O Τζορτζ Κλούνεϊ, ο άνδρας της χρονιάς, όπως στέφθηκε από το περιοδικό Esquire έχει πολλούς φανατικού θαυμαστές τόσο για τη δουλειά του στο χώρο του θεάματος, όσο και για τις κοινωνικοπολιτικές του παρεμβάσεις που κατά καιρούς κάνει.

Με τον δικό του διαχρονικής αξίας και ανεπιτήδευτο αέρα coolness, o Τζορτζ Κλούνεϊ  όσες συνεντεύξεις κι αν έχει δώσει μέχρι σήμερα και σίγουρα για όσες ακόμα θα δώσει στο μέλλον, έχει πάντα κάτι ενδιαφέρον να πει.

Αυτό άλλωστε αποδεικνύεται και με την πιο πρόσφατη συνέντευξή του στον Guardian, εκεί όπου μίλησε μεταξύ άλλων για τη γνωριμία του με την Αμάλ Αλαμουντίν και το ρόλο που έπαιξε ο βρετανός πρωθυπουργός  στην εξέλιξη της σχέσης τους, αλλά και για το πώς περνάει την καραντίνα με τα δίδυμα τους.

"We’re gonna get through these things and my hope and my belief is that we will come out better.”

Δημοσιεύτηκε από The Guardian στις Κυριακή, 13 Δεκεμβρίου 2020

Η Αμάλ, ο Μπόρις και τα Μάρμαρα του Παρθενώνα

Ο Κλούνεϊ αποκάλυψε ότι η διαμάχη του με τον Μπόρις Τζόνσον γύρω από το ζήτημα των Μαρμάρων, είναι που «έδιωξε» μακριά από την Αγγλία, επιστρέφοντας στο Λος Άντζελες.

Ο διάσημος σταρ του Χόλιγοντ δεν μασάει τα λόγια του για τον βρετανό πρωθυπουργό, υποστηρίζοντας πως o τελευταίος έφτασε να τον αποκαλεί «Χίτλερ» επειδή καταφέρθηκε κατά της Αγγλίας στο ζήτημα των Μαρμάρων των Παρθενώνα.

Όπως αποκάλυψε ο Τζορτζ Κλούνεϊ, ο λόγος που ερωτεύτηκε την Αμάλ ήταν γιατί εντυπωσιάστηκε με τις γνώσεις της στο θέμα αυτό, μια υπόθεση που του εξήγησε διεξοδικά στα πρώτα κιόλας ραντεβού τους το 2014.

Ο λόγος που είχε προστρέξει σε αυτήν ζητώντας τις συμβουλές της ήταν επειδή χρειαζόταν ενημέρωση σχετικά με τα κλεμμένα έργα τέχνης, με τις διεκδικήσεις μεταξύ χωρών, με αφορμή την ταινία «Μνημείων Ανδρες», την οποία έγραψε και σκηνοθέτησε ο ίδιος.

Η ταινία βασίστηκε στην πραγματική ιστορία μιας ομάδας στρατιωτών που αναζητούσαν σε όλη την Ευρώπη τα κρυμμένα έργα τέχνης τα οποία κυνηγούσαν ως «παρακμιακή τέχνη» οι ναζί, κλέβοντας ουσιαστικά ανεκτίμητης αξίας έργα Τέχνης.

Ως τέτοιο παράδειγμα κορυφαίας κλοπής είχε επικαλεστεί η Αμάλ την υπόθεση των Γλυπτών του Παρθενώνα από τον λόρδο Έλγιν, υποστηρίζοντας πως η ίδια, αν και βρετανίδα πολίτης, θεωρεί ότι τα δίκαια είναι με το μέρος της Ελλάδας.

Έχοντας εντυπωσιαστεί από τις λεπτομέρειες που άκουγε σε εκείνα τα ραντεβού, ο ηθοποιός άρχισε να ασχολείται επισταμένως με το θέμα των Μαρμάρων σχηματίζοντας προσωπική άποψη.

Γι’ αυτό και δεν μπορούσε να μην υποστηρίξει τόσο δημόσια όσο και σε κατ’ ιδίαν συνάντηση που είχε με τον Μπόρις Τζόνσον ότι τα Μάρμαρα του Παρθενώνα πρέπει να επιστραφούν οπωσδήποτε στην Ελλάδα.

«Και αυτός είναι ο λόγος που ο Μπόρις Τζόνσον με αποκάλεσε Χίτλερ!» καταλήγει ο Κλούνεϊ, επιμένοντας ίσως σε διαφορετική περίπτωση δεν θα είχε εντυπωσιαστεί και ερωτευτεί παράφορα την Αμάλ Αλαμουντίν, η οποία, είχε επισκεφθεί για τον λόγο αυτό τη χώρα μας προσφέροντας μια σειρά από νομικές συμβουλές.

Όπως υποστηρίζει στη συνέντευξή του, κανείς δεν μπορούσε να καταλάβει γιατί τότε επέμενε τόσο στην υπόθεση των Μαρμάρων, αφού όλοι αγνοούσαν την ύπαρξη της Αμάλ, πόσο μάλλον το ότι συναντιόνταν σε κρυφά ραντεβού, τα οποία μέσα από μια σειρά προσωπικών «μαθημάτων» για τον Παρθενώνα και τα έργα τέχνης κατέληξαν σε φλογερό ειδύλλιο και τελικά σε κοινό οικογενειακό βίο.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο