36

«Φρένο» στους αβάσιμους ισχυρισμούς των εταιρειών που παράγουν καλλυντικά επιχειρεί να βάλει η Αρχή Διαφημιστικών Στάνταρτ (ΑSA) της Βρετανίας, απαγορεύοντας στη Chanel να διαφημίζει τις ιδιότητες μιας κρέμας αντιγήρανσης, για τις οποίες έκρινε ότι δεν υπάρχει σαφής επιστημονική βάση.

Σύμφωνα με τις διαφημιστικές καταχωρίσεις της γαλλικής εταιρείας, η κρέμα Precision Age Delay «διεγείρει τη ζωντάνια του δέρματος», «επανεκπαιδεύει το δέρμα να συμπεριφέρεται όπως το νεανικό» και «καταπολεμά τα πρώτα σημάδια της γήρανσης».


Η Chanel υποστηρίζει στο δικτυακό τόπο της ότι η δημιουργία της κρέμας βασίστηκε σε έρευνες που διήρκεσαν δέκα χρόνια και περιλάμβαναν την ανάλυση του δέρματος 3.500 γυναικών όλων των ηλικιακών ομάδων.


Καλούμενη να υποστηρίξει τους ισχυρισμούς αυτούς, η εταιρεία υπέβαλε στην ASA τα αποτελέσματα δύο κλινικών μελετών, τα οποία, όπως μεταδίδει το BBC, κρίθηκαν εντελώς ανεπαρκή από τους ειδικούς που τα εξέτασαν.


Η βρετανική αρχή φαίνεται αποφασισμένη να περιορίσει την ασυδοσία της βιομηχανίας καλλυντικών όσον αφορά στη διαφήμιση των προϊόντων τους και να προστατέψει τους καταναλωτές από πιθανώς μη αποτελεσματικά προϊόντα που κοστίζουν έως και δεκάδες χιλιάδες δραχμές.


Την τελική όμως απόφαση για τις εν λόγω διαφημιστικές καταχωρίσεις θα κληθεί να λάβει η Επιτροπή Διαφημιστικής Πρακτικής της Βρετανίας, από την οποία θα πρέπει να ζητήσει άδεια η Chanel για να προωθήσει και πάλι το αμφιλεγόμενο προϊόν της.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ