H βαυαρική φίρμα έκανε τα αποκαλυπτήρια ενός νέου, ηλεκτροκίνητου SUV το οποίο, από το 2021 οπότε και θα μετασχηματιστεί σε έκδοση παραγωγής, θα τεθεί επικεφαλής της ηλεκτρικής γκάμας των i.

Όπως επεσήμανε ο επικεφαλής εξέλιξης της BMW, Klaus Frolich, το Vision iNext Concept, εκτός από τα χαρακτηριστικά του ως ενός ευμεγέθους, επιβλητικού και πολυτελούς SUV, θα λειτουργήσει και ως τεχνολογική πυξίδα για την νέα γενιά των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της BMW η οποία έχει υποσχεθεί να διαθέτει 12 προτάσεις i και BMW αντίστοιχης τεχνολογίας, έως το 2025.

Σε ό,τι αφορά το Vision iNext, με μήκος οριακά πάνω από τα 5,0 μέτρα, έχει μέγεθος ανάλογο της Χ5, ακολουθώντας, κατά τις συνήθειες των i μια πολύ πιο αντισυμβατική αισθητική.

Στα στοιχεία που ξεχωρίζουν, η απουσία δεύτερης κολώνας, οι αντίθετα ανοιγόμενες πίσω πόρτες και η χαρακτηριστική i γραμμή των παραθύρων που έχει ταυτιστεί με τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα των Βαυαρών.

Στο μπροστινό τμήμα παρά το γεγονός ότι το Vision iNext ανήκει στην γκάμα των i, μπορεί να αναγνωρίσει κανείς σχεδιαστικές επιρροές από την X7, αν και στην προκειμένη περίπτωση το επίκεντρο αποτελεί η κλειστή γρίλια η οποία σηματοδοτεί τον ηλεκτρικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Το παρμπρίζ συναντά ψηλότερα από ότι συνήθως την εξολοκλήρου γυάλινη οροφή,  εξασφαλίζοντας μια επιπλέον αίσθηση ευρυχωρίας ενώ στο πιο συμβατικά σχεδιασμένο πίσω τμήμα, ξεχωρίζει ένα σετ από ιδιαίτερα λεπτά φωτιστικά σώματα LED που συνδυάζονται με δύο τοποθετημένα χαμηλότερα, φωτιζόμενα τετράγωνα που είναι σαν παραπομπή στις ανύπαρκτες απολήξεις της εξάτμισης.

Σύμφωνα με την BMW, το Vision iNext εφοδιάζεται επίσης με μια δέσμη «εργαλείων» αυτόνομης οδήγησης συμπεριλαμβανομένων καμερών, ραντάρ και ενός εξελιγμένου λογισμικού διαχείρισης που, έως το 2021, οπότε θα προκύψει η αντίστοιχη έκδοση παραγωγής θα της εξασφαλίζει δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3.

Στο εσωτερικό, με προφανή την τεχνολογική υπερβολή των πρωτοτύπων, ξεχωρίζουν το πτυσσόμενο τιμόνι το οποίο βυθίζεται στο ταμπλό όταν είναι ενεργοποιημένο το σύστημα αυτόνομης οδήγησης, μια ευμεγέθης οθόνη για τις λειτουργίες του infotainment και μια μικρότερη για τις ενδείξεις του πίνακα οργάνων.

Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο ωστόσο του θαλάμου για τις επενδύσεις του οποίου οι Βαυαροί έχουν επιλέξει ένα συνδυασμό ξύλου, κρυστάλλου και οικολογικών υφασμάτων, είναι ότι τόσο το ξύλο που επενδύει το ταμπλό όσο και το ύφασμα που καλύπτει το πίσω κάθισμα εφοδιάζονται με μια σειρά από αισθητήρες και «κρυφές» οθόνες που επιτρέπουν στους επιβαίνοντες πρόσβαση στις λειτουργίες του συστήματος ψυχαγωγίας και στα περιφερειακά συστήματα όπως ο κλιματισμός.

Επί του παρόντος η BMW δεν δημοσιοποιεί στοιχεία για το ηλεκτρικό μοτέρ ή για τις μπαταρίες που θα εφοδιάσουν, ωστόσο, όπως είναι γνωστό το Vision iNEXT το οποίο θα βασίζεται σε μια νέα αρχιτεκτονική θα φιλοξενεί μπαταρίες ιόντων λιθίου απόδοσης έως και 120 kWh οι οποίες θα προσφέρουν ηλεκτρική αυτονομία 700 χλμ.