Η νέα γενιά της Σειράς 5 πληθαίνει τις εμφανίσεις της ως δοκιμαστικό πρωτότυπο, προσφέροντας αυτήν την φορά μια ευκαιρία παρατήρησης της πρακτικότερης εκδοχής αμαξώματός της, Touring.

Η Σειρά 5 Touring κρύβει ακόμα καλά τις σχεδιαστικές της λεπτομέρειες κάτω από το επιμελές καμουφλάζ, δίνοντας ωστόσο μια σαφή εικόνα των αναλογιών της που δεν δείχνουν να διαφοροποιούνται ριζικά από αυτές της αντίστοιχης έκδοσης της «σημερινής» εκδοχής της. Σε ό,τι αφορά την χωρητικότητα αν και δεν υπάρχουν επίσημες πληροφορίες το πορτ μπαγκάζ αναμένεται να αυξήσει οριακά τα γενναιόδωρα μεγέθη του τα οποία ξεκινούν από τα 560 λίτρα και φτάνουν έως τα 1.670 με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Εξελικτική πορεία αναμένεται να ακολουθηθεί και σε ό,τι αφορά την αισθητική της η οποία θα προσαρμοστεί στις νεότερες επιταγές της βαυαρικής φίρμας, ενώ σε ό,τι αφορά τις λεπτομέρειες, μια προσεκτική παρατήρηση στο μπροστινό τμήμα αποκαλύπτει την «χάραξη» των νέων LED κεντρικών φωτιστικών σωμάτων τα οποία είναι μεγαλύτερα από αυτά της σύγχρονης Σειράς 5 και διαφοροποιημένα από της Σειράς 7. Αντιθέτως στο πίσω τμήμα τα φώτα της Σειράς 5 φαίνεται να μην είναι αυτά που θα έχει στην τελικής της μορφή.

Όπως και να έχει με τη σχεδίαση το δεδομένο είναι ότι η νέα Σειρά 5 θα έχει ως αφετηρία μια νέα αρχιτεκτονική, την ίδια η οποία φιλοξενεί και την Σειρά 7. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα την μείωση του βάρους έως και κατά κιλά σε όλο το εύρος της γκάμας εκδόσεων και αμαξωμάτων της νέας Σειράς 5.

Σε επίπεδο κινητήρων αναμένεται να αξιοποιηθεί μια σειρά αναβαθμισμένων turbo τετρακύλινδρων και εξακυλινδρων συνόλων ενώ την γκάμα θα συμπληρώσουν οι plug-in υβριδικές εκδόσεις, 530e και 540e οι οποίες θα προσφέρονται και στην Touring έκδοση.

AUTOMEDIA