Αδιαμφισβήτητα η σοκολάτα αποτελεί τον… γλυκό πειρασμό όλες τις εποχές του χρόνου.

Θα πρέπει ωστόσο να προσέχετε την ποσότητα που καταναλώνετε καθώς δίνει αρκετές επιπλέον θερμίδες.

Αν γυμνάζεστε, τα πράγματα είναι πιο εύκολα γιατί μπορείτε να κάψετε τις θερμίδες που παίρνετε. Πόση άσκηση, όμως, απαιτείται για να κάψετε μια σοκολάτα και συγκεκριμένα πόσο περπάτημα ή πόσο τρέξιμο; Σύμφωνα με τους ειδικούς και έρευνες που έχουν γίνει, για να κάψουμε μια σοκολάτα που έχει περίπου 229 θερμίδες χρειάζονται περίπου 42 λεπτά περπάτημα ή 22 λεπτά τρέξιμο.

Αυτο σημαίνει ότι αν αποφασίσετε να τρώτε σοκολάτες θα πρέπει να ασκήστε και πάρα πολύ συχνά. Να θυμάστε όμως, ότι υπάρχουν και άλλες επιπτώσεις, όπως η ζάχαρη και η φθορα στα δόντια που δεν διορθώνονται με τη γυμναστική. Στον αντίποδα, η μαύρη σοκολάτα, είναι ευεργετική και για την εγκυμοσύνη. Είναι ο πιο υγιεινός τρόπος για να ικανοποιήσετε τις λιγούρες σας.

Ειδικοί από το Πανεπιστήμιο του Yale τονίζουν ότι υπάρχουν παθήσεις τις οποίες μπορεί να αποτρέψει η κατανάλωση φυσιολογικής ποσότητας σοκολάτας. Στην έρευνα έγινε ανάλυση στις διατροφικές συνήθειες 1681 γυναικών και αποδείχθηκε ότι μια ουσία η θεοβρομίνη μπορεί να είναι χαλαρωτική για το σώμα. Μειώνει την πίεση στο αίμα και το αφήνει να κυκλοφορεί πιο ομαλά. Συμπερασματικά, όπως κάθετί, έτσι και η σοκολάτα χρειαζεται να καταναλώνεται με μέτρο.

Γράψτε το σχόλιό σας