Ο όμιλος VW έχει ανακοινώσει εδώ και αρκετό καιρό ότι στοχεύει στην πρώτη θέση της αγοράς ηλεκτροκίνητων, λανσάροντας 30 ηλεκτροκίνητα μοντέλα έως το 2025.

Πριν ωστόσο ξεδιπλώσει τα αμιγώς ηλεκτρικά σχέδιά του, θα προηγηθεί μια σειρά από plug-in υβριδικές εκδόσεις οι οποίες σύμφωνα με τις συνήθειες του γερμανικού ομίλου θα βρουν διέξοδο σε πολλές από τις ευρείας αποδοχής φίρμες που στεγάζει.

Σε αυτό το πλαίσιο και προκειμένου να καταστήσει πιο ελκυστικές τις plug-in υβριδικές εκδόσεις στη συνείδηση του κοινού μετατρέποντάς τις ως ενός είδους εντυπωσιακού προθάλαμου για την ηλεκτροκίνηση, το VW Group σχεδιάζει το λανσάρισμα plug-in υβριδικών εκδόσεων των σπορ μοντέλων της, όπως οι εκδόσεις Cupra μοντέλων της Seat αλλά και οι RS εκδόσεις μοντέλων της Skoda.

«Δεν πρόκειται να γυρίσουμε ένα διακόπτη και να περιμένουμε το κοινό να αποδεχτεί αμέσως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Είναι μια διαδικασία η οποία θα πάρει δεκαετίες και πρέπει να βοηθήσουμε το κοινό να τα αποδεχτεί με ένα μεταβατικό στάδιο στο οποίο θα προσπαθήσουμε να προβάλλουμε τις δυνατότητες που προκύπτουν από την ηλεκτροκίνηση», φέρεται να δήλωσε στέλεχος του VW Group στο βρετανικό Τύπο.

Σε ό,τι αφορά τα όσα έχουν γίνει γνωστά για τα “hot” plug-in υβριδικά σχέδια του ομίλου, ένα από τα μοντέλα που θα αναλάβει να επωμιστεί το βάρος της απόδειξης για τις αρετές της ηλεκτροκίνησης, στο πλαίσιο του σχεδιασμού του γερμανικού ομίλου, θα είναι και η νέα γενιά της Skoda Fabia RS.

«Η Fabia RS ήταν ένα πολύ διασκεδαστικό μοντέλο και θα ήθελα πολύ να εξακολουθούμε να προσφέρουμε μια αντίστοιχη έκδοση και σήμερα. Ωστόσο αυτό δεν είναι εφικτό για τα επόμενα δύο με τρία χρόνια. Θα είναι όμως για την επόμενη γενιά του μοντέλου, για την οποία διερευνούμε όλες τις εναλλακτικές και τις ευκαιρίες που μπορεί να προσφέρει η πρόοδος της τεχνολογίας» έχει αναφέρει χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της Skoda, Βernhard Maier σε μια λίγο σιβυλλική δήλωση η οποία όμως σε συνάρτηση και με τα υπόλοιπα σχέδια του ομίλου VW, δεν μπορεί να έχει διαφορετική μετάφραση πλην της χρήσης ενός εναλλακτικού συνόλου για την νέα γενιά της Fabia RS αλλά και της «απλής» Fabia.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα της άφιξής της, η νέα Fabia η οποία θα αξιοποιήσει την πολυχρηστική αρχιτεκτονική του ομίλου VW, ΜQB αναμένεται το 2020, στοιχείο που συνεπάγεται ότι η έλευση της RS έκδοσης θα πρέπει να τοποθετηθεί ένα χρόνο μετά.

auto.in.gr