Wise Greece: Στη Στοκχόλμη με… άρωμα ελληνικό
H μη κερδοσκοπική κίνηση Wise Greece, θα έχει την ευκαιρία να συμμετάσχει στην αποκλειστική έκθεση για την προώθηση της Ελλάδας και της Κύπρου, στην καρδιά της Σκανδιναβίας.
H μη κερδοσκοπική κίνηση Wise Greece, θα έχει την ευκαιρία να συμμετάσχει στην αποκλειστική έκθεση για την προώθηση της Ελλάδας και της Κύπρου, στην καρδιά της Σκανδιναβίας.
Η έκθεση Grekland Panorama 2016, πραγματοποιείται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στη Στοκχόλμη, στις 12-14 Φεβρουαρίου, όπου περισσότεροι από 170 εκθέτες θα παρουσιάσουν για μία ακόμα φορά το «καλύτερο πρόσωπο της Ελλάδας», τόσο σε τουριστικό, όσο και σε γαστρονομικό επίπεδο. Η ελληνική έκθεση, έχει αναδειχθεί ως ένα από τα σημαντικότερα τουριστικά γεγονότα της Στοκχόλμης και ταυτόχρονα έχει καθιερωθεί ως μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις που διοργανώνονται στην πρωτεύουσα της Σουηδίας.
Η Wise Greece, θα παρουσιάσει μία επιλεγμένη γκάμα των προϊόντων που συμμετέχουν στη μη κερδοσκοπική Κίνηση, ενώ θα πραγματοποιηθούν γευσιγνωσίες, που θα μεταφέρουν τους Σουηδούς στα αρώματα και τις γεύσεις της Ελλάδας. Παράλληλα, θα επικοινωνηθεί ο φιλανθρωπικός σκοπός της οργάνωσης, καθώς όπως πάντα, τα κέρδη από τις πωλήσεις των προϊόντων, θα μετατραπούν σε τρόφιμα και θα διατεθούν σε συνανθρώπους μας που βρίσκονται στα όρια της φτώχειας.
Με αφορμή τη συμμετοχή της Wise Greece στην έκθεση της Στοκχόλμης, το in.gr μίλησε με την πρόεδρο της επιχείρησης, κ. Μελίνα Ταπρατζή, η οποία εξήγησε λεπτομερώς την κίνηση αυτή. «Η Wise Greece είναι μία μη κερδοσκοπική κίνηση που προωθεί τα ελληνικά προϊόντα σε Ελλάδα και εξωτερικό, ενώ χρησιμοποιεί όλο το κέρδος από τις πωλήσεις τους για να αγοράσει τρόφιμα και να τα διαθέσει σε άστεγους, παιδιά και ηλικιωμένους που έχουν πληγεί σημαντικά από τα όρια της φτώχειας».
Η ίδια τονίζει ότι δεν θα μπορούσε να λείπει η «κοινωνική» αυτή επιχείρηση από την έκθεση Grekland Panorama, που προωθεί τις τουριστικές ομορφιές της Ελλάδας στους Σκανδιναβούς. «Με την υποστήριξη των διοργανωτών, θα καταφέρει να βρεθεί η ομάδα μας εκεί, για να προωθήσει τόσο τα προϊόντα των Ελλήνων παραγωγών που συμμετέχουν στην Κίνηση, όσο και το πρόσωπο της Ελλάδας που βοηθά, που νοιάζεται, που προσφέρει και δημιουργεί», δηλώνει η κ. Ταπρατζή, ενώ επισημαίνει ότι «ειδικά τώρα, που οι καιροί είναι δύσκολοι, η αλληλεγγύη και το ειλικρινές ενδιαφέρον για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο μέσος Έλληνας, είναι αυτό που θα μας κρατήσει ενωμένους και δυνατούς. Η συνεργασία και η ανάδειξη των δυνατών success stories που έχει η Ελλάδα πρέπει να είναι ο στόχος μας και όχι η διχόνοια και η μιζέρια».
Παράλληλα, η πρόεδρος της επιχείρησης, τοποθετείται σχετικά με τον ελληνικό τουρισμό και την ανάγκη ανάδειξης ενός άλλου, διαφορετικού προσώπου της χώρας παγκοσμίως. «Η Ελλάδα εκτός από τον τουρισμό της είναι πασίγνωστη και για την κουζίνα της! Για τα αγνά ελληνικά προϊόντα που δημιουργούνται από τις πρώτες ύλες αυτού του ευλογημένου τόπου. Και η αποστολή της Wise Greece, έχει ακριβώς αυτό τον σκοπό! Να μυήσει τους καταναλωτές σε παγκόσμιο επίπεδο στην ελληνική διατροφή και να αναδείξει την κουλτούρα και τον πολιτισμό μας, μέσα από αυτό που ξέρουμε να κάνουμε καλά… το φαγητό!»
Περισσότερες πληροφορίες: www.panoramagreece.com / www.wisegreece.com
- Διαβάστε επίσης: Wise Greece: «Εξασφαλίζουμε το βασικότερο αγαθό, τη διατροφή»
Επιμέλεια: Μαρία Πετροπούλου
in.gr
- Ευλογιά προβάτων: Τα ποσά και οι δικαιούχοι των αγροτικών αποζημιώσεων για το χαμένο εισόδημα
- «Οι εθελοντές είναι συχνά οι πρώτοι που δρουν σε στιγμές κρίσεων»
- H Κυπριακή Ομοσπονδία καλεί τον Ολυμπιακό να παίξει στη Λεμεσσό αντί για το ΣΕΦ
- Θρήνος στην κηδεία του 24χρονου που σκοτώθηκε στο τροχαίο στη Λούτσα
- «Φως στο Τούνελ»: Αποκαλυπτικά στοιχεία για δύο σκοτεινές υποθέσεις
- «Φαίνεται τόσο υπέροχος» – Ο Τζακ Νίκολσον σε σπάνια φωτογραφία με τα παιδιά του (και σε τρελή φόρμα)