Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Ούριος ο άνεμος για τo εξωτικό Rimac C-Two

Ούριος ο άνεμος για τo εξωτικό Rimac C-Two

To ελβετικό ηλεκτροκίνητο supercar διανύει τις τελευταίες φάσεις εξέλιξης, αποκαλύπτοντας λίγα ακόμα στοιχεία από την πληθωρική προσωπικότητά του η οποία θα μπορούσε να συνοψιστεί απλά και μόνο στην ισχύ του η οποία θα αγγίζει τους 2.000 ίππους ωστόσο, το C_Two φιλοδοξεί να αποτελέσει πολλά παραπάνω από το «άθροισμα» των επιδόσεων του.

Η ελβετική Rimac δημοσιοποιεί λίγα ακόμα στοιχεία για το «διαστημικό» Rimac, το ηλεκτροκίνητο supercar που ετοιμάζει το οποίο, όπως ανακοίνωσε μόλις ολοκλήρωσε τις αεροδυναμικές δοκιμές, δίνοντας στη δημοσιότητα και το απαραίτητο υλικό.

Σύμφωνα με αυτό το C_Two θα επωφεληθεί από ένα πλήρες «πακέτο» ενεργών αεροδυναμικών βοηθημάτων βάζοντας στο στόχαστρο μοντέλα όπως η επικείμενη Lotus Evija.

Aν και οι εταιρείες συνηθίζουν να κατασκευάζουν πολλαπλά σχετικά πρωτότυπα για τις εκάστοτε δοκιμές προϊόντων, η Rimac έχει ανακοινώσει ότι για κάθε πτυχή που συναποτελεί το C-Two και πρέπει να δοκιμαστεί έχει δημιουργήσει ένα διαφορετικό στόλο από supercars.

Έτσι, για την εθιμοτυπική διαδικασία δοκιμών πρόσκρουσης, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι το C_Two πληροί απολύτως τις απαιτούμενες προδιαγραφές καταστράφηκαν ουκ ολίγα αντίτυπα του ελβετικού supercar κάτι που αν και συνηθίζεται, αποτελεί πάντα ένα εντυπωσιακό γεγονός όταν πρόκειται για αυτοκίνητο του status του.

Επιστρέφοντας στην πιο πρόσφατη διαδικασία αεροδυναμικών δοκιμών, το C_Two θα διαθέτει σύμφωνα με τις συστάσεις, τέσσερα ενεργά αεροδυναμικά στοιχεία συμπεριλαμβανομένου, ενεργού splitter μπροστά, ενεργών πτερυγίων που θα ομαλοποιούν την ροή του αέρα κάτω από το δάπεδο καθώς και μια ρυθμιζόμενη αεροδυναμική πτέρυγα πίσω η οποία μπορεί να λειτουργήσει και ως αερόφρενο. Επί του παρόντος δεν έχει δημοσιοποιηθεί ο αεροδυναμικός συντελεστής ωστόσο, οι αεροδυναμιστές της φίρμας υπόσχονται ότι έχουν μετέλθει κάθε μέσο προκειμένου το C_Two να σκίζει τον αέρα σαν βέλος.

Επί της ουσίας, σχεδιαστικά το C_Two εξελίσσει την ιδέα που πρωτοπαρουσιάστηκε με το Concept_One αν και δεν μοιράζεται κοινά μέρη με το μοντέλο που προηγήθηκε καθώς στην προκειμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο το οποίο, αξιοποιώντας μπαταρίες μαγγανίου λιθίου 120 kWh, υπόσχεται αυτονομία που θα ξεπερνά τα 650 χλμ. Σύμφωνα δε με τις συστάσεις θα αρκούν μόλις 30 λεπτά φόρτισης για να αναπληρωθεί το 80% της ενέργειας.

Την σχεδίαση υπογράφει ο επικεφαλής σχεδιασμού της Rimac, Adriano Mudri ενώ σε σχέση με το προαναφερθέν Concept_One, το υπ’ αριθμόν 2 και έκδοση παραγωγής είναι κατά 20,2 εκ. μεγαλύτερο κατά μήκος, 13,2 εκ. φαρδύτερο και παρά το γεγονός ότι κατασκευάζεται σχεδόν εξολοκλήρου από ανθρακόνημα είναι και κατά 50 κιλά βαρύτερο, σταματώντας στα 1.900 κιλά. Για την ακρίβεια το monocoque πλαίσιο, το υποπλαίσιο όσο και το αμάξωμα κατασκευάζονται από το συγκεκριμένο ακριβό υλικό.

Σημαντικά βελτιωμένη σε σχέση με το παρελθόν προδιαγράφεται και η μέγιστη ισχύς καθώς το C_Two αξιοποιεί έναν κινητήρα για κάθε τροχό, υποσχόμενο συνδυαστική ισχύ που θα αγγίζει τους 2.000 ίππους ενώ η ροπή θα διαμορφώνεται στο καταιγιστικό μέγεθος των 2.300 Nm. Τα παραπάνω μεγέθη, υπόσχονται σύμφωνα με τις συστάσεις της Rimac, επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ωρα σε 1,85 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 415 χλμ./ώρα. Πέρα από τα απόλυτα μεγέθη των επιδόσεων αξίζει να σημειωθεί ότι η αναλογία κιλών/ίππο είναι σχεδόν απόλυτη στο 1/1.

Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς με δεδομένη την παραπάνω ισχύ, το C_Two διαθέτει και ένα αναλόγως θηριώδες σύστημα πέδησης που αποτελείται από carbon κεραμικά δισκόφρενα της Brembo με διαμέτρημα 390 χιλιοστών και εξαπίστονες δαγκάνες.

Η μετάδοση της κίνησης πραγματοποιείται με ένα κιβώτιο μονής σχέσης σε ό,τι αφορά το μπροστινό άξονα ενώ κάθε ένας από τους δύο πίσω τροχούς διαθέτει το δικό κιβώτιο.

Παρά την πληθωρική του προσωπικότητα σε ό,τι αφορά την ισχύ του, το C_Τwo δεν αφήνει σε δεύτερη μοίρα τις τάσεις της εποχής σε ό,τι αφορά τις έξυπνες τεχνολογίες, με την Rimac να υπόσχεται αυτονομία επιπέδου 4 η οποία στην προκειμένη περίπτωση θα προσφέρει και τη δυνατότητα εκπαίδευσης του οδηγού στις διασημότερες πίστες του κόσμου χάρη σε ένα αντίστοιχο πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης που αξιολογεί τον οδηγό και προτείνει ιδανικές γραμμές και ιδανικά σημεία για τα φρένα προκειμένου να εξελιχθεί.

Στην τεχνολογική εξίσωση συνυπολογίστε στοιχεία όπως η τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου για το ξεκλείδωμα των θυρών, τρεις υψηλής ανάλυσης οθόνες για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης με πληθώρα έξυπνων εφαρμογών. Επίσης, σε αντίθεση με ό,τι ισχύει συνήθως στις περιπτώσεις των τετράτροχων του είδους, η Rimac υπόσχεται εύκολη πρόσβαση με τη συμβολή της χαρακτηριστικής σχεδίασης των θυρών.

Φυσικά, όλα τα παραπάνω θα έχουν το ανάλογο τίμημα το οποίο παρόλο που δεν έχει ανακοινωθεί αναμένεται να ξεπεράσει το ένα εκατομμύριο ευρώ. Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα με δεδομένη την πορεία της εξέλιξης εξέλιξη των θα πρέπει να περιμένουμε σύντομα νεότερα από το ελβετικό supercar.

Sports in

Κυκλοφορούν και… εξαφανίζονται τα εισιτήρια για το πρώτο ματς με τη Φενέρμπαχτσε

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός για τα εισιτήρια του μεγάλου αγώνα με τη Φενέρμπαχτσε

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024