Προηγμένο σύστημα εικονικής πραγματικότητας από τη Xulu Entertainment
Μία νέα πλατφόρμα ανάπτυξης τρισδιάστατων εικονικών κόσμων ανέπτυξε η εταιρεία Xulu Entertainment, σε συνεργασία με τον ιδρυτή της Cadence, Τζέιμς Σόλομον. Το σύστημα υπόσχεται τη ρεαλιστικότερη απεικόνιση εικονικών κόσμων που έχει επιτευχθεί έως σήμερα τόσο σε ειδικά διαμορφωμένα μηχανήματα εικονικής πραγματικότητας όσο και στα απλά «οικιακά» PC.
Μία νέα πλατφόρμα ανάπτυξης τρισδιάστατων εικονικών κόσμων ανέπτυξε η εταιρεία Xulu Entertainment, σε συνεργασία με τον ιδρυτή της Cadence, Τζέιμς Σόλομον. Το σύστημα υπόσχεται τη ρεαλιστικότερη απεικόνιση εικονικών κόσμων που έχει επιτευχθεί έως σήμερα τόσο σε ειδικά διαμορφωμένα μηχανήματα εικονικής πραγματικότητας όσο και στα απλά «οικιακά» PC.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του δικτυακού τόπου ΕΕ Times, η πλατφόρμα ανάπτυξης «εικονικών κόσμων» της εταιρείας θα επιτρέψει στους προγραμματιστές να προβούν στην ανάπτυξη εφαρμογών που θα έχουν γραφικά και ήχο υψηλής ποιότητας, και θα αναπαριστούν με εξαιρετικά ρεαλιστικό τρόπο την κίνηση και την αλληλεπίδραση των αντικειμένων.
Την απόδοση της κίνησης θα αναλαμβάνουν μία ειδική μηχανή απεικόνισης φυσικών νόμων (physics engine), καθώς και μια σειρά εξειδικευμένων αλγορίθμων, οι οποίοι θα εκτελούνται μέσω της αρχιτεκτονικής κατανεμημένης επεξεργασίας (distributed computing) σε διακομιστές (servers) και υπολογιστές – πελάτες (clients) ενός δικτύου.
Μολονότι η συγκεκριμένη τεχνολογία προορίζεται προς χρήση σε αίθουσες ηλεκτρονικών παιχνιδιών, οι υπεύθυνοι της Xulu υποστηρίζουν ότι η ρεαλιστική απόδοση της κίνησης μέσω της πλατφόρμας της μπορεί να επιτευχθεί και στα «συμβατικά» PC με χρόνο κύκλου ρολογιού άνω των 500MHz ή σε παιχνιδομηχανές, όπως το Xbox της Microsoft. Απαραίτητη προϋπόθεση για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο είναι μία σύνδεση ευρείας ζώνης (broadband) μεταξύ του PC ή της παιχνιδομηχανής και των διακομιστών της εταιρείας.
H Xulu πρόκειται να επιδείξει την τεχνολογία της στο συνέδριο Beyond Cyberspace, στο Σαν Χοσέ της Καλιφόρνια, από τις 10 έως τις 14 Μαρτίου, υπό την αιγίδα της Ένωσης Υπολογιστικών Μηχανών (Association for Computing Machinery – ACM).