Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Στην Ολυμπιακή Ζυθοποιία ζυθοποιούμε για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο, στοχεύοντας στο ΜΗΔΕΝ κι ακόμη πιο μακριά!

Στην Ολυμπιακή Ζυθοποιία ζυθοποιούμε για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο, στοχεύοντας στο ΜΗΔΕΝ κι ακόμη πιο μακριά!

Με συγκεκριμένη στρατηγική, σταθερά βήματα, φιλόδοξους και μετρήσιμους στόχους

Με συγκεκριμένη στρατηγική,  σταθερά βήματα, φιλόδοξους και μετρήσιμους στόχους, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία ενισχύει περαιτέρω το πρόγραμμα δράσεων που εφαρμόζει ως προς το Περιβάλλον, την Κοινωνία και την Εταιρική Διακυβέρνηση, με κεντρικό μήνυμα “Together Towards ZERO and Beyond”. Με έναν σχεδιασμό που αποβλέπει στο 2040 και με ενδιάμεσο σταθμό το 2030, η εταιρεία δεσμεύεται για:

  • Μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα: μέσω ενεργειών και προγραμμάτων που περιορίζουν ολοένα και περισσότερο το ενεργειακό της αποτύπωμα. Ήδη, κατά την τελευταία τριετία, έχει μειώσει κατά 10% τόσο τις εκπομπές CO2, όσο και την κατανάλωση θερμικής ενέργειας και κατά 9% την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στις μονάδες παραγωγής της.
    Σε αυτήν τη δέσμευση, έρχονται να συμβάλλουν σημαντικά οι δύο νέοι πυλώνες ενεργοποίησής της, που αφορούν στο Μηδενικό αποτύπωμα των πρώτων υλών, με στόχο αυτές να προέρχονται από βιώσιμες πρακτικές καλλιέργειας και επεξεργασίας, και στο Μηδενικό αποτύπωμα υλικών συσκευασίας, μέσω της σταδιακής μείωσης του πλαστικού και της στροφής προς 100% ανακυκλώσιμα και επαναχρησιμοποιούμενα υλικά.
  • Μηδενική σπατάλη νερού: με διαδικασίες επαναχρησιμοποίησης και ανακύκλωσης του νερού και έγκαιρο εντοπισμό τυχόν απωλειών του. Χαρακτηριστικά, κατά την τελευταία τριετία έχει επιτευχθεί μείωση 13% της χρήσης νερού κατά την παραγωγική διαδικασία των προϊόντων της.
  • Μηδενική ανεύθυνη κατανάλωση: μέσω δράσεων, προγραμμάτων και συνεργειών, που προωθούν το μήνυμα της υπεύθυνης κατανάλωσης και διευρύνουν την κατηγορία προϊόντων με χαμηλή περιεκτικότητα ή καθόλου αλκοόλ, καθώς και τις περιστάσεις κατανάλωσής τους.
  • Μηδενικά ατυχήματα στην εργασία: με πληθώρα πρακτικών σε όλες τις εγκαταστάσεις της, θέτοντας την Υγεία & Ασφάλεια ως μόνιμη προτεραιότητα. Στόχος είναι η σταθερή μείωση των ατυχημάτων, έχοντας επιτύχει κατά την τελευταία διετία 2% αύξηση της συμμόρφωσης στους κανόνες ασφαλείας και 22% αύξηση των αναφορών μη ασφαλών συμπεριφορών.
    .

Την ίδια στιγμή, θέτοντας τον άνθρωπο στο επίκεντρο της στρατηγικής και λειτουργίας της, όχι μόνο ως εργαζόμενο, αλλά και ως πελάτη, συνεργάτη, καταναλωτή και πολίτη, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία προάγει διαχρονικά μια ολιστική εργασιακή κουλτούρα με μηδενική ανοχή στις διακρίσεις και με τη δυνατότητα ο καθένας να εκφράζεται ελεύθερα, προωθώντας ενεργά τη Διαφορετικότητα, Ισότητα και Συμπερίληψη (DE&I). Με βασικό μήνυμα “#NoLabel. Καμία «ετικέτα» δεν μπορεί να μας προσδιορίσει και να μας αποκλείσει!”, η εταιρεία ενεργοποιείται με δράσεις που εστιάζουν:

  • Στην ισορροπία εκπροσώπησης ως προς το φύλο (Gender), με συγκεκριμένες πρωτοβουλίες ως προς την επιλογή των υποψηφίων, τις αμοιβές και ευκαιρίες εξέλιξης, καθώς και τη γενικότερη ισορροπία μεταξύ προσωπικής και επαγγελματικής ζωής. Την τελευταία διετία, έχει σημειωθεί αύξηση 24% στο ποσοστό εκπροσώπησης των γυναικών σε όλα τα ιεραρχικά επίπεδα του οργανισμού, ενώ η γυναικεία εκπροσώπηση στη Διοικητική Ομάδα της εταιρείας αντιστοιχεί σε ποσοστό που ξεπερνά το 50%.
  • Στην υποστήριξη ομάδων ατόμων με αναπηρία (Disabilities), μέσω στοχευμένων συνεργασιών στήριξης σχετικών MKO και φορέων, σε συνδυασμό με την ενεργή συμμετοχή των εργαζομένων της.
    .

Ταυτόχρονα, ως ενεργός συνομιλητής και κοινωνικός εταίρος, τόσο ως προς τις τοπικές κοινότητες όπου δραστηριοποιείται όσο και ως προς το κοινωνικό σύνολο ευρύτερα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία εστιάζει εκεί, όπου υπάρχουν πραγματικές ανάγκες. Η εταιρεία συνεισφέρει στο έργο κοινωνικών παντοπωλείων και δομών κοινωνικής φροντίδας προς ευπαθείς ομάδες, σε όλη την Ελλάδα, ενώ σε συνεργασία με το Δήμο Αθηναίων, μέσω του προγράμματος «Υιοθέτησε την πόλη σου», υλοποιεί έργα ανάπλασης προς όφελος κατοίκων και επισκεπτών σε γειτονιές της Αθήνας. Συγκεκριμένα, μέσω της ΦΙΞ Ελλάς, προχώρησε στην ανάπλαση του πάρκου ΦΙΞ, στα Πατήσια και του πάρκου Περιβολάκι Εθνικής Αντίστασης, στο Κουκάκι, προσφέροντας έναν πνεύμονα πρασίνου σε δύο από τις πιο πυκνοκατοικημένες γειτονιές της πρωτεύουσας.
.

Με απόλυτη επίγνωση, ενσυναίσθηση και σεβασμό, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αναζητά καθημερινά νέους τρόπους για να επιστρέφει αξία πίσω στους ανθρώπους της, στους συνεργάτες και προμηθευτές της, στην αγορά και ευρύτερα στην κοινωνία. Στοχεύει σε ένα ουσιαστικά βιώσιμο μέλλον, υπηρετώντας πιστά τον Σκοπό της, να ζυθοποιεί για ένα καλύτερα σήμερα και αύριο!

Sports in

Μπαρτσελόνα – Ολυμπιακός 75-77: ΘΡΥΛΑΡΑ στη Βαρκελώνη – Μυθική εμφάνιση και break για το 1-0!

Μυθικό παιχνίδι για τον Ολυμπιακό, που «έσπασε» την έδρα της Μπαρτσελόνα και έκανε το 1-0 στη σειρά των playoffs της Euroleague.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024