Πλήθος σημαντικών αλλαγών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση εισηγείται η Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.

Σε πρόταση 100 σελίδων που δημοσιοποίησε η Επιτροπή, με πρόεδρο τον πανεπιστημιακό Κώστα Γαβρόγλου, στα πλαίσια του διαλόγου για την Παιδεία, περιλαμβάνεται εισήγηση για σειρά αλλαγών, με ορίζοντα ολοκλήρωσης τους το 2022.

Η Έκθεση αναλύει τα προβλήματα που υπάρχουν στην εκπαίδευση και προτείνει συγκεκριμένες λύσεις ενώ παρουσιάζει ένα χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους διαχωρίζοντας τις σε βραχυπρόθεσμες (Ιούνιος 2016- Νοέμβριος 2016), μεσοπρόθεσμες (Δεκέμβριος 2016 – Μάιος 2018) και μακροπρόθεσμες (Ιούνιος 2018 – Μάιος 2022).

Ανάμεσα στις προτεινόμενες αλλαγές, είναι η μείωση της ύλης των σχολικών εγχειριδίων, η αυτοαξιολόγηση των σχολείων, η αναμόρφωση της διδασκαλίας ξένων γλωσσών και καθιέρωση της πιστοποίησης της γλωσσομάθειας στο σχολείο, η επέκταση χρήσης νέων τεχνολογιών και πληροφορικής, η διαμόρφωση μέσα στο σχολείο χώρου ειδικά διαμορφωμένου για τα μαθήματα τέχνης, η εισαγωγή στο σχολικό πρόγραμμα και άλλων τεχνών, όπως θέατρο/οπτικοακουστική παιδεία, χορός, δημιουργική ανάγνωση, γραφή, η μετεκπαίδευση των εκπαιδευτικών, η αποδέσμευση του Λυκείου απο τις εξετάσεις εισαγωγής σε ΑΕΙ ΤΕΙ, κα.

Θα ακολουθήσουν και άλλες προτάσεις για την πρόσβαση και για αλλαγές στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ