Ο φωτογραφικός φακός συνέλαβε για μια ακόμα φορά την νέα γενιά του Q5 η οποία συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης μειώνοντας προοδευτικά το καμουφλάζ στις επιφάνειες του, όσο πλησιάζει στην άφιξή του που αναμένεται από την επόμενη χρονιά.

Το νέο Q5 θα αποτελέσει επί της ουσίας τη μικρογραφία του Q7, υιοθετώντας όχι μόνο τα σχεδιαστικά γνωρίσματα του κορυφαίου SUV της Audi αλλά και αρκετές από τις προηγμένες τεχνολογικά εφαρμογές που διακρίνουν το επιβλητικών διαστάσεων SUV της Audi.

Με αφετηρία την «πλατφόρμα» MLB, στην οποία άλλωστε έχει βασιστεί και η νέα γενιά του γνώριμου πλέον Audi A4, το δεύτερης γενιάς Q5 αναμένεται να περιορίσει σημαντικά το βάρος του με ό,τι αυτό μπορεί να συνεπάγεται σε επίπεδο αποδοτικότητας και ευελιξίας.

Επιπλέον, το ελαφρύτερο έως και 100 κιλά Audi Q5 θα διαθέτει μεταξύ των συμβατικών κινητήριων συνόλων και μια plug-in υβριδική μονάδα, στα πρότυπα της έκδοσης του Q7 e-tron το οποίο συνδυάζει V6 κινητήρα πετρελαίου με ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης με συνδυαστική ισχύ 373 ίππων και 700 Nm ροπής.

Αν και στην περίπτωση του Q5 δεν αποκλείεται να αξιοποιηθεί ένα μικρότερης συνδυαστικής ισχύος σύνολο με «βάση» ένα τετρακύλινδρο diesel μοτέρ, αξίζει να σημειωθεί ότι στην περίπτωση του επιβλητικού Q7, η plug-in υβριδική έκδοση, παρά την γενναιόδωρη ισχύ της εμφανίζει μέση τιμή κατανάλωσης καυσίμου 1,8 λίτρα/100 χλμ, ένα μέγεθος που αναμένεται να είναι ακόμα «θεαματικότερο» στο μικρότερο Q5.

Όπως και να έχει με τις επιλογές για plug-in υβριδικό Audi και στην περίπτωση του Q5 e-tron το σύνολο θα συμπληρώνει η παρουσία του συστήματος μόνιμης τετρακίνησης e-tron.

Όπως και να έχει με την plug-in υβριδική έκδοση, κρίνοντας, από την μέχρι σήμερα διαδρομή του Audi Q5, τη βάση της γκάμας του γερμανικού SUV θα αποτελέσουν οι δίλιτροι κινητήρες βενζίνης και diesel σε εκδόσεις με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς.

Αντιστοίχως, το SQ5 θα διατηρήσει τη θέση του στην κορυφή της γκάμας του αυτοκινήτου, χωρίς ωστόσο να έχει γίνει μέχρι σήμερα γνωστό αν θα εξοπλιστεί με κινητήρα βενζίνης ή diesel, με το επικρατέστερο σενάριο ωστόσο να κάνει λόγο για κινητήρα πετρελαίου και συγκεκριμένα τον V6 TDI 3,0 λίτρων.

AUTOMEDIA