Οι κριτές ανακοίνωσαν στις δύο ομάδες τον νικητή της ομαδικής δοκιμασίας αλλά τα βλέμματα έκλεψε για ακόμη μια φορά ο Δημήτρης Ταΐρίδης.

Τα πιάτα με βάση τα βότανα έφεραν τα πάνω κάτω στους παίκτες καθώς πολύ δεν περίμεναν τα σχόλια που άκουσαν από την μαγική τριάδα της κριτικής επιτροπής αλλά και από τον καλεσμένο σεφ.

Τη νίκη πήρε τελικά η μπλε ομάδα αλλά ο Μπόμπαινας δεν θέλησε να γιορτάσει τη νίκη και απολαύσει το έπαθλο που τους αναλογεί. Ο ίδιος θεώρησε ότι θα είναι καραγκιόζης αν πάει να διασκεδάσει μαζί με τους υπόλοιπους κόκκινους και ζήτησε να επιστρέψει στο σπίτι.

«Προτιμώ να πάω στο σπίτι μου παρά να στηθώ για τις κάμερες και να το παίζω το καλό παιδί και να τσουγκρίζω με τον κύριο Μπέρκα και την κυρία Μορφούλη για μια νίκη που όλοι ξέρουμε τι κρύβει από πίσω. Τι θέλετε να κάνω τον καραγκιόζη; Ότι δεν τρέχει τίποτα;», ανέφερε on camera εξηγώντας.

Ο Λεωνίδας Κουτσόπουλος έδειξε ότι εξοργίστηκε με αυτή την παρέμβαση του Δημήτρη Ταΐρίδη σχολιάζοντας μεταξύ άλλων: «Κάποια στιγμή δεν είναι ό,τι θες. Κάποια στιγμή πρέπει να κάνεις αυτό που συμβαίνει στο παιχνίδι ή να βρούμε κάποια άλλη λύση. Δεν είναι όλες οι στιγμές δικές σου. Εδώ κάθε στιγμή ανήκει σε κάποιο από τα παιδιά. Θα χαρούν όλοι. Δεν σου ανήκουν όλες οι στιγμές στο παιχνίδι. Συγγνώμη αν αυτό σου έχουμε δώσει να καταλάβεις. Και το λέω με τη διακριτικότητα και την αγάπη που απευθυνόμαστε σε όλους σας που καμιά φορά θα διαφωνούμε, αλλά μια χαρά στο τέλος τα βρίσκουμε, έχουμε έρθει να μαγειρέψουμε. Οι στιγμές δεν σου ανήκουν. Το παιχνιδι έχει μια ροή και όλα τα παιδιά έχουν το ίδιο δικαίωμα και έχουν δώσει τον ίδιο πόνο για να βρεθούν εδώ. Κερδίσατε, κάνε ό,τι θες. Αν δεν θες να πας, δεν ξέρω, αλλά δεν σου ανήκουν όλες οι στιγμές».

Δείτε το βίντεο

Το Twitter για ακόμη μια φορά πήρε θέση στην διαμάχη και καταδίκασε ομόφωνα τον Μπόμπαινα.

Όπως είναι φανερό ο παίκτης και με την ιδιαίτερη ιδιοσυγκρασία έχει πια κουράσει με τη συμπεριφορά του και οι χρήστες των social media αποθέωσαν τον Λεωνίδα Κουτσόπουλο που τον έβαλε στη θέση του.

Δείτε μερικά χαρακτηριστικά tweets