Μπορεί οι δυο τους να μην είναι ζευγάρι εδώ και καιρό, και πλέον το ζήτημα της επιμέλειας των παιδιών τους να έχει κριθεί δικαστικά, όμως το πολύκροτο διαζύγιό τους φαίνεται πως θα συνεχίσει να μας απασχολεί για κάμποσο καιρό ακόμη.

Ο λόγος, φυσικά, για την Αντζελίνα Τζολί και τον Μπραντ Πιτ που θα βρεθούν και πάλι στις αίθουσες των δικαστηριών, αυτή τη φορά διεκδικώντας ένα περιουσιακό στοιχείο που είχαν αποκτήσει μαζί – και είναι το μόνο που εξακολουθούν να κατέχουν και οι δυο.

Πρόκειται για μια μεγάλη και εξαιρετικά κερδοφόρα επιχείρηση κρασιού, την οποία ο Μπραντ Πιτ θέλει να πάρει στην πλήρη κυριότητά του και μάλιστα άμεσα.

Η Τζολί από την άλλη μεριά, μόλις υπέβαλε έγγραφα ζητώντας από έναν δικαστή να άρει μια περιοριστική εντολή για τη μεταβίβαση των περιουσιακών τους στοιχείων, η οποία τέθηκε αυτόματα σε ισχύ όταν ξεκίνησε η διαδικασία διαζυγίου.

Η εταιρεία Nouvel, LLC, η γαλλική εταιρεία που περιλαμβάνει το οινοποιείο τους, έχει γίνει αυτή τη στιγμή αυτό που ποθούν και οι δυο πιο πολύ.

Μπορεί να υπάρχει συνηθισμένη διαδικασία η οποία ακολουθείται σε τέτοιες περιπτώσεις όπως αυτές, αλλά τώρα η Τζολί φαίνεται πως χρειάζεται να αρθεί το πάγωμα της διαδικασίας, ώστε να μπορεί να πουλήσει το μερίδιό της σε τρίτο πρόσωπο (και όχι στον Πιτ), μια συμφωνία που φαίνεται προφανώς να πέφτει στο τραπέζι, αλλά χρειάζεται τη βοήθεια του δικαστηρίου.

Οι δικηγόροι της σημειώνουν ότι επικοινώνησαν και με τη νομική ομάδα του Πιτ με την ελπίδα να επιλύσουν τα πράγματα χωρίς να χρειαστεί επίσημη ακρόαση, αλλά σύμφωνα με το TMZ ο δικηγόρος του Πιτ είπε ότι θα επανέλθει σύντομα στην υπόθεση.

Η Τζολί αναφέρει ότι ανησυχούσε για την αθέτηση της συμφωνίας αν τα έβρισκαν εξωδικαστικά, οπότε ζήτησε από τον δικαστή να παρέμβει.

Πώς απόκτησαν το οινοποιείο

Ο Μπραντ Πιτ και η Αντζελίνα Τζολί όσο διάστημα ήταν μαζί, είχαν δημιουργήσει το δικό τους chateau στη Γαλλία. Μπορεί οι δρόμοι τους να χώρισαν, όμως έπρεπε όλα αυτά τα χρόνια να παραμείνουν δυο καλοί συνεργάτες.

Στο chateau αυτό, το διάσημο ζευγάρι παράγει από το 2012 βραβευμένα ροζέ, κρασιά και πριν από λίγους μήνες ήρθε η στιγμή να ανακοινώσουν το νέο προϊόν τους: το «Fleur de Miraval», μια ροζέ σαμπάνια σε περιορισμένο αριθμό φιαλών που είχε ανακοινωθεί τον περασμένο Ιανουάριο και θα κάνει το ντεμπούτο της στις 15 Οκτωβρίου στην αμερικανική αγορά.

«Για μένα», εξηγεί ο Μπραντ Πιτ σε συνέντευξη που παραχώρησε στο PEOPLE, «η σαμπάνια βγάζει ως δια μαγείας συναισθήματα εορτασμού, ποιότητας, κύρους και πολυτέλειας. Αλλά η ροζέ σαμπάνια είναι σχετικά άγνωστη. Με το προηγούμενο της επιτυχίας μας με το Μιραβάλ στην Προβηγκία, θελήσαμε να προσπαθήσουμε να δημιουργήσουμε το αντιπροσωπευτικό εμπορικό σήμα της ροζέ σαμπάνιας, εστιάζοντας τις προσπάθειές μας μόνον σε αυτό το χρώμα».

Η «Fleur de Miraval» είναι το αποτέλεσμα ολοκλήρωσης ενός πενταετούς project, το οποίο εδώ και καιρό καλυπτόταν με πέπλο μυστηρίου.

«Το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό και είμαι πολύ υπερήφανος για αυτό», τόνισε ο Pit, ο οποίος στο λανσάρισμα είχε βρεθεί στο Μιραβάλ για να οριστικοποιήσει τις λεπτομέρειες της πρώτης έκδοσης της ροζέ σαμπάνιας (20.000 φιάλες).

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr