Δεν μπαίνει για επέμβαση ο Γουόκαπ – Διαψεύδει για μεταγραφή ο Ολυμπιακός
Γλιτώνει το χειρουργείο όπως όλα δείχνουν ο Τόμας Γουόκαπ, που αντιμετωπίζει εδώ και εβδομάδες πρόβλημα στη μέση – Διαψεύδει ο Ολυμπιακός για μεταγραφή
Ο Τόμας Γουόκαπ είχε θέμα με τη μέση πριν το Final 8 του Κυπέλλου, το οποίο είχε ως αποτέλεσμα να χάσει αρκετά παιχνίδια του Ολυμπιακού, μεταξύ των οποίων ο ημιτελικός και ο τελικός της διοργάνωσης.
Το πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο Τεξανός γκαρντ αποδείχθηκε πως είναι αρκετά σοβαρό και ενώ αρχικά υπήρχε η πιθανότητα χειρουργείου, τελικά ο σύλλογος, σε συνεννόηση με τον παίκτη και φυσικά το ιατρικό επιτελείο, αποφάσισαν να μην προχωρήσουν σε κάποια επέμβαση.
Το γεγονός ότι δεν θα μπει ο Γουόκαπ για επέμβαση σημαίνει ότι ο Ολυμπιακός θα πάει συντηρητικά για την αποκατάσταση στον τραυματισμό που ταλαιπωρεί τον παίκτη στη μέση και θα μείνει εκτός δράσης περίπου μέχρι τα τέλη Μαρτίου όπου και θα επανεκτιμηθεί η κατάσταση του.
Ο Γουόκαπ και η διάψευση
Οι επιλογές για τον Ολυμπιακό και την αποθεραπεία του Γουόκαπ ήταν ξεκάθαρες. Η μία περίπτωση ήταν να περάσει την πόρτα του χειρουργείου και να χάσει το υπόλοιπο της σεζόν, ενώ η δεύτερη είναι μια πιο συντηρητική θεραπεία που όμως είναι άγνωστο πόσο διάστημα θα χρειαστεί να μείνει εκτός και κυρίως αν θα ξεπεράσει το πρόβλημα 100%, με την απόφαση πλέον να έχει παρθεί.
Όλα αυτά την ώρα που ο Ολυμπιακός διαψεύδει πως έχει βγει στην αγορά για παίκτη, κάτι που σημαίνει ότι οι «ερυθρόλευκοι» θα πορευτούν με τους Βιλντόζα και Γουίλιαμς-Γκος στον άσο, με τον Αργεντινό γκαρντ να είναι ξανά διαθέσιμος μετά το διάστρεμμα που είχε υποστεί πριν από το Final 8 του Κυπέλλου.
Η διακοπή για τις εθνικές ομάδες και τα προκριματικά του Ευρωμπάσκετ 2025 λειτουργούν υπέρ του Βιλντόζα, ο οποίος επιστρέφει στις προπονήσεις και αναμένεται να είναι κανονικά διαθέσιμος για το ματς με την Βίρτους στην Μπολόνια στην επιστροφή του Ολυμπιακού στη Euroleague.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.