73

Διαφημιστική καμπάνια, το κόστος της οποίας ανέρχεται σε 200 εκατ. δολάρια (73 δισ. δρχ.), ξεκινά σήμερα, Δευτέρα, η Microsoft με σκοπό την προώθηση του λογισμικού της σε επιχειρήσεις. Θα προσπαθήσει με τον τρόπο αυτό να κερδίσει συγκριτικό πλεονέκτημα σε σχέση με τις ανταγωνίστριες IBM, Oracle και Sun Microsystems.

Μία από τις νέες τηλεοπτικές διαφημίσεις της Microsoft παρουσιάζει το διακομιστή μιας εταιρείας που υποτίθεται πως πρόσφατα έθεσε σε λειτουργία το δικτυακό της τόπο. Σύμφωνα με το σενάριο της διαφήμισης, χάρη στην αξιοπιστία του λογισμικού της Microsoft ο διακομιστής κάνει σωστά τη δουλειά του και οι εργαζόμενοι βρίσκουν την ευκαιρία να… λουφάρουν και να διασκεδάσουν.


Oι διαφημίσεις της εταιρείας εξαίρουν κυρίως την ευελιξία των προϊόντων της, ενώ η έντυπη διαφημιστική της καμπάνια -η οποία θα ξεκινήσει το Φεβρουάριο- θα εστιάζει στην προώθηση του λογισμικού Windows 2000 για επιχειρήσεις.


Η Microsoft σκοπεύει να δαπανήσει περίπου 500 εκατ. δολάρια (183 δισ. δρχ.) στη διάρκεια του επόμενου δωδεκαμήνου για την προβολή των υπηρεσιών της στο Διαδίκτυο -του Microsoft Network- και της πρώτης παιχνιδομηχανής της, X Box.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ