Citroen E-Mehari 2016: H επιστροφή της αθωότητας -σε ηλεκτροκίνητη εκδοχή
H γαλλική φίρμα σε συνεργασία με τον όμιλο Bollore προσθέτει στην γκάμα της μια νέα, αμιγώς ηλεκτροκίνητη και ανοιχτή πρόταση η οποία με σχεδιαστικό όχημα το Cactus M Concept και τη φρέσκια σχεδίασή του φιλοδοξεί να μεταφέρει στο σήμερα την αθωότητα της εποχής του Mehari.
Ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο ανοιχτό μοντέλο που αναμιγνύει σχεδιαστικά την παράδοση του θρυλικού Mehari με στοιχεία από το σύγχρονο Cactus και, συγκεκριμένα την αντίστοιχης λογικής πρωτότυπη εκδοχή του, Cactus M Concept από την πρόσφατη Φρανκφούρτη αποκαλύπτει η γαλλική φίρμα, αναβιώνοντας την εποχή αθωότητας του θρυλικού Mehari σε μια σύγχρονη, lifestyle και σίγουρα ιδανική σε καλοκαιρινό περιβάλλον, εκδοχή.
Το Ε-Μehari, όπως ονομάζεται το νέο μοντέλο αποτελεί προϊόν συνεργασίας της Citroen με τον όμιλο Bollore και έχει ως αφετηρία το ανοιχτό μοντέλο Bluesummer του τελευταίου.
Παρά την κατασκευαστική του συγγένεια με το χαρακτηριστικό μοντέλο του ομίλου Bollore, το Ε-Μehari είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως Citroen καθώς οι σχεδιαστές της γαλλικής φίρμας αναπροσάρμοσαν τη σχεδίασή του δανειζόμενοι στοιχεία από το Cactus όπως μαρτυρά το μπροστινό τμήμα, τα προστατευτικά πλαστικά και οι χαρακτηριστικές ζάντες.
Την εικόνα ανοιχτού μοντέλου συμπληρώνουν το παρμπρίζ και οι μπάρες οροφής οι οποίες βάφονται σε ασημί απόχρωση, ενώ διατίθεται και αποσπώμενη οροφή. Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι η πλειονότητα των τμημάτων του αμαξώματος του E-Mehari, ακολουθώντας τα πρότυπα του Cactus M Concept αλλά και του ομώνυμου προγόνου, αποτελούνται από θερμοπλαστικό προς όφελος της μείωσης του βάρους.
Προς το παρόν η γαλλική φίρμα δεν δημοσιοποιεί πολλά στοιχεία για το τετραθέσιο εσωτερικό του νέου μοντέλου, ωστόσο κρίνοντας από τις πρώτες εικόνες του αναμένεται να μιμηθεί το πρωτότυπο που η Citroen παρουσίασε στην Φρανκφούρτη υιοθετώντας επενδύσεις από neoprene οι οποίες είναι αδιάβροχες.
Σε ό,τι αφορά το κινητήριο σύνολο, το E-Mehari αξιοποιεί ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 68 ίππων που του εξασφαλίζει μέγιστη ταχύτητα 110 χλμ./ώρα και τροφοδοτείται από μπαταρίες απόδοσης 30 KWh. Η αυτονομία διαμορφώνεται σε 200 χλμ. ενώ για την επαναφόρτιση των μπαταριών απαιτούνται οκτώ ώρες σε δίκτυο τάσης 16 Α και 13 ώρες σε δίκτυο τάσης 10A.
auto.in.gr
- Πάσχα: Ο χορός του θανάτου, το πέταγμα του χαρταετού και οι μάγισσες – Τα πιο περίεργα έθιμα ανά τον κόσμο
- Νίκος Ανδρουλάκης: Παρακολούθησε τη λειτουργία της Ανάστασης στη Μητρόπολη Αθηνών
- Τσάβι: «Δεν αλλάζει κάτι, θα παραμείνω στη Μπαρτσελόνα»
- Η Έλενα Παπαρίζου έκανε Ανάσταση με τα μέλη της ελληνικής αποστολής στη Eurovision
- Πώς αμείβονται οι εργαζόμενοι που θα απασχοληθούν την Κυριακή του Πάσχα
- Ουκρανία: Υποστηρίζει ότι κατέστρεψε 42 ρωσικά άρματα μάχης – «Κόλαση» επί γης για τον στρατό του Πούτιν