Μεγάλη έκταση έλαβε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η πτώση του πίνακα του Πικάσο, ο οποίος βρέθηκε στο πάτωμα κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.

Οι χρήστες του Twitter -και όχι μόνο- σχολιάζουν με… χιουμοριστικό, τις περισσότερες φορές, τρόπο την αδιανόητη γκάφα, αλλά την προχειρότητα με την οποία μεταχειρίστηκαν οι αστυνομικοί ένα έργο παγκόσμιας κληρονομιάς και ανεκτίμητης αξίας.

Μάλιστα, εκτός από τους χρήστες στα social media, σειρά πήραν και διάφορες εταιρείες, οι οποίες βρήκαν ευκαιρία να διαφημίσουν προϊόντα τους… λύνοντας και το πρόβλημα με τη στήριξη του πίνακα του Πικάσο.

Χαμός στα Social Media

Πρώτα ήταν τα ΙΚΕΑ, όπου μπήκαν στον χορό που έστησαν από χθες το απόγευμα οι χρήστες των social media, με την παρέμβασή τους να είναι, αν μη τι άλλο, επικό τρολάρισμα στην ΕΛ.ΑΣ.

Η γνωστή αλυσίδα επίπλων έσπευσε λοιπόν να προτείνει ράφι στήριξης κορνίζας μέσα από τη σελίδα της στο Facebook, με το σχόλιο «ιδέες δίνουμε» και τα χασταγκ #picasso #oops.

Τη σκυτάλη πήρε το Πλαίσιο, το οποίο… προμόταρε βάσεις για τηλεόραση. «Στηρίζουμε ό,τι έχει αξία», γράφει, έχοντας τοποθετήσει το πίνακα του Πικάσο σε βάση. Το hashtag #δενθαπεσειποτέ.

Σειρά πήρε η γνωστή εταιρεία Pringles με τα πατατάκια που ανήρτησε μία «άδεια» φωτογραφία με το σχόλιο ότι: «εδώ κανονικά θα έμπαινε ένα post για τον Πικάσο, αλλά μας έπεσε».

Στο ίδιο μήκος κύματος και η Delivery.gr, η οποία εμφανίζει στην ανάρτησή της ένα παγωτό χωνάκι στο έδαφος, λιωμένο και το σχόλιο «κάποια πράγματα καλό είναι να μη μας πέφτουν».

Από την πλευρά του το Douleutaras.gr, ιστοσελίδα με επαγγελματίες για κάθε εργασία που χρειάζεται ένα σπίτι τοποθέτησε τον πίνακα του Πικάσο σε ένα ράφι με το σχόλιο: «Για ό,τι θελήσεις να κρατήσεις σταθερό… Μπες Douleutaras και βρες αξιολογημένο ξυλουργό για κατασκευή ραφιών».

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο