Η γαλλική φίρμα παρουσιάζει τις ανανεωμένες εκδοχές των DS3 και DS3 Cabrio οι οποίες επωφελούνται από μια σειρά βελτιώσεων που εστιάζουν αφενός στον εμπλουτισμό των επιλογών εξατομίκευσης και αφετέρου στην τεχνολογική αναβάθμιση των γαλλικών supermini τόσο σε επίπεδο περιφερειακών συστημάτων όσο και σε επίπεδο κινητήρων.

Τα DS3 και DS3 Cabrio υιοθετούν ανασχεδιασμένα προφυλακτήρα και γρίλια με περισσότερες λεπτομέρειες από χρώμιο, ενώ τα επίσης νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα ενσωματώνουν τεχνολογία LED. Την εικόνα συμπληρώνουν οι νέας σχεδίασης ζάντες και μια εμπλουτισμένη χρωματική παλέτα καθώς οι ιδιοκτήτες τους θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ 78 συνδυασμών για την οροφή και το αμάξωμα και δέκα επιλογών για αυτοκόλλητα οροφής και ακόμα δέκα για τους εξωτερικούς καθρέφτες.

Σε ό,τι αφορά το εσωτερικό, δεν υπάρχουν μεγάλες αλλαγές στη σχεδίαση με εξαίρεση, βέβαια, την τοποθέτηση ενός νέου συστήματος infotainment με οθόνη αφής επτά ιντσών που ενσωματώνει λογισμικό Apple CarPlay. Η παρουσία του νέου infotainment οδηγεί στην μείωση των φυσικών διακοπτών συμβάλλοντας σε μια λιγότερη κατακερματισμένη σχεδίαση του ταμπλό.

Στις νέες τεχνολογικές προσθήκες συγκαταλέγεται και σύστημα αυτόματης πέδησης Active City Brake το οποίο αξιοποιώντας αισθητήρες laser ενεργοποιεί αυτομάτως τα φρένα σε περίπτωση που ανιχνεύσει ενδεχόμενο ατύχηματος.

Επίσης, στο εξοπλιστικό παλμαρέ των δύο μοντέλων έχει προστεθεί κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης και Hill Assist.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, τα DS3 & DS3 Cabrio θα είναι διαθέσιμα σε οκτώ εκδόσεις κινητήρα μεταξύ των οποίων δύο Puretech σε εκδοχές ισχύος 110 και 130 ίππων, ενώ τις επιλογές βενζίνης θα συμπληρώσουν δύο τετρακύλιδνροι κινητήρες THP. Τις επιλογές πετρελαίου θα εξοπλίζουν μοτέρ τεχνολογίας BlueHDi από το οπλοστάσιο του ομίλου. Οι κινητήρες θα είναι διαθέσιμοι με μηχανικό, ημιαυτόματο ή αυτόματο κιβώτιο.

Την ισχυρότερη έκδοση με τα διακριτικά DS3 Performance θα εξοπλίζει ο κινητήρας βενζίνης THP 1,6 λίτρων με ισχύ 208 ίππους και 300 Nm ροπής.

Τις προδιαγραφές της ισχυρότερης έκδοσης συμπληρώνουν μια σπορ ανάρτηση η οποία μειώνει και την απόσταση από το έδαφος κατά 1,5 εκατοστό, μεγαλύτερα μετατρόχια μπροστά και πίσω, ενισχυμένο σύστημα πέδησης καθώς και ένα προαιρετικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

auto.in.gr