Χαμογελαστά πρόσωπα για μια εταιρεία οργανικών τροφών
Χαρά, υγεία και φύση είναι κυρίαρχα χαρακτηριστικά της οπτικής ταυτότητα της
Η Bon Vivant είναι μια εταιρεία προϊόντων διατροφής με κάνναβη. Η μοναδική αυτή μάρκα «ντύθηκε» από ένα στούντιο σχεδιασμού με έδρα το Μόντρεαλ, με το όνομα Demande Speciale. Δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον εικονογράφο Maxime Francout και η νέα οπτική ταυτότητα μιλάει για χαρά, υγεία και φύση.
Μια γήινη παλέτα χρωμάτων είναι μια αναφορά στην οργανική προέλευση των εμπορευμάτων Bon Vivant. Το λογότυπο τυπογραφίας και το χαμογελαστό πρόσωπο σχεδιάστηκαν για να αντικατοπτρίζουν τις βασικές αξίες της μάρκας – από την ευτυχία στη βιωσιμότητα.
- Ρεκόρ με καύσωνες για την Ελλάδα μέχρι το 2100
- Γούλβς – Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ 1-4: Έριξε τεσσάρα και έπιασε πεντάδα
- Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Τρίτη 09.12.2025]
- ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Η κυβέρνηση επέλεξε τον δρόμο της έντασης για να κρύψει τη δυσωδία του ΟΠΕΚΕΠΕ
- Υποχώρησε ο S&P 500, οι επενδυτές πατούν φρένο με το βλέμμα στη Fed
- Ο Πολ ΜακΚάρτνεϊ εναντιώνεται στην απόφαση της ΕΕ να απαγορεύσει όρους όπως «χορτοφαγικό μπέργκερ»



