Σάββατο 20 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Επίτροπος Μπουλτς: Νέοι κανόνες για τις αερομεταφορές σε Ελλάδα και Ευρώπη

Επίτροπος Μπουλτς: Νέοι κανόνες για τις αερομεταφορές σε Ελλάδα και Ευρώπη

Νέα στρατηγική αερομεταφορών στην Ευρώπη προτείνει η αρμόδια επίτροπος Βιολέτα Μπουλτς. «Θέλουμε να δώσουμε νέα ώθηση στις ευρωπαϊκές αερομεταφορές, παρόμοια με εκείνη της οποίας υπήρξαμε εμπνευστές τη δεκαετία του 1990. Επιθυμούμε, μέσω της πρωτοποριακής αυτής στρατηγικής, να ενισχύσουμε τον παγκόσμιο ηγετικό ρόλο των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων· γι' αυτό άλλωστε σκοπεύουμε να προτείνουμε νέους κανόνες για ολόκληρη την ΕΕ με στόχο την πλήρη οικονομική αξιοποίηση των μη επανδρωμένων αεροσκαφών» αναφέρει σε άρθρο της.

Αρθρο της επιτρόπου Βιολέτα Μπουλτς, αρμόδιας για θέματα μεταφορών.

«Η απελευθέρωση της εσωτερικής αγοράς αερομεταφορών της ΕΕ κατά τη δεκαετία του 1990 άλλαξε τα δεδομένα με πρωτοφανή τρόπο. Καταργήσαμε όλους τους εμπορικούς φραγμούς εντός της ΕΕ, επιτρέποντας στις αεροπορικές εταιρείες να προσφέρουν περισσότερα δρομολόγια με μεγαλύτερη συχνότητα και σε χαμηλότερες τιμές για τους επιβάτες. Η απελευθέρωση αυτή συνέβαλε επίσης στην εμφάνιση και την ανάπτυξη αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους. Ως εκ τούτου, κάθε εβδομάδα εκατομμύρια Ευρωπαίοι ταξιδεύουν αεροπορικώς, περίπου δε δύο εκατομμύρια θέσεις εργασίας στην ΕΕ εξαρτώνται άμεσα από τον κλάδο των αερομεταφορών, συνεισφέροντας έτσι κάθε χρόνο 110 δισ. ευρώ ετησίως στην οικονομία της ΕΕ.

» Η εσωτερική αγορά αεροπορικών μεταφορών επέτρεψε σε εκατοντάδες χιλιάδες Ευρωπαίους να ταξιδεύουν αεροπορικώς στην Ελλάδα, καθιστώντας τον τουρισμό βασικό τομέα της ελληνικής οικονομίας. Ωστόσο, οι αερομεταφορές της ΕΕ είναι κάτι πολύ περισσότερο από φθηνές πτήσεις. Στόχος μας είναι, μεταξύ άλλων, η διατήρηση της σύνδεσης όλων των ευρωπαϊκών περιφερειών και -στην περίπτωση της Ελλάδας- των νησιών. Για τον λόγο αυτό, τα δρομολόγια μπορούν να εκτελούνται υπό τη μορφή δημοσίων υπηρεσιών και οι ναύλοι μπορούν να ελέγχονται. Παραδείγματα τέτοιων γραμμών αποτελούν οι υφιστάμενες συνδέσεις της Αθήνας με την Ικαρία, την Κάλυμνο ή την Κάρπαθο.

» Ωστόσο, δεν πρέπει να θεωρούμε όλα αυτά δεδομένα. Η ευρωπαϊκή εναέρια κυκλοφορία αναμένεται να σημειώσει ανάπτυξη της τάξης του 50% από το 2012 μέχρι το 2035, γεγονός που πρόκειται να δημιουργήσει πολλές νέες προκλήσεις: χωρητικότητα, ασφάλεια και βιωσιμότητα. Παράλληλα, ο ανταγωνισμός που αντιμετωπίζει η Ευρώπη γίνεται ολοένα και σκληρότερος. Τα αεροπορικά ταξίδια αποτελούν πραγματικότητα για εκατομμύρια ανθρώπους σε πολλές περιοχές του κόσμου, το κέντρο βάρους του αεροπορικού κλάδου έχει μετατοπιστεί από την Ευρώπη προς νέες αναδυόμενες αγορές.

» Προκειμένου οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές, οι αεροπορικές εταιρείες και οι λοιπές σχετικές επιχειρήσεις να συνεχίσουν να ευδοκιμούν, πρέπει να διαμορφώσουμε και να στηρίξουμε αυτή την εξέλιξη ώστε η Ευρώπη να διατηρήσει το προβάδισμά της. Είναι αναγκαίο οι αερομεταφορές της ΕΕ να ακολουθήσουν τον δρόμο της ανάπτυξης και της αλλαγής προς όφελος της βιομηχανίας της ΕΕ και των πολιτών της.

» Για αυτό το λόγο, στις 7 Δεκεμβρίου, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προτείνει νέα στρατηγική αερομεταφορών για την Ευρώπη. Θέλουμε να δώσουμε νέα ώθηση στις ευρωπαϊκές αερομεταφορές, παρόμοια με εκείνη της οποίας υπήρξαμε εμπνευστές τη δεκαετία του 1990. Επιθυμούμε, μέσω της πρωτοποριακής αυτής στρατηγικής, να ενισχύσουμε τον παγκόσμιο ηγετικό ρόλο των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων· γι’ αυτό άλλωστε σκοπεύουμε να προτείνουμε νέους κανόνες για ολόκληρη την ΕΕ με στόχο την πλήρη οικονομική αξιοποίηση των μη επανδρωμένων αεροσκαφών.

» Η Ευρώπη χρειάζεται έναν αποτελεσματικότερο εναέριο χώρο έτσι ώστε οι πτήσεις να γίνουν συντομότερες πτήσεις και να μειωθούν οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Χρειάζεται να αποσυμφορήσουμε τους αερολιμένες μας και να εφοδιαστούμε για νέα και καλύτερη ανάπτυξη. Τα ευρωπαϊκά πρότυπα ασφαλείας πρέπει να παραμείνουν τα υψηλότερα παγκοσμίως. Παράλληλα, το επίπεδο προστασίας των Ευρωπαίων ταξιδιωτών πρέπει να παραμείνει το υψηλότερο παγκοσμίως. Σε καμία άλλη χώρα ή περιοχή δεν προσφέρονται τόσο διεξοδικά δικαιώματα στους επιβάτες σε περίπτωση άρνησης επιβίβασης, μεγάλης καθυστέρησης ή ματαίωσης της πτήσης.

» Μέσα από όλες αυτές τις δράσεις, απώτερος σκοπός μας είναι να επωφεληθείτε εσείς και όλοι οι Ευρωπαίοι από περισσότερα δρομολόγια σε χαμηλότερες τιμές και με καλύτερη εξυπηρέτηση. Προσδεθείτε λοιπόν!».

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ

Sports in

Περίπατος και τώρα… Σέλτικς για τους Χιτ (112-91, vid)

Οι Μαϊάμι Χιτ επικράτησαν των Σικάγο Μπουλς με 112-91 και εξασφάλισαν το τελευταίο εισιτήριο για τα play off της Ανατολής, όπου θα αντιμετωπίσουν τους Σέλτικς.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 20 Απριλίου 2024