Κυριακή 28 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
ΗΠΑ: Πως τα μέσα ενημέρωσης την «πάτησαν» με τον Ντόναλντ Τραμπ

ΗΠΑ: Πως τα μέσα ενημέρωσης την «πάτησαν» με τον Ντόναλντ Τραμπ

Από τότε που ο Αμερικανός πρώην πρόεδρος «έφυγε» από τους προβολείς, το 42% των συμπολιτών του έπαψε να βλέπει τηλεόραση!

«Οι πολιτικοί που τους ενοχλούν τα μέσα ενημέρωσης είναι σαν τους ναυτικούς που τους πειράζει η θάλασσα». Βάσει αυτής της εκτιμήσεως του Ίνοχ Πάουελ δεν χωρεί αμφιβολία ότι  Ντόναλντ Τραμπ είναι… καπετάνιος.

Τόσο πολύ αγαπά τη θάλασσα των μέσων ενημέρωσης, και εκείνα δεν μπορούν να αντισταθούν σε όποια είδηση τον αφορά, με αποτέλεσμα από την ημέρα ανακοίνωσης της απαγγελίας κατηγοριών εναντίον του από την εισαγγελία του Μανχάταν, ο κόσμος της Αμερικής να βρίσκεται αντιμέτωπος με ένα φαινόμενο που για μια 3ετία είχε σταματήσει να ζει: τον κύκλο συνεχούς ενημέρωσης των νέων του Αμερικανού μεγιστάνα.

Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που η Αμερική ξυπνούσε το πρωί διαβάζοντας ποιον απέλυσε για πρωινό, αναρωτιόταν τι σήμαινε η λέξη «confefe» για μεσημεριανό (εικάζεται ότι ο Τραμπ ήθελε να γράψει coverage, δηλαδή κάλυψη) και έπαιζε στοίχημα γιατί ο Αμερικανός πρόεδρος έτρωγε κέικ σοκολάτας για βραδινό, αφού συνήθως τέτοιας γαστρονομικής απόλαυσης ακολουθούσε μια επιτυχία του Λευκού Οίκου, όπως ήταν επί θητείας του για παράδειγμα το πυραυλικό χτύπημα στη Συρία.

Το τέλος της αποτοξίνωσης

Η σύλληψη του Αμερικανού πρώην προέδρου, η δίκη του στη συνέχεια, η εκστρατεία του για την κατάκτηση του χρίσματος του Ρεπουμπλικανικού κόμματος με το βλέμμα στο μεγάλο έπαθλο του Λευκού Οίκου, επιβεβαιώνουν ότι η περίοδος αποτοξίνωσης των Αμερικανών από τα νέα του Τραμπ έλαβε οριστικό τέλος.

Η απαγόρευση εξάλλου περιήγησης του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αναρτήσεων του επί παντός επιστητού έλαβε τέλος, αφού και το Facebook τον καλωσόρισε ξανά στις λίστες του και το Twitter του άνοιξε την πόρτα για σχολιασμούς κάθε είδους για όλα τα θέματα.

Το New Yorker γράφει ότι ήταν τέτοια η φρενίτιδα των μέσων μαζικής ενημέρωσης για την καθημερινότητα και τα σχέδια του Τραμπ, που από τότε που υποχρεώθηκε να εγκαταλείψει την πρώτη θέση μπροστά στους προβολείς, το 42% των Αμερικανών σταμάτησε να βλέπει τα νέα, σύμφωνα με σχετική δημοσκόπηση του Reuters.

Το μιντιακό κακό ξανάρχεται καταπάνω μας, σχολιάζει το αμερικανικό περιοδικό, παραθέτοντας πως τα μέσα ενημέρωσης τις τελευταίες ώρες αναλύουν τις λεπτομέρειες της σύλληψης του Τραμπ, από την υψωμένη γροθιά του μέχρι το χαμόγελο που έκρυψε από τους πολλούς, τη στιγμή που εικόνες του δημιουργημένες με τεχνητή νοημοσύνη καταγράφουν την εικόνα του με χειροπέδες, όταν όλοι ξέρουν ότι αυτό δεν συνέβη ποτέ, αποδεικνύοντας ότι το online περιβάλλον αποτελεί ολοένα και μεγαλύτερη πρόκληση για την αληθινή κάλυψη των γεγονότων.

Πως θα είναι η… επόμενη φορά;

Σαφώς και ένα τέτοιο συμβάν, όπως είναι η πρώτη φορά που διώκεται ποινικά ένας πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ, πρέπει να καλύπτεται από τα μέσα. Οι κατηγορίες εξάλλου θα βαρύνουν στην προεκλογική εκστρατεία που έρχεται και η επιλογή του επόμενου προέδρου της χώρας είναι μια σοβαρή υπόθεση.

Ωστόσο σε σχέση με τον Τραμπ, η ερώτηση παραμένει μια και εξαιρετικά συγκεκριμένη: πως πρέπει να μεταδίδονται οι ειδήσεις που τον αφορούν;

Όπως σχολιάζει η Μάργκαρετ Σάλιβαν σε άρθρο της στο περιοδικό της Washington Post «για να είμαστε ειλικρινείς τα μίντια στην πρώτη του θητεία έκαναν αυτό που είχε λογική μέχρι τότε. Όταν ένας σημαντικός προεδρικός υποψήφιος πει κάτι προκλητικό ή προσβλητικό αξίζει να μεταδοθεί. Το θέμα είναι ότι το εφαρμόσαμε αυτό το παλιό στάνταρντ σε ένα υποψήφιο που το εκμεταλλεύτηκε για ίδιον όφελος, ενώ ταυτόχρονα αποσκοπούσε στην υπονόμευση της δημοκρατίας της χώρας».

«Την επόμενη φορά θα ξέρουμε καλύτερα», καταλήγει. Πολύ σύντομα θα αποδειχτεί, αν τα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης και οι Αμερικανοί πολίτες έμαθαν πραγματικά τι εστί Τραμπ…

Sports in

Μεγαλώνει ο μύθος του Ολυμπιακού: 42ος ευρωπαϊκός τελικός

O oργανισμός του Ολυμπιακού συνεχίζει να γράφει ιστορία και μετά την τεράστια επιτυχία της ομάδας χάντμπολ, έφτασε τους 42 ευρωπαϊκούς τελικούς.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 28 Απριλίου 2024