Αυξήθηκε κατά 1,6% το οργανωμένο λιανεμπόριο το 2017
Θετικά στο +1,6%, κινήθηκε ως προς την αξία πωλήσεων η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τμ, Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών) για το σύνολο του 2017, σε σύγκριση με το 2016, με βάση τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της Nielsen.
Θετικά στο 1,6%, κινήθηκε ως προς την αξία πωλήσεων η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τμ, Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών) για το σύνολο του 2017, σε σύγκριση με το 2016, με βάση τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της Nielsen.
Αυτή η θετική τάση, σύμφωνα με την Nielsen οδηγείται κυρίως από την επίδοση της αγοράς από τα μέσα του Σεπτεμβρίου κι έπειτα, σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, οπότε και εμφανίζονται για πρώτη φορά θετικές τάσεις, έπειτα από πολλά χρόνια αρνητικών τάσεων.
Τα φρέσκα/χύμα προϊόντα εμφανίζουν την πιο θετική τάση, στο +3,6%, ενώ τα ταχυκινούμενα καταναλωτικά αγαθά (FMCGs) αθροιστικά κινούνται επίσης θετικά με ποσοστό +0,8%.
Πιο συγκεκριμένα, οι κατηγορίες των τροφίμων & ποτών συνολικά παρουσιάζουν σε σχέση με την περασμένη χρονιά, στο +1,1%, με τα ποτά να οδηγούν κυρίως αυτή την θετική τάση σε αξία, λόγω της αύξησης του φορολογικού συντελεστή σε ορισμένες κατηγορίες ποτών, ενώ τα τρόφιμα αναπτύσσονται με ποσοστό +0,3%.
Τέλος, οι κατηγορίες προσωπικής περιποίησης, καθώς και οι κατηγορίες οικιακής χρήσης συνεχίζουν να παρουσιάζουν αρνητικές τάσεις στο -0,7% και -0,2% αντίστοιχα.
ΑΠΕ,in.gr
- «Ο Σέιμπεν Λι έκλεισε στην Εφές – Ανακοινώνεται άμεσα η μεταγραφή» (pic)
- Τουλάχιστον ένας νεκρός από τις σφοδρές πλημμύρες στην νότια Ισπανία – Δύο αγνοούμενοι
- «Στοίχημα» για το λιανικό εμπόριο το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς
- «Ο Πέρεθ θέλει τον Ζιντάν στο πάγκο της Ρεάλ Μαδρίτης»
- Άργησε αλλά πήρε… μπρος τελικά η boxing day στη Βρετανία
- Όταν η άκρα δεξιά φοράει την pop «στολή» της: Πώς περνά στις playlists και τα memes μας

