άγχος σχετικά με το μέγεθος του αυτοκινήτου. Το Tucson είναι ένα από τα λίγα SUV όπου το πίσω μέρος δείχνει πιο καλαίσθητο από το εμπρός, λόγω κυρίως των όμορφων φωτιστικών σωμάτων και της κλίσης του τζαμιού.
Η εντύπωση του συμπαγούς SUV επιβεβαιώνεται και από τους αριθμούς καθώς οι διαστάσεις του Tucson το καθιστούν ως μια από τις πιο συμμαζεμένες προτάσεις στην κατηγορία του, αν και το μεγάλο μεταξόνιο του -2,63 μέτρα- μπορεί αρχικά να σε ξεγελάσει. Συγκεκριμένα, το μήκος του αγγίζει τα 4,325 μέτρα και είναι κατά έξι εκατοστά μακρύτερο από το Toyota RAV 4 ενώ είναι κοντύτερο από αρκετά ανταγωνιστικά μοντέλα όπως π.χ. τα Ford Maverick, Nissan X-Trail και Honda CR-V.
To Tucson, με πλάτος 1,795 μέτρα, είναι επίσης στενότερο σχεδόν από όλο τον ανταγωνισμό. Σχετικά με το ύψος τα πράγματα είναι διαφορετικά, καθώς αυτό κυμαίνεται στο μέσο όρο αφού η τιμή των 1,68 μέτρων τοποθετεί το Tucson ανάμεσα στο ελάχιστα κοντύτερο Nissan X-Trail και το ψηλότερο Honda CR-V.Τα κυριότερα στοιχεία που κερδίζουν τις εντυπώσεις στο Tucson, δεν έχουν να κάνουν ούτε με την ονομασία του ούτε και με την εμφάνιση του.
Για να αντιληφθεί κανείς το μέγεθος της προόδου που έχουν κάνει οι Κορεάτες πρέπει να βρεθεί στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Ο χαρακτηριστικός, βαρύς, ήχος που ακούγεται όταν σφραγίζουν οι πόρτες δεν ακούγεται σε κανένα άλλο κορεατικό αυτοκίνητο.
Το τιμόνι ρυθμίζεται μόνο σε ύψος αλλά χάρη στις πολλαπλές ρυθμίσεις του καθίσματος γρήγορα διαμορφώνεται η επιθυμητή θέση οδήγησης. Η ποιότητα των υλικών είναι καλύτερη ενώ ο σχεδιασμός είναι πιο σύγχρονος και καλαίσθητος, όχι μόνο από τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρίας αλλά και από αρκετά ανταγωνιστικά.
Η κεντρική κονσόλα διαθέτει συμπαγή εμφάνιση και διακρίνεται για την εργονομία της, αφού όλα είναι τοποθετημένα σε βολική θέση. Το μοναδικό σημείο που μετριάζει κάπως την εικόνα είναι ο λιτός σχεδιασμός των αεραγωγών στην κορυφή της κονσόλας.
Διαθέτοντας ένα από τα μεγαλύτερα μεταξόνια έναντι των ανταγωνιστών του οι διαθέσιμοι χώροι του Tucson για τους επιβάτες συγκαταλέγονται μεταξύ των κορυφαίων της κατηγορίας.
Ωστόσο, τα 325 λίτρα του πορτμπαγκάζ σε μερικές περιπτώσεις ίσως φανούν λίγα αν σκεφτεί κανείς πως τα Mitsubishi Outlander και Nissan X-Trail προσφέρουν αντίστοιχα 77 και 85 λίτρα περισσότερα.
Ιδιαίτερα πρακτική λεπτομέρεια όμως είναι πως το τζάμι της πίσω πόρτας ανοίγει ανεξάρτητα από αυτή, όπως στο Honda CR-V.
Xώροι για μικροαντικείμενα υπάρχουν σχεδόν παντού, ποτηροθήκες στην κονσόλα και στις πόρτες, ειδικές οπές για κάρτες ή κέρματα, ανοιγόμενο υποβραχιόνιο ανάμεσα στα καθίσματα οδηγού-συνοδηγού, ντουλαπάκι κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού κ.α.Το Tucson βασίζεται στην τροποποιημένη πλατφόρμα των Elantra και Coupe, με δύο επιπλέον εκατοστά στο μεταξόνιό του, το οποίο φτάνει πλέον τα 2,630 μέτρα.
Ο δίλιτρος κινητήρας αποδίδει 142 ίππους στις 6.000σ.α.λ. και 184Nm ροπής στις 4.500σ.α.λ. με την βοήθεια συστήματος μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων (CVVT-Constantly Variable Valve Timing). Ουσιαστικά πρόκειται για το ίδιο ακριβώς μοτέρ που τοποθετείται στο δίλιτρο Coupe με την βασική διαφορά πως η κυλινδροκεφαλή του συνδυάζεται με το σύστημα CVVT.
Η μετάδοση της κίνησης περνά αρχικά στους εμπρός τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου πέντε σχέσεων το οποίο χαρακτηρίζεται από την καλή κλιμάκωσή του. Το σύστημα τετρακίνησης απαρτίζεται από ένα κλασικό πολύδισκο συμπλέκτη ο οποίος λειτουργεί ηλεκτρομαγνητικά και αποτελεί εξέλιξη αυτού που τοποθετείται στο Santa Fe.
Το όλο σύστημα ονομάζεται Electronic InterActive Torque και κατασκευάζεται από την αμερικανική εταιρία Borg-Warner. Όταν η πρόσφυση των εμπρός τροχών δεν είναι ικανοποιητική τότε η κίνηση μεταφέρεται και στους πίσω τροχούς σε αναλογία, θεωρητικά, 50:50.
Σε ιδιαίτερα απαιτητικές καταστάσεις υπάρχει η δυνατότητα κλειδώματος του διαφορικού, πατώντας το κατάλληλο διακόπτη στο ταμπλό, αριστερά από το τιμόνι, εμπλέκοντας μόνιμα και ισόποσα την κίνηση, σε ποσοστό 50:50, ανάμεσα στους δύο άξονες, σε ταχύτητες μέχρι τα 35χλμ/ώρα.
Η εμπρός ανάρτηση αποτελείται από γόνατα McPherson και η πίσω από πολλαπλούς συνδέσμους, συγκεκριμένα από διπλούς εγκάρσιους και διαμήκεις βραχίονες. Η ύπαρξη αντιστρεπτικής ράβδου, διαμέτρου 14 χιλιοστών, στον πίσω άξονα συμβάλλει στην μείωση των κλίσεων του αμαξώματος στις στροφές.
Το σύστημα διεύθυνσης διαθέτει υδραυλική υποβοήθηση ενώ το τιμόνι κλειδώνει από άκρη σε άκρη στις 3,1 περιστροφές του. Πίσω από τους τροχούς των 16 ιντσών υπάρχουν εμπρός αεριζόμενοι δίσκοι και πίσω απλοί ενώ το σύστημα πέδησης συνδυάζεται με ABS και ηλεκτρονικό κατανεμητή πέδησης.O τρόπος με τον οποίο το Tucson κινείται στην άσφαλτο αποτελεί πραγματική έκπληξη, με την θετική έννοια του όρου. Στις μεγάλες ευθείες το Tucson ταξιδεύει με την άνεση ενός πολυτελούς SUV λόγω της σταθερότητας και της πολύ καλής ποιότητας κύλισης που το χαρακτηρίζει. Οι 142 ίπποι του δίλιτρου μοτέρ είναι ικανοποιητικοί για την μετακίνηση του περίπου ενάμιση τόνου που ζυγίζει το Tucson αλλά προσφέρει σχετικά μέτριες επιδόσεις.
Με πλήρες φορτίο οι στροφές του κινητήρα θα πρέπει να βρίσκονται διαρκώς κοντά στις 4.500 σ.α.λ. περιοχή όπου ο θόρυβος του κινητήρα γίνεται έντονα αισθητός. Ωστόσο, θα πρέπει να σημειώσουμε πως το μοτέρ ήταν δικαιολογημένα σφιχτό καθώς το Toucson της δοκιμής μας είχε διανύσει μόλις μερικές δεκάδες χιλιόμετρα. Στον τομέα της κατανάλωσης, το κορεατικό μοτέρ έκαιγε περίπου 12-14 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, τιμή η οποία βρίσκεται πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας.
Στις στροφές, όταν το αυτοκίνητο πιεστεί, το αμάξωμά του παίρνει μικρότερες κλίσεις από ότι το Santa Fe ενώ το Tucson σου δίνει την εντύπωση πως οδηγείς ένα από τα καλύτερα SUV. Κοντά στο όριο το κορεατικό SUV πλησιάζει την προοδευτικότητα που χαρακτηρίζει ένα Ford Maverick ενώ η αμεσότητα του τιμονιού μπορεί να βρίσκεται ένα κλικ κάτω από εκείνη ενός Toyota RAV-4, ωστόσο είναι η καλύτερη που έχουμε συναντήσει σε αυτοκίνητο της Hyundai.
Τα φρένα του είναι αρκετά δυνατά με το ABS να επεμβαίνει τη στιγμή που πρέπει, ο επιλογέας ταχυτήτων θα μπορούσε να είναι καλύτερος ενώ ο συμπλέκτης είναι απότομος και με αρκετά μεγάλη «νεκρή» διαδρομή και δείχνει να ζεσταίνεται σχετικά εύκολα, ευτυχώς όχι τόσο όσο στο Santa Fe. Παρ’ όλα αυτά, το κορεατικό αυτοκίνητο χωρίς καμία αμφιβολία μπορεί να περιληφθεί ανάμεσα στα SUV με την καλύτερη ασφάλτινη οδική συμπεριφορά.
Σε χωμάτινη διαδρομή εκτιμάς την προσπάθεια των μηχανικών της Hyundai οι οποίοι κατάφεραν να συνθέσουν ένα πολύ καλό συνδυασμό πλαισίου-ανάρτησης που προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης. Ακόμα και όταν αρχίσεις να γλιστράς, αρκούν μικρές διορθώσεις στο τιμόνι προκειμένου το Tucson να επανέλθει στην επιθυμητή πορεία ενώ σε ιδιαίτερα ανώμαλες διαδρομές μέρος από τους κραδασμούς περνούν από το σύστημα διεύθυνσης στα χέρια σου. Αν το παρακάνεις, το Tucson θα παραμείνει απλώς διασκεδαστικό.
Υπό κανονικές συνθήκες η κίνηση στο Tucson μεταδίδεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς. Στο χώμα η εμπλοκή του συστήματος τετρακίνησης φάνηκε να είναι γρήγορη αν και στην βρεγμένη άσφαλτο παρατηρήθηκε ένα σπινάρισμα στους εμπρός τροχούς και η μια μικρή καθυστέρηση στην εμπλοκή των πίσω. Τι φταίει; Προφανώς ο τύπος των κορεατικών ελαστικών της Hankook αλλά δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως αυτό είναι το χαρακτηριστικό γνώρισμα των περισσοτέρων διατάξεων με σύστημα συνεκτικής σύμπλεξης, αφού το σύστημα λαμβάνει υπόψη του την διαφορά περιστροφής των τροχών για να εμπλακεί.
Θυμηθείτε, ωστόσο, ότι το πλεονέκτημα του Tucson αφορά στη δυνατότητα κλειδώματος του συμπλέκτη ανάμεσα στα δύο διαφορικά σε ταχύτητες μέχρι τα 35χλμ/ώρα. Πιέζοντας λοιπόν τον διακόπτη με την ένδειξη «4WD-Lock», αριστερά του τιμονιού στο ταμπλό και δίπλα σε αυτό του traction control, δεν θα ανησυχείτε για την ισόποση μεταφορά της ροπής σε όλους τους τροχούς.Το Tucson προφανώς δεν μπορεί να θεωρηθεί φθηνό ενώ φαίνεται να πληροί οριακά την προνομιακή τιμολογιακή πολιτική που ισχύει για τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας. Ωστόσο, τα 27.000 ευρώ που στοιχίζει η βασική έκδοση GLS και ο πλούσιος εξοπλισμός του το καθιστούν ως μια από τις καλύτερες και πιο προσιτές οικονομικά επιλογές στην κατηγορία των SUV χωρίς φυσικά να ξεχνάμε τη συνολική εικόνα και τις αρετές του αυτοκινήτου.
Η λίστα με τον εξοπλισμό στην βασική έκδοση είναι αρκετά μακριά και περιλαμβάνει -μεταξύ άλλων- έξι αερόσακους, ABS+EBD, traction control, air condition, ράδιο-CD με τέσσερα ηχεία, υπολογιστής ταξιδίου, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό και συναγερμό, αναδιπλούμενοι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες, υδραυλική υποβοήθηση τιμονιού, προβολείς ομίχλης, φιμέ τζάμια, ράγες οροφής, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 215/65 R16.
Στην αμέσως πλουσιότερη έκδοση GLS FULL, αυτή της δοκιμής μας η οποία κοστίζει 29.000 ευρώ, περιλαμβάνονται -επιπλέον της βασικής GLS- η ηλεκτρικά ανοιγόμενη ηλιοροφή, ο αυτόματος κλιματισμός και το δερμάτινο σαλόνι με ανάλογες επενδύσεις στο τιμόνι και τον επιλογέα ταχυτήτων.
| Κινητήρας | |
| Κυβισμός | 1.975κ.εκ. |
| Κύλινδροι | 4 σε σειρά |
| Ισχύς (ίπποι) | 142/6.000σ.α.λ. |
| Ροπή (Νm) | 184/4.500σ.α.λ. |
| Θέση | Εμπρός/εγκάρσια |
| Μπλοκ/κεφαλή | Χυτοσίδηρος/αλουμίνιο |
| Τροφοδοσία | Ψεκασμός πολλαπλών σημείων |
| Διάμετρος x διαδρομή | 82,0×93,5 |
| Βαλβίδες ανά κύλινδρο | 4 |
| Εκκεντροφόροι | 2 ΕΕΚ |
| Ειδική ισχύς (ίπποι/λίτρο) | 70,5 |
| Μετάδοση | |||
| Κίνηση | Τετρακίνηση | ||
| Κιβώτιο | Μηχανικό πέντε σχέσεων | ||
| Σχέσεις κιβωτίου/Ταχύτητα ανά 1.000σ.α.λ. (χλμ./ώρα) | 1η | 3,636:1/ | 7,6 |
| 2η | 2,056:1/ | 13,4 | |
| 3η | 1,333:1/ | 20,7 | |
| 4η | 1,061:1/ | 26,0 | |
| 5η | 0,821:1/ | 33,6 | |
| Τελική σχέση διαφορικού | 4,533 | ||
| Ανάρτηση | |
| Εμπρός | Γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης, αντιστρεπτική ράβδος |
| Πίσω | Διπλούς εγκάρσιους και διαμήκεις βραχίονες, αντιστρεπτική ράβδος |
| Φρένα | |
| Εμπρός | Αεριζόμενοι δίσκοι |
| Πίσω | Δίσκοι |
| ABS | Ναι |
| Τροχοί | |
| Διαστάσεις | 6,5J x 16 |
| Υλικό | Αλουμίνιο |
| Τύπος ελαστικών | 215/65 R16 |
| Ελαστικά | Hankook Optimo K406 |
| Ρεζέρβα | Κανονικής διαμέτρου |
| Σύστημα διεύθυνσης | |
| Τύπος | Κρεμαγιέρα |
| Υποβοήθηση | Υδραυλική |
| Στροφές τιμονιού | 3,1 |
| Διάμετρος στροφής | 10,8 μέτρα |
| Διαστάσεις | |
| Μήκος | 4,325 μέτρα |
| Πλάτος | 1,795 μέτρα |
| Ύψος | 1,680 μέτρα |
| Μεταξόνιο | 2,630 μέτρα |
| Μετατρόχιο (Ε/Π σε χιλιοστά) | 1.540/1.550 |
| Χώρος αποσκευών | 325/825 λίτρα |
| Βάρος | 1.542 κιλά |
| Αναλογία κιλών/ίππο | 10,9 |
| Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) | |
| Πόλη | 10,6 |
| Εκτός | 6,8 |
| Μέση | 8,2 |
| Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 65 |
| Αυτονομία | 792χλμ. (θεωρητική μέση) |
| Επιδόσεις | |
| Τελική ταχύτητα | 174χλμ./ώρα |
| 0-100χλμ./ώρα | 11,3 δευτερόλεπτα |
| Honda CR-V 2.0 | |||||||||||||
| |||||||||||||
| Το SUV της Honda διακρίνεται για την οδική του συμπεριφορά και τις επιδόσεις του στην άσφαλτο. Ωστόσο, το σχετικά απλό σύστημα τετρακίνησής του, προσφέρει υποδεέστερες χωμάτινες ικανότητες σε σχέση με το Tucson το οποίο συνδυάζεται και με πλουσιότερο εξοπλισμό. Εκεί όμως που το κορεατικό μοντέλο δεν μπορεί να τα βάλει με το ιαπωνικό είναι ο τομέας των χώρων, έστω και αν το ιαπωνικό υπολείπεται σε αισθητική. | |||||||||||||
| Mazda Tribute 2.0 | |||||||||||||
| |||||||||||||
| Η σύγκριση ανάμεσα στο Hyundai Tucson και το Mazda Tribute αναπόφευκτα οδηγεί στην κριτική που αφορά και στο Ford Maverick μιας και τα δύο τελευταία μοντέλα μοιράζονται τα ίδια μηχανικά μέρη αν και εκκρεμεί η αντικατάσταση του δίλιτρου μοτέρ με αυτό των 2,3 λίτρων. Η αρκετά καλή τιμή πώλησης καθιστά το Tribute υπολογίσιμο αντίπαλο για το Tucson. | |||||||||||||
| Mitsubishi Outlander 2.0 | |||||||||||||
| |||||||||||||
| To Outlander διαθέτει πιο έντονο το σπορ στοιχείο σε σχέση με το Tucson το οποίο όμως έχει ελαφρώς μεγαλύτερους χώρους ενώ η αισθητική του στο εσωτερικό είναι περισσότερο αποδεκτή. Επιπλέον, ο εξοπλισμός του κορεατικού μοντέλου είναι πλουσιότερος και η τιμή πώλησής του αρκετά πιο χαμηλή. Οι επιδόσεις και των δύο μοντέλων κυμαίνονται περίπου στα ίδια επίπεδα. Ωστόσο, το σύστημα τετρακίνησης του Outlander είναι πιο εξελιγμένο από ότι του Tucson και προσφέρει καλύτερες off road δυνατότητες. | |||||||||||||
| Nissan X-Trail 2.0 | |||||||||||||
| |||||||||||||
| Το X-Trail καταφέρνει και συνδυάζει σε ικανοποιητικό βαθμό το εντός με το εκτός, χάρη στο έξυπνο σύστημα τετρακίνησης, ενώ παράλληλα προσφέρει αρκετά μεγάλους χώρους. Ωστόσο, ο κινητήρας του δεν παρέχει τις επιδόσεις των ανταγωνιστών ενώ παρουσιάζει περίπου την ίδια εικόνα με αυτόν του Tucson. Η υψηλή τιμή πώλησης του ιαπωνικού μοντέλου τοποθετεί το κορεατικό σε θέση ισχύος. | |||||||||||||
| Subaru Forester 2.0 | |||||||||||||
| |||||||||||||
| Tο μοναδικό με κοντό κιβώτιο, κεντρικό διαφορικό, πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και κινητήρα boxer, σήμα κατατεθέν της Subaru. Aν και μοιάζει με υπερυψωμένο station wagon, πηγαίνει εκεί που άλλα με εξωτερική εμφάνιση τζιποειδούς δεν μπορούν. Η τιμή πώλησής του, οι δυνατότητες εκτός δρόμου και ο εξοπλισμός του συνθέτουν ένα αρκετά δύσκολο ανταγωνιστή για το Tucson. | |||||||||||||
| Toyota RAV-4 (5d) | |||||||||||||
| |||||||||||||
| Tο κορυφαίο, για πολλούς, SUV κυρίως λόγω των επιδόσεων και των πολύ καλών ασφάλτινων χαρακτηριστικών του χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν τα καταφέρνει μια χαρά και στο χώμα, χάρη στο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης με κεντρικό διαφορικό τύπου Torsen. Η δεύτερη και ανανεωμένη γενιά του μοντέλου που δημιούργησε την κατηγορία των SUV το 1994, δείχνει ακόμα το δρόμο στους υπόλοιπους και συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη θέση των πωλήσεων -στην κατηγορία του- της ελληνικής αγοράς επί σειρά μηνών. Μην εκπλαγείτε πάντως αν το Tucson ανατρέψει την κατάσταση αφού διατίθεται σε σημαντικά χαμηλότερη τιμή και συνοδεύτεται επίσης με πολυετή εγγύηση για τα μηχανικά του μέρη. | |||||||||||||
auto.in.gr
- Δοκάρι για τον Ολυμπιακό, σε σουτάρα του Γιαζίτσι (vid)
- Τηλεφώνημα Ζελένσκι-Γουίτκοφ για τη διαπραγμάτευση – Σύνοδος για την Ουκρανία στο Λονδίνο τη Δευτέρα
- Σπουδαία στιγμή: Λαμπαδηδρόμος στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες ο Πολονάρα (vids)
- Ασταμάτητος ο Ολυμπιακός – Ο Στρεφέτσα έκανε το 3-0 για τους πρωταθλητές (vids)
- «Είναι σαν να μας σκοτώνουν τα παιδιά» – Αγρότης λύγισε αποχαιρετώντας τα 450 πρόβατά του λόγω ευλογιάς
- Μαινόμενος Μασκ μετά το πρόστιμο 120 εκατ. ευρώ στο X: Καταργήστε την Ευρωπαϊκή Ένωση
