Φωτογραφίες: Automedia

Αν και λόγω του icon που εκπροσωπεί ο τρόπος που ο χρόνος περνάει από πάνω του είναι σχετικός, η τρέχουσα γενιά του Wrangler πρωτοεμφανίστηκε στα τέλη του 2017 με την Jeep να προχωρά πολύ πρόσφατα, συγκεκριμένα τον περασμένο Απρίλιο από την έκθεση της Νέας Υόρκης, στην αποκάλυψη της ανανεωμένης εκδοχής του Wrangler.

Κάπως έτσι, το μεταγενέστερο αλλά τεχνολογικά όσο και σχεδιαστικά συναφές Gladiator που ουσιαστικά αποτελεί την pickup παραλλαγή του σκληροτράχηλου μοντέλου, παίρνει σειρά στα πεδία δοκιμών προκειμένου να ενσωματώσει μια σειρά αντίστοιχων βελτιώσεων.

Η Jeep δεν έχει μπει καν στον κόπο να καμουφλάρει τις εξωτερικές επιφάνειες του Gladiator που υιοθετεί μια ίδιας λογικής μικρότερη γρίλια, στα πρότυπα του Wrangler, η οποία συνοδεύεται από ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και αναθεωρημένα στοιχεία στην όψη του μοντέλου.

Τις αλλαγές συμπληρώνουν οι ελαφρώς αναθεωρημένες γραμμές των μεταλλικών επιφανειών σε συνδυασμό με νέους δείκτες αλλαγής πορείας καθώς ένα σετ νέου σχεδιασμού φωτιστικών σωμάτων στο πίσω τμήμα.

Οι σημαντικότερες αλλαγές παρεπιδημούν στο εσωτερικό του μοντέλου όπου ο φακός εξασφάλισε ήδη μια κλεφτή ματιά, αποκαλύπτοντας μια ανάλογη προσέγγιση με το Wrangler. Ειδικότερα τον ρόλο του infotainment στο κέντρο του ταμπλό αναλαμβάνει μια μεγαλύτερη οθόνη 12,3 ιντσών η οποία έχει απαλείψει τους στρογγυλούς αεραγωγούς που την πλαισίωναν.

Αντί αυτών, ο αεραγωγός έχει μετακινηθεί ακριβώς από κάτω υιοθετώντας παραλληλόγραμμα σχήμα. Ανέπαφοι παραμένει η κυκλική μορφή των αεραγωγών στα άκρα του ταμπλό. Το νέο infotainment θα υποστηρίζεται από την νεότερη εκδοχή του λογισμικού UConnect 5 το οποίο υιοθετεί βελτιωμένα γραφικά και μενού προς όφελος της χρηστικότητας αλλά νέες λειτουργίες όπως το Trails Offroad που εμφανίστηκε στο Wrangler. Εκεί που δεν αναμένονται αλλαγές είναι στην γκάμα κινητήρων που θα εξακολουθήσει να αποτελείται από V6 κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου με χωρητικότητα 3,0 και 3,6 λίτρων με ισχύ από 264 έως 285 ίππους.