Εξαγριωμένος πελάτης στις ΗΠΑ εισέβαλε με το αυτοκίνητο σε κατάστημα που του αρνήθηκαν επιστροφή χρημάτων
Ο διευθυντής της αντιπροσωπείας δήλωσε πως ο πελάτης είχε ενημερωθεί εκ των προτέρων ότι το αυτοκίνητο χρειάζεται ορισμένες επισκευές.
- Επιχείρηση «Φτερά ελευθερίας» από το Ισραήλ για την υποδοχή των ομήρων
- Νταής κλείδωσε τη σύζυγό του έξω από το σπίτι και το πλήρωσε ακριβά
- Δανία προς Τραμπ: Η Γροιλανδία θα αποφασίσει για την ανεξαρτησία της
- Ο Μπάιντεν εντάσσει την Κύπρο σε τρία αμυντικά προγράμματα των ΗΠΑ - Τι προβλέπει το νέο πλαίσιο συνεργασίας
Ο 35χρονος Michael Lee Murray από τις ΗΠΑ φαίνεται πως πήρε λίγο παραπάνω στα σοβαρά την γνωστή σε όλους μας έκφραση «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο». Όπως θα δείτε στα σχετικά βίντεο, ο ίδιος οδήγησε το αυτοκίνητο και εισέβαλε με αυτό σε μια αντιπροσωπεία αυτοκινήτου στην πολιτεία Γιούτα.
Ο λόγος είναι πως λίγο νωρίτερα είχε αγοράσει από εκεί το εν λόγω αμάξι, ωστόσο, όπως ισχυρίζεται αυτό παρουσίασε μηχανική βλάβη.
Έτσι αποφάσισε να πάει πίσω στην αντιπροσωπεία και να ζητήσει τα χρήματά του πίσω. Ο Murray είχε αγοράσει ένα μεταχειρισμένο Subaru Outback για 4.000 δολάρια.
«Ήμασταν πολύ σαφείς για το αυτοκίνητο»
Το αίτημά του απορρίφθηκε από τη διεύθυνση της αντιπροσωπείας, κάτι που φυσικά εξόργισε τον 35χρονο.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις