Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2024
weather-icon 21o
Τίτλοι τέλους για το ΜΙΝΙ Clubman

Τίτλοι τέλους για το ΜΙΝΙ Clubman

Το εργοστάσιο της Οξφόρδης κατασκεύασε τις τελευταίες μονάδες του Clubman χωρίς, προς το παρόν τουλάχιστον με φόντο την νέα ηλεκτρική στρατηγική της φίρμας να υπάρχουν προοπτικές επανόδου του

Μια από τις πλέον ιδιάζουσες και εκκεντρικές επιλογές στην γκάμα της ΜΙΝΙ όσο και της Mini φτάνει στο τέλος της διαδρομής της καθώς τις πρώτες ημέρες του Φεβρουαρίου η βρετανική φίρμα ανακοίνωσε την παραγωγή των τελευταίων μονάδων του Clubman στο εργοστάσιο της, στην Οξφόρδη.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Clubman πρωτοεμφανίστηκε εν έτει 1969, και με δεδομένο ότι επανήλθε ως πρόταση και στη νέα ΜΙΝΙ όταν εξαγοράστηκε και αναβιώθηκε από την BMW μετρά 55 χρόνια παρουσίας του στο αυτοκινητιστικό γίγνεσθαι.

Η απόφαση για την διακοπή της παραγωγής του και της μη επανόδου του αποδίδεται στην νέα στρατηγική ηλεκτροκίνησης της ΜΙΝΙ η οποία επικεντρώνεται στα πιο δημοφιλή μοντέλα της γκάμας και σε δυνητικά δημοφιλέστερες νέες προτάσεις όπως το μικρό crossover Aceman.

Με αφορμή την «έξοδο» των τελευταίων Clubman από το εργοστάσιο της Οξφόρδης, ο επικεφαλής των εργοστασίων της ΜΙΝΙ σε βρετανικό έδαφος δήλωσε «είμαστε απίστευτα υπερήφανοι που κατασκευάσαμε το MINI Clubman στα εργοστάσια της Οξφόρδησς και του Swindon τα τελευταία 18 χρόνια για πελάτες μας σε όλο τον κόσμο. Την συγκεκριμένη αποχώρηση αναμένεται να αναπληρώσουν νέα μέλη της γκάμας Mini συμπεριλαμβανομένου ενός νέου ΜΙΝΙ Cabrio η παραγωγή του οποίου θα ξεκινήσει από τα τέλη της χρονιάς».

Να σημειωθεί ότι αυτά τα 18 χρόνια το Clubman μετρά πάνω από 1,1 εκατομμύριο μονάδες παραγωγής εκ των οποίων τα μισά κατασκευάστηκαν στην Οξφόρδη με προορισμό πάνω από 50 χώρες ενώ η πιο δημοφιλής απόχρωση για το μοντέλο υπήρξε διαχρονικά η Midnight Black.

Υπενθυμίζεται ότι η νέα ΜΙΝΙ υπό τη στέγη της BMW αποφάσισε να αναβιώσει το Clubman το 2007 μετά από 25 χρόνια «απουσίας» που όμως δεν είχαν καταφέρει να το σβήσουν από το συλλογικό ασυνείδητο. Το χαρακτηριστικό του στοιχείο ήταν η εναλλακτική wagon λογική και κυρίως οι δύο κάθετες πόρτες ως τρόπος πρόσβασης στο πορτ μπαγκάζ που ήταν υπεύθυνες για τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του. Βέβαια, αν και το πλέον πρακτικό μοντέλο της γκάμας της ΜΙΝΙ το Clubman δεν υπήρξε από τα πλέον δημοφιλή αν και κέρδισε αναμφισβήτητα το καθεστώς μιας statement επιλογής που ξεχώριζε από το πλήθος για όλα τα παραπάνω.

Sports in

Μπιφουμά, Ποντένσε, Ζίφκοβιτς, Βόκολος: Συζητήθηκαν για διαφορετικούς λόγους

Οι πρωταγωνιστές της Κυριακής είχαν να πουν πολλά...

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2024