Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Πεζόδρομοι, αυτό το ανέκδοτο!

Πεζόδρομοι, αυτό το ανέκδοτο!

Ολοκληρώνεται η πεζοδρόμηση του Εμπορικού Τριγώνου της Αθήνας, τη στιγμή που αυτοκίνητα και μηχανές εξακολουθούν να παρκάρουν και να διέρχονται ανενόχλητα από παντού.

Περπατώντας στην πεζοδρομημένη Ερμού, και συγκεκριμένα στο τμήμα που οδηγεί από το Θησείο προς την Οδό Πειραιώς (Γκάζι), στα δέκα λεπτά που διήρκεσε η σύντομη βόλτα μέτρησα 14 μηχανάκια να περνάνε παράνομα.

Και αρκετά αυτοκίνητα να παρκάρουν (επίσης παράνομα) στο κάτω μέρος του δρόμου. Δεν λέω κάτι καινούριο, δεν είναι η πρώτη φορά που καταγράφονται τέτοια φαινόμενα παραβατικότητας. Ούτε η Ερμού είναι ο πρώτος πεζόδρομος που εξακολουθεί να είναι δρόμος όπου η κυκλοφορία δίτροχων και τετράτροχων διεξάγεται κανονικά. Δεν θα ασχολούμουν αν δεν διάβαζα τις πρόσφατες δημοσιεύσεις σχετικά με τους κεντρικούς δρόμους που θα πεζοδρομηθούν ως το 2019: Καρόρη, Καΐρη, Πολυκλείτου, Βλαχάβα, Αγίου Μάρκου, Βύσσης, Χρυσοσπηλιωτίσσης…

Οι καταστηματάρχες του κέντρου της πρωτεύουσας ενημερώθηκαν πως η πεζοδρόμηση του Εμπορικού Τριγώνου θα έχει ολοκληρωθεί τον Μάιο του 2019. Θα πρέπει, τώρα, να χαρούμε;

Αν ζούσαμε σε κάποια άλλη χώρα, από εκείνες τις παραμυθένιες χώρες των νόμων που τηρούνται, θα ήμουν ενθουσιασμένος. Ακόμα περισσότεροι πεζόδρομοι στο εμπορικό – ιστορικό κέντρο θα σήμαιναν ακόμα περισσότερες βόλτες, ακόμα πιο ανθρώπινη πόλη, ακόμα πιο πολύ πράσινο, περισσότερα κομψά καφέ και μπιστρό, ωραία διαμορφωμένες γωνιές με παγκάκια, αγάλματα και άλλες εικαστικές παρεμβάσεις, σιντριβάνια…

Όμως, όλα αυτά στην Αθήνα εξακολουθούν να αποτελούν άπιαστα όνειρα. Το ίδιο και οι πεζόδρομοι που παραδοσιακά ή χρησιμοποιούνται ως δρόμοι ταχείας κυκλοφορίας, ή ως πάρκινγκ, ή ασκούπιστοι, απεριποίητοι και καταζωγραφισμένοι (για να μην αναφερθούμε και σε εκείνους που γίνονται υπαίθριοι τεκέδες) προστίθενται στην εικόνα εγκατάλειψης της πόλης για να την κάνουν ακόμα πιο θλιβερή.

Εννοείται πως δεν είμαι κατά της πεζοδρόμησης. Όμως, μήπως να φροντίζαμε κάποια στιγμή και για την τήρηση των στοιχειωδών κανόνων που επιτρέπουν σε έναν πεζόδρομο να λειτουργεί ως πεζόδρομος;

Για την απομάκρυνση των παράνομα παρκαρισμένων αυτοκινήτων και μηχανών και την πάταξη των ασυνείδητων που εξακολουθούν να παραβιάζουν τη σήμανση και να επιβάλουν τους δικούς τους νόμους; Δεν θα πρέπει κάποια στιγμή να αποκτήσει και ο πεζός δικαιώματα σε αυτή την χώρα; (Γινόμαστε βαρετοί, υποθέτω, όσοι επιμένουμε να διαμαρτυρόμαστε για κάτι τέτοια θέματα…).

Sports in

Γιατί δεν παίζουν στην Αγγλία ο Μασούρας και ο Ντόη

Ο Ολυμπιακός θα κοντραριστεί με την Άστον Βίλα στις 2 Μαϊου χωρίς τους δύο ποδοσφαιριστές του.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 19 Απριλίου 2024