To Μicrosoft Network αντεπιτίθεται στην AOL Time Warner
Ο παροχέας υπηρεσιών Διαδικτύου Microsoft Network (MSN) ανακοίνωσε τα σχέδιά του για βελτίωση της υπηρεσίας άμεσης αποστολής μηνυμάτων (instant messaging), καθώς και για τη δημιουργία συνδρομητικής υπηρεσίας ανταλλαγής μουσικών αρχείων· όπλα με τα οποία σκοπεύει να ανταγωνιστεί τον κολοσσό AOL Time Warner.
73
Ο παροχέας υπηρεσιών Διαδικτύου Microsoft Network (MSN) ανακοίνωσε τα σχέδιά του για βελτίωση της υπηρεσίας άμεσης αποστολής μηνυμάτων (instant messaging), καθώς και για τη δημιουργία συνδρομητικής υπηρεσίας ανταλλαγής μουσικών αρχείων· όπλα με τα οποία σκοπεύει να ανταγωνιστεί τον κολοσσό AOL Time Warner.
Όπως δημοσιεύει το πρακτορείο Reuters και αναδημοσιεύει το Internet Report, παρ όλο που η AOL Time Warner έχει να επιδείξει ένα πελατολόγιο της τάξεως των 27 εκατομμυρίων συνδρομητών στις υπηρεσίες Internet και 130 εκατ. συνδρομητές συνολικά σε περιοδικά, καλωδιακή τηλεόραση και Διαδίκτυο, το MSN με τα τέσσερα εκατ. συνδρομητές της ελπίζει ότι θα καταφέρει να ανταγωνιστεί τον κολοσσό, εκμεταλλευόμενη τη μεγάλη διείσδυσή της στο εξωτερικό.
Ο αντιπρόεδρος της MSN, Γιουσούφ Μεντί, υποστηρίζει ότι οι υπηρεσίες της εταιρείας προσφέρονται σε 33 χώρες και σε 17 γλώσσες. Η AOL Time Warner -συνεχίζει- μπορεί να έχει το προβάδισμα στις ΗΠΑ «η MSN όμως έχει επενδύσει στη διεθνή αγορά και κατάφερε να προσαρμόσει τις υπηρεσίες της στα εκάστοτε τοπικά δεδομένα, γεγονός που την αναδεικνύει σε κυρίαρχο παροχέα υπηρεσιών Διαδικτύου στο εξωτερικό. Αυτό το πλεονέκτημα σκέφτεται να αξιοποιήσει για να αποτελέσει σκληρό ανταγωνιστή του κολοσσού».
Ακόμα, ο αντιπρόεδρος του Microsoft Network ισχυρίζεται ότι αυτό που διαφοροποιεί το MSN από την ΑOL Time Warner είναι ότι η πρώτη διαθέτει την τεχνολογία, τη θέτει στην υπηρεσία του ανθρώπου και προσπαθεί με την αξιοποίησή της να κάνει καλύτερη τη ζωή των συνδρομητών της. Η AOL Time Warner, κατά τη γνώμη του, «ενδιαφέρεται κυρίως να αυξήσει το πελατολόγιό της και να οδηγήσει την επιχείρηση σε μεγαλύτερη άνθηση. Δεν την απασχολούν οι ανάγκες των συνδρομητών της».
Στο πλαίσιο της όσο το δυνατόν καλύτερης εξυπηρέτησης των πελατών της MSN αλλά και της προσπάθειας της εταιρείας να προσελκύσει νέους συνδρομητές εντάσσεται και η πρόσφατη προσφορά για παροχή ενός χρόνου δωρεάν χρήσης των υπηρεσιών Διαδικτύου της MSN σε αγοραστές νέων υπολογιστών, η οποία ανακοινώθηκε επίσημα την Παρασκευή και θα εφαρμοστεί την άνοιξη. Σύμφωνα με το δικτυακό τόπο CNet, οι καταστηματάρχες που θα αποφασίσουν να ενταχθούν στη συγκεκριμένη προσφορά, θα αποφασίσουν αν η προσφορά θα ισχύει για όλα τα μηχανήματα που έχουν στο κατάστημά τους ή θα συνοδεύει μόνο την αγορά υπολογιστών εταιρειών όπως η Compaq ή η IBM.
Αναλυτές, από την πλευρά τους, πιστεύουν ότι το Microsoft Network μπορεί να ανταγωνιστεί την ΑOL Time Warner. Κάνουν λόγο για 230 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες στους δικτυακούς τόπους της MSN, συμπεριλαμβανομένων του δικτυακού τόπου ταξιδιών Expedia και της Hotmail. Ακόμη, υποστηρίζουν ότι το μόνο που χρειάζεται να κάνει η MSN είναι να εκμεταλλευτεί και να αξιοποιήσει ακόμη περισσότερο τη στενή σχέση της με τη Microsoft και τα προγράμματά της.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Υπέρ της δημιουργίας «στρατιωτικού Σένγκεν» για ενδεχόμενη ρωσική επίθεση τάσσεται το Ευρωκοινοβούλιο
- Eurostat: Βουλιάζει η παραγωγικότητα του αγροτικού τομέα στην Ελλάδα – Αυξάνεται στην ΕΕ
- Πολίτευμα ευγενές, πολίτευμα δύσκολο
- Από έξω κάρβουνο, από μέσα διαμάντι – Μυστηριώδης εξωπλανήτης «αψηφά κάθε εξήγηση»
- Harper’s Bazaar Greece: Το τεύχος Ιανουαρίου κυκλοφορεί με το ΒΗΜΑ την Κυριακή 21 Δεκεμβρίου
- O έρωτας της Μισέλ και του Ρομπ Ράινερ – «Είναι το γκαζάκι που ανάβει τη φλόγα μέσα μου»





