H ιαπωνική φίρμα είχε παρουσιάσει πριν δύο χρόνια από το φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood μια πρωτότυπη αγωνιστική εκδοχή του RC F με τα διακριτικά GT την οποία όπως όλα δείχνουν, η ιαπωνική φίρμα ετοιμάζεται να οδηγήσει στην παραγωγή μια αντίστοιχη αλλά ηπιότερων και νόμιμων για το δρόμο, προδιαγραφών έκδοση η οποία συνελήφθη να κάνει τα πρώτα της βήματα σε γερμανικό έδαφος.

Μια προσεκτική παρατήρηση στις εξωτερικές επιφάνειες της νέας έκδοσης προδίδει ότι πολλά μέρη αποτελούνται από ανθρακονήματα όπως το καπό, η οροφή και τα κατώτερα πλευρικά τμήματα ενώ την εικόνα δείχνουν να συμπληρώνουν οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες και τα νέα φωτιστικά σώματα που αναμένεται να του προσδώσουν μια σαφώς επιθετικότερη όψη.

Πλην των εξωτερικών σχεδιαστικών διαφοροποιήσουν που θα κληθούν να στοιχειοθετήσουν την σπορ υπόσταση της έκδοσης η οποία θα αναλάβει να γεφυρώσει το κενό ανάμεσα στο «απλό» RC F και στην αμιγώς αγωνιστική RC F GT3, η GT αναμένεται να είναι και σημαντικά ελαφρύτερη χάρη σε μια σειρά στοχευμένων αλλαγών που εκτός από τον περιορισμό των κιλών σε απόλυτα μεγέθη θα της εξασφαλίσουν και ένα χαμηλότερο κέντρο βάρους.

Η νέα έκδοση αναμένεται να επωφεληθεί από μια αναβαθμισμένη εκδοχή του V8 κινητήρα των 5,0 λίτρων η οποία θα ξεπεράσει το «φράγμα» των 477 ίππων της σημερινής εκδοχής του.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα άφιξης, αν και επί του παρόντος δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία η νέα έκδοση αναμένεται να λανσαριστεί μαζί με την ανανεωμένη εκδοχή του ιαπωνικού coupe εντός του 2019.