Αν αναλογιστεί κανείς ότι η καραντίνα μάς έχει βγάλει εκτός διατροφικού προγράμματος, δεν είναι να απορείτε που το κουμπί του τζιν κλείνει με δυσκολία. Ωστόσο, η λύση στα περιττά κιλά δεν είναι οι ακραίες και εξαντλητικές δίαιτες, οι οποίες όχι μόνο αποδεικνύονται αναποτελεσματικές μακροπρόθεσμα, αλλά αποδυναμώνουν και το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Τα καλά νέα είναι ότι μπορείτε να αδυνατίσετε εύκολα, χωρίς να καταφύγετε σε στερητικές δίαιτες, αλλάζοντας μόνο μικρά πράγματα στην καθημερινή διατροφή σας. Ας δούμε τι πρέπει να κάνετε.

10 tips για εύκολη απώλεια βάρους

1. Μην παραλείπετε το πρωινό

Ακόμη και τώρα που μένετε σπίτι, δεν πρέπει να παραλείπετε το πρωινό νομίζοντας ότι έτσι γλιτώνετε θερμίδες. Ένα πρωινό αποτελούμενο κυρίως από πρωτεΐνες, όχι μόνο θα ικανοποιήσει την πείνα σας, αλλά και θα σας κρατήσει χορτάτη για περισσότερη ώρα. Προτιμήστε, λοιπόν, να φάτε αυγά με τυρί κότατζ αντί για ψωμί με μαρμελάδα.

2. Κάντε το τσιμπολόγημα σύμμαχό σας

Μπορεί παλαιότερα να κυριαρχούσε η αντίληψη ότι το τσιμπολόγημα είναι εχθρός της σιλουέτας σας, σήμερα όμως οι διατροφολόγοι θεωρούν πως είναι καλύτερα να ικανοποιείτε την πείνα σας αντί στο τέλος της ημέρας να καταβροχθίζετε ό,τι βρεθεί μπροστά σας. Οι καλύτερες επιλογές για σνακ είναι οι πρωτεϊνούχες τροφές, όπως μία φέτα τυρί ή μια κουταλιά φυστικοβούτυρο με κομμάτια μήλου.

3. Οργανώστε την κουζίνα σας

Γιατί να δυσκολεύετε την προσπάθειά σας να αδυνατίσετε κρατώντας στο σπίτι σας λιχουδιές; Όλοι ξέρουμε άλλωστε ότι εκείνα τα μπισκότα που αντικρύζετε κάθε φορά που ανοίγετε το ντουλάπι, είναι πολύ πιθανό να φαγωθούν σε μια ξαφνική μεταμεσονύκτια λιγούρα. Αποφύγετε, λοιπόν, να αγοράσετε καθετί ανθυγιεινό και εφοδιαστείτε τροφές που θα σας κρατήσουν χορτάτη χωρίς να σας επιβαρύνουν με περιττές θερμίδες. Τα φρέσκα φρούτα, τα λαχανικά, ο τόνος σε κονσέρβα, οι φέτες γαλοπούλας και οι ανάλατοι ξηροί καρποί είναι μερικές από τις υγιεινές τροφές που δεν πρέπει να λείπουν από τη διατροφή σας.

4. Ασχοληθείτε με κάτι άλλο

Όταν είστε συνέχεια μέσα στο σπίτι, είναι λογικό να έχετε λιγούρες, ακόμη κι αν δεν πεινάτε πραγμάτικά. Αυτό συμβαίνει πιθανότατα είτε επειδή νιώθετε νευρικότητα και δεν έχετε πού να την εκτονώσετε είτε επειδή έχετε βαρεθεί. Την επόμενη φορά που θα σας μπει ο πειρασμός να ορμήξετε στα πατατάκια, αρπάξτε το κινητό σας και τηλεφωνήστε σε μια φίλη σας, ώστε να ξεχάσετε τη λιγούρα σας. Άλλωστε, έρευνα έχει δείξει ότι οι λιγούρες κρατούν περίπου 5′.

5. Μείνετε ενυδατωμένη

Δεν είναι λίγες οι φορές που νομίζετε ότι πεινάτε, ενώ στην πραγματικότητα απλώς διψάτε. Άλλωστε, το νερό έχει την ιδιότητα όχι μόνο να μας ενυδατώνει, αλλά και να περιρίζει την όρεξή μας. Φροντίστε, λοιπόν, να γεμίζετε ξανά και ξανά το ποτήρι σας, καθώς και να πίνετε πράσινο τσάι, το οποίο έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες.

6. Κινηθείτε

Μπορεί τα γυμναστήρια να παραμένουν κλειστά, χρειάζεται όμως να γυμνάζεστε σταθερά, 3 φορές την εβδομάδα, ώστε να κάψετε θερμίδες και να αυξήσετε τη μυϊκή σας μάζα. Σε αυτό το σημείο να σας υπενθυμίσουμε ότι όσο μεγαλύτερη μυϊκή μάζα έχει κανείς, τόσο μεγαλύτερες καύσεις κάνει ο οργανισμός του. Βγείτε, λοιπόν, για τρέξιμο ή γυμναστείτε στο σπίτι.

7. Μείνετε μακριά από το αλκοόλ

Μπορεί ένα ποτήρι κρασί να κάνει πιο υποφερτές τις βραδιές της καραντίνας, όμως τα αλκοολούχα ποτά περιέχουν πολλές υγρές θερμίδες και παράλληλα σας ανοίγουν την όρεξη. Επίσης, το αλκοόλ αποδυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα, οπότε αποφεύγοντάς το κάνετε καλό και στη σιλουέτα και στην υγεία σας.

8. Ρίξτε το στα φρούτα

Τα φρούτα είναι φτωχά σε θερμίδες και πλούσια σε φυτικές ίνες, οι οποίες θα σας κρατήσουν χορτάτη για περισσότερη ώρα. Φροντίστε να τρώτε φρούτα δύο φορές την ημέρα και θα δείτε αισθητή διαφορά στην όρεξή σας.

9. Κάντε τον ύπνο προτεραιότητα

Αντί να περνάτε τις νύχτες της καραντίνας κάνοντας binge watching μέχρι το ξημέρωμα, ξαπλώστε στο κρεβάτι σας μια λογική ώρα και ρυθμίστε το ξυπνητήρι σας 8 ώρες μετά. Αυτή η μικρή αλλαγή μπορεί να σας οδηγήσει σε πιο υγιεινές διατροφικές επιλογές, αφού όταν είστε ξεκούραστη είναι λιγότερο πιθανό να αναζητήσετε παχυντικές, λιπαρές τροφές.

10. Ανεβείτε στη ζυγαριά

Φροντίστε να ζυγίζεστε μία φορά την εβδομάδα, πάντα πρωί και νηστική, ώστε να παρακολουθείτε την πρόοδό σας. Αν βλέπετε το βάρος σας σταθερό ή να αυξάνεται, είναι μια ένδειξη ότι κάτι δεν κάνετε σωστά. Ίσως χρειαστεί, λοιπόν, να επιλέξετε πιο ελαφριές τροφές ή να κινηθείτε περισσότερο.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in. gr