Η κορεατική φίρμα διεξήγαγε, με όχημα το νέο Korando, επιτυχείς δοκιμές σε σύστημα αυτόνομης οδήγησης το οποίο εξελίσσει σε συνεργασία με το κορεατικό ινστιτούτο τεχνολογίας αυτοκινήτων (KATECH) στο πλαίσιο του στόχου της για την εμπορευματοποίηση της αντίστοιχης τεχνολογίας μέχρι το 2020.

Σύμφωνα με τις επίσημες συστάσεις το υπό εξέλιξη σύστημα αυτόνομης οδήγησης του Korando τού έδωσε τη δυνατότητα να εκτελέσει μια σειρά ενεργειών, μεταξύ των οποίων, αυξομειώσεις ταχύτητας, αλλαγή πορείας, αποφυγή εμποδίων αλληλεπιδρώντας με το περιβάλλον χωρίς τη συνδρομή του οδηγού του.

Στο πλαίσιο της διοργάνωσης επίδειξης τεχνολογίας όπου πραγματοποιήθηκαν οι δοκιμές του αυτόνομου Korando, η κορεατική φίρμα έδωσε το στίγμα ενός πρωτότυπου ηλεκτροκίνητου Τivoli με τα διακριτικά EVR και το οποίο από το 2019 θα αποτελέσει μελλοντική προσθήκη στην γκάμα της SsangYong.

Σε ό,τι αφορά τις προδιαγραφές του ηλεκτροκίνητου Tivoli ΕVR, όπως προκύπτει και από την ανάλυση των διακριτικών του που αντιστοιχούν στο «Electric Vehicle with Range extender» εξοπλίζεται με ηλεκτροκινητήρα 80kW ο οποίος συνδυάζεται με ένα μικρό βενζινοκινητήρα -στην προκειμένη περίπτωση μονοκύλινδρο 325 κ.εκ.- που λειτουργεί επικουρικά, αυξάνοντας την αυτονομία.

To σύνολο συμπληρώνει η παρουσία μπαταριών πολυμερών λιθίου απόδοσης 25 ΚWh οι οποίες σύμφωνα με τις συστάσεις τού εξασφαλίζουν συνδυαστική αυτονομία 400 χλμ. με μέγιστη ταχύτητα 150 χλμ./ώρα, ενώ στην αμιγώς ηλεκτροκίνητη λειτουργία χωρίς τη συμβολή του κινητήρα βενζίνης, το μέγεθος αυτό περιορίζεται σε 125 χλμ.

Το σύστημα αυτόνομης οδήγησης της SsangYong βάζει στόχο το 2020 αν και ήδη σύμφωνα με τις συστάσεις μπορεί να αντεπεξέλθει σε πολλές απαιτητικές καταστάσεις και ελιγμούς χωρίς την παραμικρή συμβολή του οδηγού

auto.in.gr