Από σήμερα δεν χρειάζεται να πάμε στην Ιαπωνία για να ανακαλύψουμε ξηρούς καρπούς με γουασάμπι, ούτε στο Μεξικό για να δοκιμάσουμε τα πιο τραγανά τορτίγια τσιπς. Τα αλμυρά μπισκότα με γκούντα ταξίδεψαν από την Ολλανδία και οι γκουρμέ σοκολάτες έφτασαν από το Βέλγιο και πήραν τη θέση τους στα ράφια των καταστημάτων της ΑΒ Βασιλόπουλος. Όλα μαζί μας καλούν σε ένα γευστικό ταξίδι σε ολόκληρο τον κόσμο, μέσα από τα πιο μικρά – αλλά και τόσο σημαντικά – γεύματα της ημέρας μας: τα σνακ.

Let’s Snack!

Γιορτάζοντας 80 συναρπαστικά χρόνια στην ελληνική αγορά, η ΑΒ ξεκίνησε μια νέα και πολύ γευστική περιπέτεια, τα «ΑΒ Food Tours». Για λίγο καιρό και μέχρι την εξάντληση των αποθεμάτων, μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων αναλαμβάνει να μας ταξιδέψει στις πιο ιδιαίτερες γεύσεις και νέες τάσεις από όλο τον κόσμο.

Ο πρώτος «προορισμός» είναι στη διάθεσή μας εδώ και λίγες μέρες και περιστρέφεται γύρω από τα σνακ, δίνοντάς τους μια ολόφρεσκη νότα. Μια βόλτα σε ένα από τα 150 επιλεγμένα καταστήματα ΑΒ σε όλη την Ελλάδα αρκεί για να εξερευνήσουμε 62 λαχταριστά αλμυρά και γλυκά προϊόντα από όλα τα μήκη και πλάτη της γης. Με σύνθημα «Let’s Snack», η ΑΒ μας καλεί να εντάξουμε σε κάθε στιγμή της καθημερινότητάς μας συνδυασμούς γεύσεων που συναρπάζουν με την ιδιαίτερη νοστιμιά τους.

Ανάμεσα σε γκουρμέ σοκολάτες, τραγανά αλμυρά και γλυκά ποπ κορν, εξωτικά αλμυρά σνακ, συναρπαστικούς ξηρούς καρπούς και φανταστικά αλμυρά και γλυκά μπισκότα, είναι βέβαιο πως θα ανακαλύψουμε εκείνα που θα προσθέσουν έναν απολαυστικό τόνο στην ημέρα μας. Άλλωστε, κάθε στιγμή αξίζει τη δική της, ξεχωριστή γεύση.

Για όλους και για καθέναν ξεχωριστά

Ογδόντα χρόνια μετά την ίδρυσή της, η ΑΒ διατηρεί επάξια μια θέση στο τραπέζι κάθε ελληνικού νοικοκυριού και φροντίζει να παραμένει «νεανική» με νέες ιδέες σε προϊόντα και κατηγορίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους σύγχρονου καταναλωτή και τις νέες τάσεις στη διατροφή από την Ελλάδα και όλον τον κόσμο.

Η συνεχής αναζήτηση για το καινούριο και το διαφορετικό έχει ταυτίσει την ΑΒ με την ποιότητα, την εξυπηρέτηση και την ποικιλία. Με οδηγό αυτό το «τρίπτυχο», η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεχίζει να προσφέρει το καλύτερο σε όλους αλλά και στον καθέναν ξεχωριστά, με φροντίδα και μεράκι, και να δημιουργεί την ΑΒ του αύριο με νέες αγοραστικές εμπειρίες για τους πελάτες που εμπιστεύονται το δίκτυό της για τα καθημερινά τους ψώνια.

Γράψτε το σχόλιο σας