Η Polestar, ο εσωτερικός πλέον βελτιωτικός οίκος της Volvo, αναβαθμίζει το κορυφαίο SUV των Σουηδών, αποκαλύπτοντας μια βελτιωμένη εκδοχή του η οποία υπόσχεται να αποτελέσει το «αποδοτικά ισχυρότερο SUV στον κόσμο» με χαρακτηριστικά που εγγυώνται εκτός από την επιπλέον ταχύτητα και συναρπαστικότερα οδικά χαρακτηριστικά.

Αναλυτικά, οι βελτιώσεις της Polestar αρχικά έχουν αυξήσει την ισχύ του κινητήρα στους 421 ίππους και τα 680 Nm ροπής μεγέθη που εγγυώνται ότι η συγκεκριμένη έκδοση του σουηδικού SUV επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,5 δευτερόλεπτα, διατηρώντας ταυτόχρονα ανέπαφη την μέση τιμή κατανάλωσης καυσίμου του plug-in υβριδικού SUV στα 2,1 λίτρα/100 χλμ. Αμετάβλητη παραμένει και η ηλεκτρική του αυτονομία η οποία προσδιορίζεται σε 43 χλμ.

Το XC90 T8 Twin Engine επωφελείται από τα νέας γενιάς πακέτα αναβάθμισης της Polestar τα οποία δεν εστιάζουν αποκλειστικά στην αύξηση ισχύος του κινητήρα αλλά στη ολιστική βελτίωση των συνολικών χαρακτηριστικών του μηχανικού συνόλου σε πέντε τομείς, μεταξύ των οποίων η ταχύτητα και η ακρίβεια του κιβωτίου, αλλά και η βελτιστοποίησή του προκειμένου σε συνθήκες γρήγορης οδήγησης σε στροφές να διατηρηθεί η υφιστάμενη σχέση προς όφελος της ισορροπίας του αυτοκινήτου ενώ υψηλότερη είναι και η απόκριση του κινητήρα.

«Οι βελτιώσεις στο XC90 T8 Twin Engine εστιάζουν στην προσφορά επιπλέον ισχύος με ευχάριστο και διαχειρίσιμο τρόπο και υπόσχονται να προσφέρουν σε εκείνους που επιθυμούν δυναμικά χαρακτηριστικά περισσότερη οδηγική ευχαρίστηση με το XC90 τους», σημειώνει ο Niels Moller, επικεφαλής της Polestar.

Aξίζει να σημειωθεί ότι στην εξέλιξη των Polestar χαρακτηριστικών του XC90 T8 είχε ενεργό συμμετοχή ο οδηγός αγώνων της Polestar Cyan Racing και τέσσερις φορές πρωταθλητής στο σκανδιναβικό πρωτάθλημα αυτοκινήτων τουρισμού Thed Bjork.

«Θεωρώ συναρπαστικό ως οδηγών δοκιμών και αγώνων να συναντώ την ίδια τεχνολογία που εξοπλίζει το αγωνιστικό S60 και στο ΧC90. Αν και ένα SUV σαν το XC90 μπορεί να απέχει πολύ από τα αυτοκίνητα στα οποία εργαζόμαστε συνήθως, ο πυρήνας των βελτιώσεων παραμένει ίδιος και έχει να κάνει με την οδηγική ευχαρίστηση και τις διαχειρίσιμες επιδόσεις», αναφέρει χαρακτηριστικά ο οδηγός αγώνων της Polestar.

auto.in.gr