Η Ζ5, το μοντέλο που θα διαδεχθεί την Ζ4 με τη… συνδρομή της Toyota, εντοπίστηκε για πρώτη φορά από το φωτογραφικό φακό, δίνοντας ένα σαφές δείγμα της sportscar προσωπικότητάς του αλλά και της εξέλιξης της συνεργασίας Βαυαρών και Ιαπώνων.

Αν και οι πληροφορίες είναι ακόμα λιγοστές, η βαυαρική εκδοχή της sportscar συνεργασίας θα υπακούσει στις παλαιότερες συνήθειες των «Ζ», υιοθετώντας, μια υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή, ενώ θα διατηρήσει τη χαρακτηριστική σιλουέτα με το μακρύ καπό.

Σε αντίθεση, το sportscar της Toyota θα διαθέτει μια σταθερή οροφή και, αυτή θα είναι μόνο μία από τις πάμπολλες διαφορές μεταξύ των δύο μοντέλων που, σύμφωνα με πληροφορίες θα είναι πολύ διαφορετικά σχεδιαστικά, εντός και εκτός.

Αυτό που θα είναι ωστόσο κοινό για τα δύο μοντέλα, θα είναι η –νέα- αρχιτεκτονική τους η οποία αποτελεί προϊόν συνεξέλιξης των Toyota-BMW με την πρώτη να συνεισφέρει την τεχνογνωσία της σε επίπεδο ηλεκτρονικών και –του προαιρετικού για την Ζ5- υβριδικού συστήματος, ενώ η δεύτερη συμβάλλει με την τεχνογνωσία της σε επίπεδο ελαφρών υλικών όπως τα ανθρακονήματα αλλά και στην εξέλιξη κινητήρων.

Αναλυτικά σε ό,τι αφορά την γκάμα, η Ζ5 αναμένεται να προσφέρει επιλογές που θα ξεκινούν από τους 190 ίππους φτάνοντας τους 425 στην Ζ5 Μ, συμπεριλαμβανομένης μιας υβριδικής έκδοσης της οποίας η συνδυαστική ισχύς αναμένεται να ανέλθει σε 204 ίππους.

Τις προδιαγραφές της Ζ5 θα πλαισιώσει η γνώριμη σφραγίδα της BMW, σε ό,τι αφορά τα επιμέρους χαρακτηριστικά όπως οι ρυθμίσεις του πλαισίου και οι παράμετροι για υψηλή απόκριση με γνώμονα τα δυναμικά οδικά χαρακτηριστικά που χαρακτηρίζουν παραδοσιακά τις προτάσεις της φίρμας.

Επίσης, σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση η Ζ5 θα διατηρήσει μεν τη γνώριμη σιλουέτα των «Ζ» σίγουρα όμως σε μια πιο φουτουριστική προσέγγιση, στοιχείο το οποίο θα αντικατοπτρίζεται και στην gadget τεχνολογία της και στις νέες λειτουργίες που αναμένεται να προστεθούν.

AUTOMEDIA