Παρά το γεγονός ότι το Polestar1 δεν έχει δώσει ακόμα δείγμα γραφής των ικανοτήτων του στον πραγματικό κόσμο με δεδομένο πολύ απλά δεν έχει ξεκινήσει η κατασκευή του, τo νεοσύστατο brand επιδόσεων της Volvo, μελετά ήδη το ενδεχόμενο να αναθεωρήσει προς τα πάνω τους αριθμούς της παραγωγής για το plug-in υβριδικό coupe λόγω της ιδιαίτερης απήχησης του.

Για την ακρίβεια, όπως γνωστοποίησε η σουηδική φίρμα, από την αποκάλυψη του αυτοκινήτου στα μέσα του περασμένου Οκτωβρίου έχουν εκφράσει ενδιαφέρον να το αποκτήσουν περισσότεροι από 5.000 δυνάμει αγοραστές, αριθμός που υπερβαίνει κατά πολύ τον αρχικό προγραμματισμό των Σουηδών.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τις αρχικές συστάσεις που έγιναν κατά την αποκάλυψη του μοντέλου, ο προγραμματισμός προέβλεπε την κατασκευή 500 μονάδων ετησίως και για διάστημα τριών έτων, ωστόσο όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής του νεοσύστατου brand,Thomas Ingenlath: «Πλέον αναζητούμε τρόπους να κατασκευάσουμε περισσότερες από 500 μονάδες για φέτος, πιθανώς καταφεύγοντας σε διπλές βάρδιες».

Το Polestar1 θα παράγεται στο εργοστάσιο της φίρμας στο Chengdu της Κίνας το οποίο βρίσκεται υπό κατασκευή και αναμένεται να ολοκληρωθεί στα μέσα του 2018.

Παρ΄όλα αυτά η παραγωγή του Polestar1 δεν αναμένεται να ξεκινήσει πριν τα μέσα της επόμενη χρονιάς λόγω της εξαιρετικά περίπλοκης διαδικασίας παραγωγής που συνεπάγεται το εξολοκλήρου ανθρακονημάτινο αμάξωμα το οποίο αποτελεί και το πρώτο αντίστοιχο εγχείρημα στην ιστορία των Σουηδών.

«Προσεγγίζουμε με σεβασμό την πρόκληση να κάνουμε πραγματικότητα την παραγωγή ανθρακονημάτων. Θα ξεκινήσουμε με αργά βήματα αλλά θεωρώ ότι είναι απαραίτητο όταν πρόκειται για ένα τόσο περίπλοκο προϊόν», συμπλήρωσε χαρακτηριστικά ο Thomas Ingenlath.

Υπενθυμίζεται ότι το plug-in υβριδικό coupe επιδόσεων που θα αποτελέσει το πρώτο μοντέλο της «νέας» Polestar υπόσχεται ισχύ 600 ίππων και 1.000 Nm ροπής ενώ, θεωρείται το υβριδικό αυτοκίνητο με την μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία η οποία διαμορφώνεται σε 150 χλμ.

Η διαδικασία παραγγελιών αναμένεται να ανοίξει μετά την πρώτη δημόσια εμφάνισή του με «σάρκα και οστά» στην έκθεση της Γενεύης. Σε ό,τι αφορά την τιμή, αυτή αναμένεται να κινηθεί μεταξύ 130.000 και 177.000 ευρώ αναλόγως με τον εξοπλισμό.

auto.in.gr