Φανταστικές πλατείες για την πασαρέλα του οίκου Prada
Η παρουσίαση της νέας συλλογής Φθινόπωρο/Χειμώνας 2020 του ιταλικού οίκου Prada έγινε με φόντο ένα μοναδικό σκηνικό
Μια σειρά από πλατείες φαντάστηκε και δημιούργησε το στούντιο design AMO – OMA για την παρουσίαση της ανδρικής συλλογής Φθινόπωρο/Χειμώνας 2020 του ιταλικού οίκου Prada.
Αφότου ανέβηκαν μια μεγαλοπρεπή σκάλα, οι επισκέπτες μπήκαν στον χώρο όπου παρουσιάστηκε η νέα ανδρική συλλογή του οίκου Prada, ευρισκόμενοι σε μια ανυψωμένη πλατφόρμα η οποία έβλεπε δύο απαράλλαχτα κενά, καθένα από τα οποία μετατράπηκε σε χώρο με ένα άγαλμα αφηρημένης τέχνης στο κέντρο του.
Οι πλατείες μέσα στις οποίες περιπλανήθηκαν τα μοντέλα, σχεδιάστηκαν για να «εκφράσουν την αφηρημένη ενέργεια του δημόσιου χώρου», όπως σημειώνει το στούντιο design.
Μια σειρά από πύλες, τοποθετημένες συμμετρικά γύρω από αυτές τις «αυλές» ορίζουν το κατώφλι μεταξύ του «δημόσιου χώρου» και των πιο ιδιωτικών περιοχών του σκηνικού τις οποίες κρύβει η αρχιτεκτονική κατασκευή. Πίσω από αυτά τα ανοίγματα, δυνατό κόκκινο φως δίνει βάθος στην όλη διαμόρφωση.
Το πάτωμα των πλατειών έχει μια γραφιστική σύνθεση, η οποία φωτίζεται κατά τρόπο που να μιμείται τις μακρές σκιές ενός φθινοπωρινού απογεύματος.
«Η σχέση μεταξύ της μόδας επί σκηνής και του κοινού που είναι συγκεντρωμένο επάνω είναι ταυτόχρονα αποστασιοποιημένη και ηδονοβλεπτική» υπογραμμίζει η σχεδιαστική ομάδα του AMO.
«Τα μοντέλα περιφέρονται στον χώρο, εμφανίζονται και εξαφανίζονται ακολουθώντας αόρατες τροχιές οι οποίες θολώνουν τα όρια του εμφανούς και του συγκαλυμμένου».
- Μοντέρνοι «Λουδίτες» και καρυκεύματα: Οι καταναλωτικές τάσεις που θα δούμε το 2026
- Χάρις Αλεξίου: Γενέθλια για την τραγουδίστρια που έγινε 75 χρόνων – Το μήνυμά της
- Η AI εισβάλλει στη διαδικασία προσλήψεων και δημιουργεί «φαύλο κύκλο» δυσαρέσκειας
- Επιμένουν για Λάτσιο και Ιωαννίδη οι Ιταλοί: «Τον παρακολουθεί ενόψει καλοκαιριού…»
- Ανταρκτική: Γραμματοκιβώτιο με βασιλική σφραγίδα στο …τέλος του κόσμου
- Γουόρεν Μπάφετ: Οι 7 χρυσές οικονομικές συμβουλές του «Σοφού της Όμαχα»
