Η γερμανική φίρμα ετοιμάζει μια ακόμα πιο πολυτελή έκδοση του ούτως ή άλλως επιβλητικού SUV της με την υπογραφή της Maybach

Φωτογραφίες: Automedia

Η νέα Mercedes-EQS SUV είναι ήδη από τα πλέον πολυτελή και προηγμένα τεχνολογικά αυτοκίνητα που μπορεί να αποκτήσει κανείς, ωστόσο η γερμανική φίρμα σχεδιάζει μια ακόμα πολυτελέστερη εκδοχή του με την φροντίδα της Maybach.


Ήδη η γερμανική φίρμα έχει παρουσιάσει ένα αντίστοιχο πρωτότυπο το οποίο αποτελεί ένα πρώτο δείγμα γραφής για τα όσα σχεδιάζει να προσφέρει η νέα κορυφαία από πλευράς πολυτέλειας έκδοση της EQS SUV.

Όπως ισχύει και για κάθε έκδοση Maybach, οι αλλαγές θα εστιάσουν στην πολυτέλεια και δεν θα περιλαμβάνουν ριζικές αλλαγές στη σχεδίαση του αμαξώματος.

Aυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν θα υπάρξουν μεταβολές αισθητικού περιεχομένου όπως για παράδειγμα η νέα γρίλια και η αφθονία σε χρώμιο στις λεπτομέρειες ενώ, αναμενόμενα αυτά θα πλαισιωθούν από ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και εισαγωγές αέρα.

Στην περίπτωση του συγκεκριμένου πρωτότυπου αξιοποιούνται μάλλον συμβατικοί τροχοί σε σχέση με τις συνήθειες της Maybacj και με δεδομένο ότι το πρωτότυπο αξιοποιούσε τροχούς 24 ιντσών. Αυτό πάντως πρόκειται να αλλάξει στην έκδοση παραγωγής όπως και η σχεδίαση των αναβατήρων οι οποίοι προδιαγράφονται μεγαλύτεροι μιας και όπως έχει δηλώσει η γερμανική φίρμα, κάτι τέτοιο δεν επιδρά αρνητικά στην αεροδυναμική.

Επίσης προς το παρόν τα λογότυπα της Maybach στην τρίτη κολώνα λείπουν αν και αυτό αναμένεται εξίσου να διορθωθεί ενώ το καμουφλάζ στο πίσω τμήμα προδίδει ότι η γερμανική φίρμα προετοιμάζει αλλαγές και εκεί με ξαναγραμμένα πίσω φωτιστικά σώματα ενώ, το συγκεκριμένο δοκιμαστικό πρωτότυπο συμπληρώνει η πανοραμική ηλιοροφή η οποία αναμενόμενα θα αποτελέσει ένα από τα πολλά στοιχεία επιπλέον εξοπλισμού που θα διαθέτει η Maybach EQS.

Σε αυτά θα συγκαταλέγεται και η Hyperscreen η οποία θα αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού σε συνδυασμό με τα πολυτελέστερα στοιχεία σε επίπεδο υλικών και εξοπλισμού από το «πάνω ράφι» της γερμανικής φίρμας.

Εκεί που δεν αναμένονται αλλαγές είναι στην αθέατη πλευρά της έκδοσης η οποία θα εξακολουθεί να φιλοξενείται στην πλατφόρμα EVA II η οποία με τη σειρά της θα ενσωματώνει μπαταρία 107,8 kWh που θα τροφοδοτεί δύο ηλεκτρικά μοτέρ ισχύος 544 ίππων και 800 Nm ροπής.

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr