Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Το τραμ το… προτελευταίο;

Το τραμ το… προτελευταίο;

Κάθε παρέμβαση με στόχο της αποσυμφόρηση του κέντρου και την αναβάθμιση της ζωής μας δεν μπορεί παρά να είναι καλοδεχούμενη

Το τραμ δεν με έπεισε ποτέ για τη χρησιμότητά του. Το βρίσκω αργό και θεωρώ πως εκείνο που κυρίως χρειάζεται η Αθήνα είναι ένα πιο εκτεταμένο δίκτυο μετρό. Όπως και αν έχει, ό,τι κι αν πιστεύω εγώ, το τραμ σε λίγο φτάνει και στον Πειραιά.

Θα είναι αυτό το τέλος των έργων; Θα έχουμε ως φαίνεται και άλλα. Όπως διαβάζω, στα σχέδια της Περιφέρειας Αττικής και του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι η αλλαγή χάραξης μέρους της διαδρομής του στο κέντρο της Αθήνας, με σκοπό τη δημιουργία μίας πράσινης βόλτας από το Καλλιμάρμαρο και το Ολυμπιείο ως το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, μέσω της αφαίρεσης της πλάκας που καλύπτει τον Ιλισό και της αποκάλυψης της κοίτης του.

Στην πραγματικότητα πρόκειται για λύση ανάγκης, καθώς ο υπόγειος αγωγός έχει υποστεί σημαντική διάβρωση που πρέπει με κάποιο τρόπο να αντιμετωπιστεί.

Κάθε παρέμβαση με στόχο της αποσυμφόρηση του κέντρου και την αναβάθμιση της ζωής μας δεν μπορεί παρά να είναι καλοδεχούμενη. Πόσο μάλλον όταν έρχεται να διορθώσει λάθη του παρελθόντος όπως την υπογειοποίηση του Ιλισιού, ή κακοτεχνίες και παραλήψεις εξαιτίας των οποίων μπορεί να προκληθεί ακόμα και δυστύχημα. Αναρωτιέμαι όμως, γιατί πρέπει σε αυτή τη χώρα όλα να είναι ένα διαρκές ράβε – ξήλωνε;

Γιατί πρέπει να ασχολούμαστε ξανά και ξανά με τα ίδια; Το νέο τραμ εγκαινιάστηκε τον Ιούλιο του 2004. Επρόκειτο για μελέτη που είχε εκπονηθεί από την αρχή. Δεν μπορούσαν αλήθεια τότε να υπολογίσουν στο σχεδιασμό της διαδρομής του και τον Ιλισό που κυλούσε από κάτω του; Ώστε το έργο να γίνει μια κι έξω και να τελειώνουμε;

Ίσως να μην έκανα αυτά τα σχόλια αν δεν υπήρχε το πικρό προηγούμενο πολλά υποσχόμενων παρεμβάσεων – αναβαθμίσεων που κατέληξαν σε ένα τίποτα, ή ακόμα χειρότερα στην υποβάθμιση των περιοχών όπου έγιναν.

Παρεμπιπτόντως, γίνονται πάλι έργα στην πλατεία Ομονοίας για την αναβάθμισή της! Νομίζω πως αν την είχαμε αφήσει όπως ήταν πριν την καταστρέψουμε εντελώς, με τα λεφτά που έχουμε πετάξει σε αυτήν φτιάχνοντας, ξεφτιάχνοντας και ξαναφτιάχνοντας θα είχαμε κατασκευάσει από την αρχή άλλες δέκα πλατείες.

Sports in

Κυκλοφορούν και… εξαφανίζονται τα εισιτήρια για το πρώτο ματς με τη Φενέρμπαχτσε

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός για τα εισιτήρια του μεγάλου αγώνα με τη Φενέρμπαχτσε

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024