Ξεχάστε -για λίγο- τα σπορ ή τα πολυτελή αυτοκίνητα. Το μοντέλο που απεικονίζεται στις φωτογραφίες θα αποτελέσει το καλύτερο εργαλείο για τους επαγγελματίες στην Ευρώπη. Πρόκειται για το μικρό αδελφό του πολύ δημοφιλούς Transit και οι πωλήσεις του αναμένεται να αρχίσουν τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, ενώ για την ώρα τουλάχιστον η ονομασία του νέου μοντέλου είναι Connect.

Μπορεί εξωτερικά το Connect να μοιάζει με το Fiesta, δεν συνδέεται όμως και στα μηχανικά του μέρη με το supermini της Ford. Το νέο επαγγελματικό μοντέλο της Ford βασίζεται σε ένα ολοκαίνουριο δάπεδο που θα προσφέρει πολύ καλύτερη ακαμψία και αντοχή σε σχέση με ανταγωνιστικές εκδόσεις που στηρίζονται σε επιβατικά μοντέλα.

Η Ford ελπίζει ότι το μικρό της επαγγελματικό μοντέλο θα έχει την ίδια επιτυχία με το πολύ δημοφιλές και καταξιωμένο Transit, διευρύνοντας ταυτόχρονα τη σειρά των επαγγελματικών της προς τα κάτω. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι το Connect θα υπολείπεται σε τομείς όπως η ασφάλεια, η οικονομία και η δυνατότητα φόρτωσης, αφού, σύμφωνα με τη Ford, θα ξεπερνά με άνεση όλους τους ανταγωνιστές του.

Οι νέες μέθοδοι παραγωγής θα προσφέρουν τη δυνατότητα διαφορετικών εκδόσεων, τόσο στο μεταξόνιο όσο και στο ύψος. Οι δύο εκδόσεις στις φωτογραφίες είναι αυτή με το μακρύ μεταξόνιο και την υψηλή οροφή, που θα αντικαταστήσουν το… Escort Van, αποτελώντας ταυτόχρονα νέο αντίπαλο για τα Peugeot Express και, Citroen Relay.

Παράλληλα, οι μικρότερες σε μέγεθος εκδόσεις του Connect, που θα αντικαταστήσουν το Courier, θα αποτελέσουν ικανούς ανταγωνιστές των Citroen Berlingo, Fiat Doblo, Peugeot Partner και Renault Kagoo, ενώ αναμένεται και επιβατική πενταθέσια έκδοση του Connect.

Η Ford δεν έχει ανακοινώσει ακόμα τους κινητήρες που θα τοποθετηθούν στο Connect, εκτιμάται όμως ότι θα προέρχονται από το Focus και συγκεκριμένα οι Zetec των 1.600κ.εκ και 1.800κ.εκ. και φυσικά ο diesel των 1.800κ.εκ. με απόδοση 90 ίππους. Οι κορυφαίοι diesel με σύστημα common rail TDCi, των 1.400κ.εκ. και 1.800κ.εκ.,που τοποθετούνται στα Fiesta, Focus και Mondeo, δεν θα διατίθενται αρχικά, λόγω του αυξημένου κόστους, αργότερα όμως, αν το ζητήσουν οι αγοραστές, θα υπάρξει και αυτή η δυνατότητα.

Πηγή: Auto Express

auto.in.gr